tisdag 13 oktober 2009

Utlottning!!!

.
Hej!! I dag är jag såå glad!! Det är för att Ni som tittar in har har gjort att jag haft 1000 besök här sen den 15 september!! Det är jättekul! Så jag tänkte ha en liten utlottning bland Er! ALLA kan vara med. Lämna en kommentar under det här inlägget så får Ni 1 röst! Länka till mig också så får Ni 2 röster!! Ni som inte har en egen blogg kan maila till mig att Ni vill vara med. Adressen är malin.kronmar@telia.com. "Första pris" är ett vackert ord. " Lycka" i trä från Different Design. Det passar i vilket rum som helst tycker jag!!
.
"Andra pris" är servetter, ljus och en hempysslad tändsticksask! Passar väl bra i höstmörkret!

Här kommer "Tredje pris" det är ljus, tändsticksask och en god bit mörk choklad att ta till sitt te/kaffe när man tänt upp sina ljus!!


Hoppas att Ni vill vara med!! Jag kommer meddela vinnarna på söndagkväll!!
Ha en skön tisdagskväll!

Kramar Malin

26 kommentarer:

Hanna sa...

Så fint!
Ha en bra kväll!
Hanna

magnus.brynielsson sa...

Gratulera till 1000 besökanden. Får släktingar vara med på tävlingen??? Vi kommer och inspekterar snart. När ska vi fira Johan???
Vi syns och hörs. / syrran :o)

promenader på landet sa...

Grattis till besökarna och vilken härlig blogg du har! Klart jag vill vara med i din tävling, kul! Kram Maria

liven sa...

Grattis med masse besøk:o)
Håper jeg kan være med i trekning selv om jeg er norsk??
Jeg tar to lodd jeg:o)

ha en fin kveld:o)

Elsa och Helena sa...

Klart jag oxå vill vara med. Länkar till dig omedelbart:)
Kram Helena

liven sa...

Får ikke til å legge link til bildet ditt!
Det kommer bare frem et bibelsted...så jeg får ta et lodd da !!

kajsa sa...

Hej jag heter Kajsa och är 8 år jag vill jättejäna ha någon vinst! Föresten har vi samma bakrund på våra bloggar därför jag har också en egen blogg. Vilken fin och gullig hund du har jag har en katt.

Lindvallska Gården i Lindås sa...

Grattis till dina 1000 besök!! - jag är en av dom alla som vill komma till dig och kika in med jämna mellanrum.
Vilka fina vinster du har fixat!!

Kramar från Sanna

LantlivsAnette sa...

Ohhh så fina saker du lottar ut, jag skulle vilja ha nummer tre..hii..hii..du vet jag älskar choklad !!
Ha det gott
Kraaam Anette

The Secret Garden sa...

Halloj!
Grattis till alla besöken!!! Det här med internet är ju fortfarande fascinerande. Roligt att du gillar mina fotografier. Jag hålller ju fortfarande på att kämpa med den där jäkla kameran. :) Nu funkar den igen. Men det går inte att byta objektiv och använda en massa finesser som det gör på en systemkamera. Men de kostar ju en himla massa pengar och jag är snål...eller ska man kanske säga sparsam! :)
Ha en fin dag!

Queen Of Småland sa...

Malin, vad kul med så många besökare! Jag hjälper gärna till (=
Vad fin toaletten blev!
Här är det mycket att göra som vanligt, har precis grävt upp mina dahliaknölar hastigt och lustigt då frosten gjort sitt intåg även i skåneland.
Ha en fin kväll och hälsa familjen.
Kram
Stina

Made in Persbo...Carina sa...

Hej!
Å tack för dina superrara ord om badrummet. Tack tack!!!
GRATTIS till dina första 1000 besök. Vilken fin utlottning du har. Jag tar en lott och hoppas att jag vinner tredjepriset för jag är ruuuuuskigt förtjust i mörk choklad. MUMS!

Kraaam, Carina

Livs Lyst sa...

Hei! Takk for at du sa i fra om din utlodning!
Jeg hiver meg gjerne med!! (1 lodd)

Ha en fiiiin kveld!
Hilsen Liv

smultrongården sa...

Klart jag vill vara med o tävla.
Provar även om jag aldrig brukar ha tur i utlottningar...
Vilken helt underbar toalett ni fått till. Färgen på panelen är så himla fin.
Ha det gott!
Eva

Galleri Hönshuset sa...

Hej, allt väl?

Grattis till bloggen som många besöker =)

Härliga ting du lottar ut, alltid kul med en tävling. Och toaletten är så himla fin.

ha en toppen kväll. Kram Pirre

Blåbärs och smultronstället sa...

Jag vill gärna vara med och tävla och länkar så klart! Fina vinster!!!
Gud vad fin toaletten blev, vad kul!
Kram Susanne

Inspiration i vitt sa...

Hej Malin, jag är gärna med i din tävling och håller tummarna. Grattis oxå till dina besökare, de kommer att bli mååååånga fler.
Länkar med bild förståss.
Kram/Ingela.

Gårdsromantik sa...

Så spännande med tävling - jag vill vara med!

Kram Maud

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Malin. Jag är gärna med i din utlottning, lite lycka kan man behöva. Länkar såklart. Och hoppas på tur, håller tummarna håårt..
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Lasse Kronmar sa...

Hej Malin.
Jag vill också vara med i din tävling.
Kram, mamma.

Hos Madeleine sa...

Jättekul att du har så många besök.Var bor ni någonstans.
Vill jättegjärna vara med i tävlingen.Älskar tävlingar , är nog en riktig tävlingsmänisa
Madeleine

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej hej!

Hittade hit via Lantlif och blev nyfiken. Så fin toaletten blev. Härligt att ha hittat eännu en mysig blogg.
Kanonfina vinster lottar du ut ser jag. Håller tummar och tår nu och länkar bums!

Ha en fin kväll

Kram Viveka

Syster Yster sa...

Hej! Vad roligt det är att hitta fram till nya bloggar, och nu via din tävling som jag så gärna vill vara med i. Vilken lycka det vore om jag vann. Jag länkar med bild från min blogg.

Kram
Anette

Lena/isis sa...

Vill gärna vara med . Jag har länkat på min blogg. Nu ska jag kika visare på din blogg. Lena/isis

http://isklockan.tradgardsblogg.se/

StrandviksVillan sa...

Klart man vill va med!
Jättefina priser!

Ann-Christine

Lantbacken sa...

Hejsan! Jag vill självklart va med. Ska också försöka länka till dej på min blogg men jag har haft problem med det.
Trevlig Helg! / Pernilla