tisdag 10 november 2009

Lilla Hallen!!

.
Hej!! Denna vecka jobbar jag kväll! Det betyder ledig fredag:o) Det tycker vi om!! Idag tänkte jag visa från vår lilla hall uppe. Har inte visat något på övervåningen innan, förutom min lilla blogghörna! Det är en liten hall med fyra dörrar. Får inte plats så mycket....
.
Guldspegeln och den lilla byrån är arvegods från min mormor! Det passar bra på denna lilla vägg!

Den här är köpt på Tegelgården i Karlskrona (som inte finns längre, synd) för länge sen..


.
Byrån är lite repig och fläckig, formad av tidens tand....


.
Lite detaljer från min lampa som jag köpte på Smultrongården i somras!

Den här lilla "pokalen" hmm säger man det?... köpte jag två stycken i Huseby. Perfekta till ljus eller hyacinter:o)

Det var allt för i dag! Måste göra mig klar inför jobbet nu...Hade gärna varit hemma och pysslat lite i stället! Det får det bli på fredag:o)
.
Kram Kram Malin

17 kommentarer:

fröken knopp sa...

det ser jätte fint ut i din hall..o pokalen va jätte fin!!

kramar elin

Elsa och Helena sa...

En så mysig hall...det är något alldeles speciellt med gamla gårdar...lampan är jättefin förstår du är glad för den. Hoppas du får en bra e.m på jobbet.

Kram Helena

The Secret Garden sa...

Hejsan!
Så mysigt du har fått till det. Det blev pricken över i med väggljusstaken! Och så tycker jag att tapeterna är snygga också.
Ha en bra jobbkväll!

Queen Of Småland sa...

Vad fint! Jag kommer inte riktigt ihåg hur det såg ut hemma hos er, så det är jättekul att nu få se! Ni har det så vackert och genomtänkt, här är det mest rörigt, kan tänkas pga konstprojekt och leksaker...
Vad fint med "snön" på din blogg!
Ha en bra kväll på jobbet.
Kram
Stina

Hanna sa...

Så fint du har i Hallen.
Ha en bra tisdags kväll.
Kram
Hanna

Fröken Fräken sa...

Vilken pampig spegel, vad fint att ärva något sådant! Ha en mysig kväll, här snöar det för fullt...

Livet på Berget sa...

Så vacker hall! Tapeterna är underbara! Vackra bilder du visar!
Ha en skön kväll!
Kram
/Sara

Lilla Lycksta sa...

Vilken fin hall. Väggljusstaken är så fin på väggen, den passar verkligen bra där. Jag håller med dig att det är tråkigt att Tegelgården inte finns mer. Jag besökte alltid denna butik sommartid. Hoppas att du har en trevlig kväll på jobbet.
Kram Camilla

VITA NYANSER sa...

Tack snälla för din fina kommentar! Så fint ställe här nedan, åh, ser supermysigt ut!

Kram L-L

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej Malin!
Vad fint ni har i hallen, så mysigt.
Vilket fint ställe ni varit på.
Kram Susanne

Snövita drömmar sa...

Hej!

Gillar verkligen din tapet! Jätte fin.
Ha en fin dag
Kram

Kamomilla sa...

Du bevisar att man visst kan få det mysigt på liten yta! Skoj!
Fint har du det hos dig!
Kamomilla

essemia sa...

Vad härligt du har det på din byrå. Och vad roligt att träffa på någon som bor i den här häraden! Inte ofta det händer annars.
Jaså, den affären finns inte kvar längre. Vad synd, dom som hade så mycket fint. Men den andra måste jag gå till nån dag framöver. Om den bara inte hade legat så taskigt till.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

zinkbaljan sa...

Så fint du har i lilla hallen! Du, var kan jag hitta den där snön du har och lägga in i min blogg? :=)


Kramis

Romantiska Hem sa...

Hej! Vackra bilder som vanligt hos dig!
Själv blir det inte mkt nya bilder just nu, hinner liksom inte med,det är mkt med studierna och den nya boken som jag och Ingela jobbar med för fullt. Men det är ju bra att man har att göra så att man vet att man lever, ler. Ha det gott så länge. Kram Petra

Viola sa...

SÅ rart ni har det i hallen, spegeln tycker jag var så vacker, ha en fin torsdag,kram

liven sa...

Så kjempefint i hallen din!! Masse flotte detaljer og koselige saker !!

Ha en fin torsdag Malin :o)