tisdag 13 oktober 2009

Utlottning!!!

.
Hej!! I dag är jag såå glad!! Det är för att Ni som tittar in har har gjort att jag haft 1000 besök här sen den 15 september!! Det är jättekul! Så jag tänkte ha en liten utlottning bland Er! ALLA kan vara med. Lämna en kommentar under det här inlägget så får Ni 1 röst! Länka till mig också så får Ni 2 röster!! Ni som inte har en egen blogg kan maila till mig att Ni vill vara med. Adressen är malin.kronmar@telia.com. "Första pris" är ett vackert ord. " Lycka" i trä från Different Design. Det passar i vilket rum som helst tycker jag!!
.
"Andra pris" är servetter, ljus och en hempysslad tändsticksask! Passar väl bra i höstmörkret!

Här kommer "Tredje pris" det är ljus, tändsticksask och en god bit mörk choklad att ta till sitt te/kaffe när man tänt upp sina ljus!!


Hoppas att Ni vill vara med!! Jag kommer meddela vinnarna på söndagkväll!!
Ha en skön tisdagskväll!

Kramar Malin