söndag 1 november 2009

Mitt Favoritrum!!!!!

.
Hej!! Hoppas helgen varit bra för alla!! Jag fick så många fina kommentarer om vår nya veranda att jag tänkte visa lite invändigt!! Det är inte första gången, men jag gör det gärna igen! Detta är mitt favoritrum! Vi äter, pysslar, läser, spelar spel och myser här!! Det är det bästa vi gjort med huset!!
.
Mina favoritböcker står bra på tallrikshyllan!
.
Solen sken in så fint i går!!

En vännina sa till mig att det räcker med ett sånt här rum!! Man sitter ändå ingen annanstans! Det stämmer:o) Vi sitter alltid här!

Ängarna går runt om huset på baksidan!!

I den här kedjan kommer alla julkort hänga till jul!!

Här hänger mina första skor!


Det var allt för i dag! Hoppas Ni får en skön söndag:o) Nu är det dags för en promenad med Jack! Vi ses snart igen!
.
Kramar Malin

24 kommentarer:

JASMINEN PÅ LANDET sa...

Hejsan
Helgen varit bra.
Vad mysigt du har söta skor.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är lätt och förstå att ni alltid sitter där. Mysigare och finare kan man inte ha det. Så ombonat, och så med den utsikten, härligt.
Ha en fin söndag
Goa kramen
AnnaMaria

Elsa och Helena sa...

Ett så otroligt fint rum...som taget ur en inredningstidning:) Förstår att ni trivs där.
Kramar

Hanna sa...

Åh så fint!
Ha en bra söndagseftermiddag.
Hanna

The Secret Garden sa...

Hej svejs!
Hoppas att helgen var fin!
Förstår att ni är mycket i det rummet, det skulle jag också ha varit!! Det är såå fint! Och så ljust! Och fönstren, säger då det, de är såå fina!

Hemma på Landet sa...

Åh, det var det värsta vad fint. Kan vi byta kök?:-) Kram

Lilla Lycksta sa...

Så vackert rum, jag förstår att rummet blivit en favoritplats. Ha en trevlig avslutning på helgen och en trevlig ny vecka.
Kram Camilla

LantlivsAnette sa...

Åhhhh fy tusan alltså vad fint...ojjj..ojj..
Den där lampan ovanför bordet, har du köpt den på butiken Atmosphere i G-borg ?
Jag vill också ha en sån...
Kraaam Anette

Viveka i Bläckhornet sa...

Men ååhhhhhhhh vilken härlig veranda. Precis som jag önskar mig. Har redan fantiserat klart den i mitt huvud men pengarna fattas.

Förstår att det är en favoritplats för er alla.

Kram Viveka

Livet på Berget sa...

Åh gud så vackert. Det har ni lyckats bra med, skulle vilja hoppa in i datorn och sitta där i solen en stund. Jätte mysigt, verkligen!
Kram
/Sara

Hemmets ljuva stunder sa...

hej hej1

vad trevligt att hitta hit! jättefin blogg
Och jag förstår att det är ditt favorit rum! det är supermysigt!

kram lisa

Solveig sa...

Oj oj - for et fint hjem du har! Det er første gang jeg er innom bloggen din, men her trivdes jeg virkelig. Så masse inspirasjon å hente!
Dette var bare en drøm av et rom. Så flink du har vært til å skape harmoni og ditt helt eget! Må bare se på bildene en gang til. Legger deg til bloggrollen min.
Ha en flott uke.
Klem fra Solveig

LillaFlisan sa...

Åh, så fint du har det!!

Suck, jag blir grön av avund.......

Tack för rar kommentar nu hamnar din fina blogg på min blogglista!

Kram

Flisan

Nordingården sa...

Gud vilken fin veranda, jag bara älskar den soffan, kuddarna, hyllan och lampan, fy vilket fint rum!!! Mari.

Gittan sa...

Förstår att ni sitter där jämt!!! så fint det är!!! Nu hoppas jag vi kan få ordning på min mormors föräldrahem så jag också kan få sitta i en fin glasveranda.
Ha det så bra och en trevlig fortsatt måndag. Kramizar//Gittan

Nyanser av vitt sa...

Vilket underbart vacker hem Malin. Nu har jag lagt till mig som följare här så jag inte tappar bort dig.
kram Agneta

livet på utanäs sa...

Hallå !
Sååå , fint ni har det ... golvet gillar jag starkt och allt annat så klart :) Så mysigt det ska bli där till jul , jag vill gärna se mer då :)

Ha det nu så gott !
Kram Sussi O

Romantiska Hem sa...

Åh vilket underbart rum, och vilka ljuva bilder, jag vill lixom bara titta på dem om och om igen! ler. Tycker verkligen om dina böcker...hihihi Kram Petra

Kamomilla sa...

Åh så vackert! jag förstår att ni trivs där!!!

tack för in fina hälsning hos mig, roligt att du kikade in. Välkommen åter! :)
Kamomilla

VITA NYANSER sa...

Tack för din fina kommentar hos mig, kul att du lämnade ett spår så att jag kunde hitta in hit! Vilket underbart hus ni har och en UNDERBAR veranda!!! Åh, så FIIIIIN!!! Och lampan och soffan, där förstår jag att du trivs!!!

Kram L-L

Vit som snö sa...

Jag kan förstå att ni bor i det vackra rummet! Ljuset som flödar in. Underbart! Och så vackra ting överallt. Älskar lampan också!
Tack för fin kommetar hos mej, det var kul att hitta din fina blogg!
Kram Cilla

Gammelbålsta sa...

Hej!
Jag förstår att ni alltid sitter där ute på er vackra veranda. Det skulle jag också göra om jag hade den. Ha det riktigt bra Kram Aydan

Blåbärs och smultronstället sa...

Så mysigt ni har det. Allt är så fint och hemtrevligt med fina detaljer.
Kram Susanne

Vitaboet sa...

Åh så fina bilder. Jag har också mina första skor som dekoration, det är ju så sött. Vart har du köpt fjäderkransen, den var underbar.

Ha en fin helg. Kram Camilla