tisdag 22 december 2009

Granar och Award!!!

.
Hej!! Hoppas alla har det bra mitt i julstöket;o) I går tog vi in granarna!! Det är ju något speciellt tycker jag!! Då är det Jul!! Kameran och jag var inte överens i dag..Det är svårt att fota mot fönstren. Här står den i sin sockerlåda. Den har hängt med några år nu...

Favorithjärtan....

Favoritkottar...

.
Granar och nejlikeapelsiner det doftar Jul;o)
.
Lilla granen på Verandan i morse!!

Granarna är ju finast i mörkret!! Försökte fota i går kväll när den var färdigklädd!!

Kan Ni tänka Er Jag har fått en Award!! Det värmer mitt hjärta och jag ser det som en fin Julklapp!! Det är goa Agneta med bloggen http://nyanseravvitt.blogspot.com som gett mig den!! Tack snälla Agneta!! Jag funderade i går på vilka jag ska ge den vidare till...Kan bara inte välja ut några. Jag vill att alla bloggerskor ska få en nu till Jul!! Så jag skickar vidare till alla er som tar Er tid att titta in hos mig!!
.
Nu är det dags för Jacks promenad och sen fika hos B!!!
Ha det gott alla, vi ses snart igen!

Kram Kram Malin

23 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Oj vad många fina granar som har dykt upp på olika bloggar idag! Jag ska städa fram min gran och sedan får det nog bli bild på den lagomt till julafton. Ha en härlig dag!

essemia sa...

Vad mysigt det är med granar. Och i morron får jag äntligen klä min, haha. Ja, det gör jag som jag vill med egentligen, men jag tänkte vara snäll mot gubben och "lyda" honom detta året.
Hoppas du har en bra tisdag.
Kram Elzie

Lantliv på Holm sa...

Hej Malin!

Mmmm så fint - visst är det lite magiskt när granen får komma in. Vi skall ta in vår i kväll men det blir inte klädd förrän i morgon. Vi har också en gammal socker låda som fot - hoppas den passar till årets modell :)

Grattis till Awarden - den är du värd. Drog lite extra på munnen när jag läste, för jag tror att din Philip har fått samma Award av Alice samtidigt som dej:)

Ha en skön tisdag - kram

The Secret Garden sa...

Det ser jättemysigt ut!! Själv funderar jag på hur vi ska få in vår "monstergran" hihihi! Den ska ju liksom gå in genom dörren också, tur vi har dubbeldörrar, men jag tror att vi tar in den via verandan. Om den ser stor ut ute så blir den väl ENORM inne...kanske. Vi får se. Ska klä den i morgon och då Måste den ju vara inne!
Grattis till awarden!

Ha det bra!!

Viola sa...

VIlken julstämning du har fått med dessa fina granar, och vilka ljuvliga kottar, hoppas du har en fin dag, här har vi fullt upp med kallvattnet som bara vill frysa, vi hade 25 gr i natt, ha det gott, kram

i Emmas vita hem sa...

Hej Malin!
Så vacker julgran du har, njuter verkligen av de vackra bilderna du visar oss.
Julpyntet var så vackert också och vad fiffigt att ha granen i en sockerlåda!
Ha nu en riktigt god jul! :) Många kramar Emma

Lilla Lycksta sa...

Hej Malin!
Grattis till awarden den är du verkligen värd. Så fina granar och annat pynt. Min gran ska tas in imorgon. Ha en riktigt god jul.
Kramar Camilla

Elsa och Helena sa...

Hej Malin och grattis till awarden! Vilka fina, täta, jämna granar ni hittade i storskogen:) Fint pynt har du oxå.

Önskar dig en riktigt GOD JUL!

Kramar Helena

Marie sa...

Vilka mysiga bilder, härlig julstämning! Så fina granarna ser ut! Håller med om att det blir jul så fort granen kommer in, doftar ju också så gott!

Önskar dig en riktigt GOD JUL Malin!

Kram Marie

Livet på Berget sa...

Helt underbara granar, så snyggt!
Önskar dig en underbar jul!
Kram
/Sara

Änglarnas hus sa...

Ja det är ingen jul utan granen!!

En riktigt God Jul
och ett Gott Nytt år
vill jag önska dig och dina kära!!!!

Kram Sanne!!

Nordingården sa...

Underbart vackra granar, både den lilla och den stora!! Och så fint hem att man dånar! En riktigt GOD JUL önskas från Nordingården.

Kamomilla sa...

Grattis till din award och till en så fin gran!
Ha en underbar Jul!
kamomilla

Queen Of Småland sa...

Malin vilka fina granar! Kan sakna granskogen här i skåne men bokskogar är vackra de också fast på ett annat sätt. Granskogen är så trollsk och bokskogen mer älvlik med sitt limegröna skimmer.
Nu önskar jag dig/er en riktigt God Jul i er vackra boning!
Många kramar
Stina

Solveig sa...

For et nydelig pyntet tre! Likte så godt alle de små lysene....og den nostalgiske julepynten! Tenk nå er det endelig jul!
Tusen takk for koselig kommentar! Den varmet skal du vite. Er så glad jeg ble "kjent" med deg her i blogglandia...du er bare god du:o)
Skal bli kjekt å følge deg videre i 2010!
Juleklem fra Solveig:o))

Anna-Malin - Helt Enkelt sa...

Försvann min hälsing nu?

Ja då önskar jag dig en riktigt God Jul igen ;)

Ha det gott!

Kram
Anna-Malin

emilias gömmor... sa...

Vackra julbilder du visar! GOD JUL önskar jag dig!

Kram Mimmi

Signe 1 sa...

Vill önska dig en underbar jul med nära och kära♥!

Grattis till awarden!

Stora kramen Sofia

Nyanser av vitt sa...

Hej Malin
Vad fint med sockerlådan under granen. Ja det där med award är svårt. Jag skickade ju också till alla efter att ha börjat lista.Så många fina bloggar och gulliga bloggerskor
ha nu en riktigt GOD JUL
Agneta

VITA NYANSER sa...

Så fiiiint!!! Jag vill önska dig en riktigt MYSIG & GoD JuL!

SToR KRaM L-L

Vitaboet sa...

God Jul och gott nytt år.

Ha en underbar julhelg. kram camilla

Junda Xu sa...

20150721 junda
michael kors watches
replica watches rolex
replica watches for sale
michael kors outlet
coach outlet store online
louis vuitton sito ufficiale
gucci uk
louboutin
burberry outlet
air force pas cher
oakley sunglasses outlet
jordan femme
coach factory outlet
christian louboutin
ralph lauren polo shirts
michael kors bags
polo ralph lauren
ray bans
kate spade handbags
kate spade new york
louis vuitton
coach outlet store online
soccer outlet
jordan shoes uk
pandora jewelry outlet
michael kors handbags
gucci handbags
oakley sunglasses
ray ban sunglasses
coach factory outlet
polo ralph lauren uk
coach outlet
oakley sunglasses sale
michael kors handbags
tory burch outlet
polo outlet
soccer shoes
louboutin pas cher
ed hardy uk
air max uk

Meiqing Xu sa...

15916meiqing
mont blanc
giuseppe zanotti sneakers
moncler outlet
snapbacks wholesale
nike elite socks
tommy hilfiger outlet
vans shoes
swarov ski jewelry
polo ralph lauren
louis vuitton handbags
canada goose jackets
nike roshe run women
nike huarache
barbour uk
nike free run
longchamp outlet
timberland uk
abercrombie
hollister uk
louboutin pas cher
basketball shoes
moncler jackets
jordan shoes
michael kors handbags
oakley sunglasses
new balance outlet
lebron james shoes
ray ban outlet
fake oakleys
mont blanc pens