onsdag 30 december 2009

Gott Nytt År!!!

.
Hej!!! Tittar in lite snabbt idag för att önska Gott Nytt År!!!
Nu är det tulpanernas tur efter alla julblommor!! De känns så fräscha och vackra!!

Den här vasen hittade jag på en loppis, jag tycker den är så fin!!
Passar perfekt till en bukett tulpaner;o)

Den här hästen, köpte jag i går på Lizes Interiör!! Jag gillar ju hästar och tycker den har en fin lite shabby stil!!

Ljusstakarna ställde de ut på loppisen samtidigt som vasen, vilken tur!! Har en till som jag är så förtjust i!!

Hyacinterna har blommat över, så nu blev det lite äppel och lummer som dekoration istället!!
Granriset får ligga kvar ett tag till.

Vilket väder!!!! Solen skiner och några minusgrader!! Det är så härligt när solen skiner in på verandan;o)

Nu önskar jag Alla ett riktigt
GOTT NYTT ÅR!!
.
Vi ses första dagen på det nya året igen!!
.
Kram Kram Malin


28 kommentarer:

Livet på Berget sa...

Hej
Så underbart fräscha bilder du visar idag och sooooool vilken lycka. Den har jag inte sett på länge. Älskar din bild du har där högst upp till vänster, den med huset och grinden!
Kram på dig och Gott Nytt År!
/Sara

Annika Christensen sa...

Hej Malin!
VAd fint du har gjort!!
Vilket fint ljus som silar in så här de sista dagarna på året.
Det var en fin hälsning till oss
Gott slut och Gott Nytt till dig från mig
Annika

Signe 1 sa...

Detsamma till dig!! Hoppas du får en härlig kväll med nära och kära:-) Kram Sofia

The Secret Garden sa...

Halloj!
Kikar in och önskar dig ett Gott Nytt År!
Och vilka fynd du har gjort!

Ha det bra!

Anna-Malin - Helt Enkelt sa...

Tack detsamma!!

Fina fynd, gillar ljusstakarna, försöker övertala mamma att göra sig av med sina två....Går sådär.... :)

Ha det riktigt gott!

På återseende!

Kram
Anna-Malin

Marie sa...

Här har vi också haft strålande sol idag, härligt! Så fint med tulpaner, älskar deras krispighet, måste snart köpa mig en bukett jag med.

Önskar dig ett Gott Nytt År Malin!

Kram Marie

Lilla Lycksta sa...

fina bilder från din veranda. Hästen du inhandlat var helt underbar. Skulle själv ha inhandlat en på momangen om jag sprungit på en sådan. Tullpaner är så fina. Ha nu ett gott slut på det nya året samt ett gott nytt år.
Kram Camilla

essemia sa...

Ja, nog är det underbart när tulpanerna kommer. Och din häst var jättefin.
Ser fram emot att titta in hos dig nästa år också. Nu får du och familjen ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Kram Elzie

lars-ake.anneli sa...

Hej
Härlig sida med mycket fina bilder.
Ha det och...
Gott Nytt År

Ljuva Lantliv sa...

Hej Malin!! Älskar den lilla gunghästen. Så vacker!! Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Vi hörs på nya året. Kram Anna

Galleri Hönshuset sa...

Hej Malin, läget?

Vackert med tulpaner
på bordet, krispigt och vårigt =)
Och hästen...ooooh så fin den va...Hoppas jag jag hittar en sån nånstans nångång.

Tittar in för o önska dig ett gott nytt år. Ser fram emot ett nytt bloggår med en massa ny inspiration =)

Kram Pirre

Lissboden sa...

Vilka vackra bilder!
Jag passar på att önska dig ett Gott Nytt År!
Kram/Maria

Vit som snö sa...

Hej Malin! Här är det alltid så mysigt att titta in så jag hoppas att ditt bloggande fortsätter under nya året!
Hästen!!!! Blir såå kär! Var kommer den från för leverantör?? För du köpte den i "riktig" butik va, ingen nätbutk?! Hursomhelst, den gjorde mej bensvag!
Önskar dej nu ett riktigt Gott Nytt År!
Kram Cilla

Blåbärs och smultronstället sa...

Vad mycket fint du visar, Malin.
Gott nytt år på dig kära bloggvän!
Kram Susanne

Gammelbålsta sa...

Hej!
ett riktigt Gott Nytt År till dig med. Så underbara bilder du visar i dag. Kram Aydan

me and alice sa...

Hej Malin!
Åh vad fint med tulpaner... Vasen är superfin!
Gott nytt år önskar jag dig!!!
Kram Susanne

LillaFlisan sa...

Vilken superfin vas du har!!!!!

Underbar!



Ett riktigt gott nytt år till dig och en fantastisk nyårskväll önskar jag dig och de dina!

Kram

Flisan

Viola sa...

Ville titta in och önska ett fint avslut samt allt gott inför 2010, tack för ett trevligt bloggår, ser fram emot det nya, din bloggvän VIOLA

Vit som snö sa...

Tack för tipset, jag ska ringa. Vem vet, hon kanske kan tänka sej att skicka varor.
Återigen: Gott Nytt År!
Kram Cilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var fint med tulpaner, det ska jag köpa imorgon också. Jättefin vas, och hästen är super! Tack för alla fina kommentarer, du är en go bloggvän. Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR.
Stor kram
AnnaMaria

Gårdsromantik sa...

*♫•*¨*•.¸¸* GOTT NYTT ÅR! *¸¸.•*¨*•♫*

Kram Maud

Monica sa...

Hej Malin,
jag vill också önska dig en fin nyårsafton och ett fantastiskt 2010!!
Kram Monica

Linda i Lönnbacka sa...

Hej Malin!

Visst är det underbart med tulpaner, jag har själv köpt och tycker precis som du att det känns fräscht & vackert! :)

Fina saker du har lyckats hitta, älskar vasen och ljusstakarna...

Ha ett riktigt trevlig kväll & ett Gott Nytt År!
Kramar Linda

Mom´s kitchen sa...

Riktiga fina fynd har du!
GOTT NYTT ÅR!!!
kramar Olg@

liven sa...

Så fine saker hos deg Malin og disse funnene dine er du så heldig med!!
Ønsker deg et godt nyttår og gleder meg til et nytt bloggår :o)
Klem!!!

Fröken Fräken sa...

Åh, de där ljusstakarna skulle jag gärna ha lagt beslag på, de var verkligen superfina! Och visst vill man ha in våren nu. Tyvärr tror jag att den är långt borta, just nu snöar det igen...

Tack för uppmuntrande kommentar under min bloggpaus! Nu känner jag mig pysselsugen och frisk igen - underbart!

mariaK. sa...

Jag blev alldeles kär i din tulpanvas, så ovanlig!
God fortsättning på ett nytt bloggår!
kram, Maria

Junda Xu sa...

20150721 junda
michael kors watches
replica watches rolex
replica watches for sale
michael kors outlet
coach outlet store online
louis vuitton sito ufficiale
gucci uk
louboutin
burberry outlet
air force pas cher
oakley sunglasses outlet
jordan femme
coach factory outlet
christian louboutin
ralph lauren polo shirts
michael kors bags
polo ralph lauren
ray bans
kate spade handbags
kate spade new york
louis vuitton
coach outlet store online
soccer outlet
jordan shoes uk
pandora jewelry outlet
michael kors handbags
gucci handbags
oakley sunglasses
ray ban sunglasses
coach factory outlet
polo ralph lauren uk
coach outlet
oakley sunglasses sale
michael kors handbags
tory burch outlet
polo outlet
soccer shoes
louboutin pas cher
ed hardy uk
air max uk