söndag 18 oktober 2009

Vinnare!!!

.

Hej!!! Nu har sonen fått äran att dra vinnarna!!! Kul att så många ville vara med!

Så här kommer dom..... första pris till .....

Susanne med bloggen http://blabarsochsmultronstallet.blogspot.com/ Grattis till Dig!!!!!

andra pris till.... Lena som har bloggen http://isisdrommar.blogspot.com/
Och så tredje pris...

till Emma Berg!!!

Hon har ingen egen blogg än så länge, men det kanske blir en?!

Grattis till Er!

Susanne och Lena maila era adresser så kommer det snart några små paket!!

Jag tänkte visa lite blommor jag köpte på torget!! Det här är ljung!! Har inte sett sorten förut!

Ska väl helst inte vara inomhus, men får se om den trivs....


Här är mina små "taklökar". De passar bra i krukan jag köpte på Årstiden!!

Kronan har jag köpt på Ulriksdals Slottsträdgård!


Jag hoppas att Ni alla som tittar in får en trevlig söndagskväll!!

Grattis till vinnarna ännu en gång!!

Kramar Malin

10 kommentarer:

www.metrobloggen.se/trygg sa...

blir så avis när jag ser sådana här bloggar, jag vill med kunna inreda så fint....men är du sugen på att skratta kan du göra ett besök hos mig mvh den galna mamman

liven sa...

grattis til de heldige vinnerne!!
Så koselige bilder du viser.....og denne høstplanten med bær har jeg også!!

ha en fin søndagskveld:o)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till dina vinnare. Och vilken fin kungakrona, den gillade jag skarpt.
Ha en bra vecka
Kramar
AnnaMaria

Monica sa...

Hej Malin,
vad kul att du hittat min blogg och vill vara med i min lilla utlottning på Betongkrukan! (Jag var dessvärre lite för långsam för att hinna vara med i din utlottning) Men nu har jag hittat din blogg! Jättetrevligt!

Kram Monica

Queen Of Småland sa...

Åh vilken superfin krona!
Kul att så många besöker din fina blogg!
Vi hörs snart.
Kramar
Stina

Galleri Hönshuset sa...

Hej på dig, allt väl?

Härliga bilder, och det är så fint med uteblommor inne. Jag har en nästan likadan krona och den får byta plats här hemma ganska ofta =) hör till ett av mina favorit detaljer...

Ha en toppen dag. Kram Pirre

The Secret Garden sa...

Hejsan!
Jag tycker att de där ljusstakarna är såå vackra. Har sett dem förr i någon tidning. VArt har du fått dem ifrån? Skulle vilja ha sådana själv. De är jättesnygga!
Och ja, våra labbar får vara överallt! :)

Ha en bra dag!

Elsa och Helena sa...

Hej Malin! Vilket vackert stilleben du gjort. Kronan är urfin och jag undrar oxå var du köpt ljusstakarna, såå fina.
Kram

Emmas utsikt sa...

Hej jag ramlade in här via en annan blogg. Tror inte jag varit här förut? Så mysigt det var. Jag kommer snart tillbaka. :)

PS vilket fantastiskt hus ni har!

Blåbärs och smultronstället sa...

Tack för den fina vinsten, det är LYCKA för mig:-)Jag mailar adressen.
Jättefina bilder på fina saker!!!
Kramis Susanne