söndag 22 november 2009

Pyssel i Norregård!!!

.
Vill önska mina bloggvänner och besökare God Natt!! Med dessa pysselbilder från i eftermiddags. Min vännina B. och jag har gjort julkort med våra söner! Tänk vad kul det är när man blir nära vän med sonens kompisars föräldrar! Vi har så mysigt ihop! Vi har träffats hela helgen och varit ute och gått, fikat, ätit ihop och pysslat:o) Tack till B och R och I för en jättetrevlig helg!! Kram till Er!!










Vi har en speciell gran med otroligt tjocka och fina barr i en av våra hagar! Det är så juligt när man tar in och lägger det på bordet! En speciell känsla och längtan efter jul blir bara större!! Om den nu kan bli det?? Längtar så till jul för ledigheten oxå, ska vara ledig länge....
God Natt & sov så gott:o)
.
Kram Kram Malin


13 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

ohhh vilket härligt pyssel du gjort, har inte fått nån feeling ännu, men snart så, hihi!

varmkram lotten

Queen Of Småland sa...

Åh, vad fint Malin! Du är superduktig på att pyssla, supervackra julkort! Jag kan bara fantisera om hur vackert det är i ditt hus på jularna.
Hade en fotokväll med tjejerna igår, så nu är det dags att knyta sig, trööööööööött (=
God Natt
Kram
Stina

The Secret Garden sa...

Halloj!
Så mysigt ni ser ut att ha haft det! OCh så vackert med delar av gamla tidningssidor, eller om det är en bok, som julkort.
Själv funderar jag faktiskt på om jag verkligen ska ta den där granen som julgran eller låta den vara. Om jag bara visste att ingen var där och tog den så skulle den absolut få vara kvar! Men...tänk om någon annan skulle ta den...får fundera virade! :)
NAtti*

Elsa och Helena sa...

Hej Malin...så fint ni pysslat ser så mysigt ut...

Hoppas det blir bättre med nacken efter besöket hos naprapaten...det är jobbigt att gå och ha ont...

Kul du gillade headern...ville byta till jul men sen kommer kära fönstret från Prag tillbaka.

Nu film igen...skriver i pausen.

Kramar

Solveig sa...

Åååå så fine kort dere har laget!! Nydelige og litt annerledes enn de jeg tidligere har sett!
Ønsker deg en flott uke.
Klem fra Solveig

Romantiska Hem sa...

Men så vackert! Du är verkligen kreativ! Kram Petra

Snövita drömmar sa...

Underbara julkort du gjort!
Verkligen fina måste jag säga. Kanske man ska ta sig i kragen och göra egna det här året nu när man ser så bra det kan bli.
Mysigt att pyssla!
Kramis

Lilla Lycksta sa...

oj vad fint ni pysslat i helgen. Verkligen stämningsfulla bilder. Längtar till jul med lediga lata dagar, härligt! Jag hoppas du får en fin vecka. Ha det gott.
Kramar Camilla

Livet på Berget sa...

Oj så vackra julkort!!!
Kul att ha sonens kompis familj att umgås med! Lät som en riktigt mysig helg. Så du ska vara långledig i jul, då förstår jag att du längtar!!!!! Ska vara ledig någon dag ialla fall, det ska bli skönt.
Kram
/Sara

fröken knopp sa...

åhh..vilka fina julkort du fått till!! underbara!!

Roligt när man pysslar tillsammans..det blir sån stämning av det!! :)

Hoppas att du får en bra start på veckan!!

kramar elin

LillaFlisan sa...

Vilka underbara bilder du visar som vanligt!

Lilla "Fluffan", en sån sötis!

Älskar din lilla sockerskål(?) du ställt hyacinten i. Superfin!


Kram

Flisan

liven sa...

Så koselige bilder av de fine sakene dine!!1

Ha en fin uke Malin :o)

Fröken Fräken sa...

Aha! Det kanske är så jag borde göra för att få ihop lite fina julkort, bjuda in ett par goda vänner och mysa i stearinljusets sken?