söndag 4 oktober 2009

Målning pågår!!!

.

Nu har jag äntligen börjat måla om i lilla toan nere. När vi köpte huset 1997 var detta det första vi renoverade. Det var inte jättevanligt med vitt... Nu ska det i alla fall bli beige panel och vita väggar. Det blir mycket ljusare och trevligare hoppas jag!


Det tar ju en stund innan man plockat ner allt och spacklat och slipat och tvättat.... Här har jag målat allt en gång.


Panelen är struken en andra gång. Jag håller på att bli galen på rören.. De är utanpåliggande och inte lätt att komma bakom, var tvungen att ta en paus nu. Måste nog måla en gång till.... Nu blir jag ju så klart sugen på att köpa lite andra hängare och kanske en ny lampa!? Det för ju alltid med sig en massa annat, det gamla passar inte riktigt till det nya. Måste kolla runt lite i nätbutikerna, kanske någon har förslag på nya krokar, hängare!?
Kramar Malin