lördag 5 december 2009

Inspiration & Vinster!!!

Hej!!.
Hej!!! Innan jag började blogga hade jag 3-4 st favoriter jag följde!! Nu när jag själv befinner mig i denna värld är det helt otroligt vad många kreativa och duktiga människor man upptäcker!! Det är fullt av vackra inspirerande bloggar och det blir bara fler och fler... Jag hittar nya hela tiden;o) I går fixade jag lite julstämning på altanen, inspirerad av så många bloggare!! Det bästa är att allt som ni kan se på bilderna fanns här hemma...Det finns många skatter i gamla uthus:o) Det blir lite text i dag men desto fler bilder...









Medarna tittar fram ur riset...

De håller på att avverka på gården brevid. Allt granris och denna topp från en stor gran har jag hämtat där...




Titta på mina vinster!! Tänk att få två så fina smycken i brevlådan på en vecka!!!

Det till vänster har Camilla med vackra och pyssliga bloggen http://lillakamomilla.blogspot.com/ gjort!! Och det högra har Stina gjort!! Gå gärna in på www.queenofsmaland.se och titta på hennes smycken och konst!!

Tack snälla Ni för mina Julklappar!!

Ha en mysig andra advent så ses vi snart igen!!




Kram Kram Malin

23 kommentarer:

Ljuva Lantliv sa...

Så fint du har gjort Malin! Ser så mysigt och välkomnande ut! Ha en fin andra advent. Kram Anna

Solveig sa...

Det er alltid så koselig her hos deg, Malin!! For en nydelig entre du har! Julestemning i fleng her.....du inspirere virkelig meg også:o))) Masse granbar, nisser og lykter....slik er det jeg husker julen også:o))
Ha en flott helg, min venn! Alltid så koselig å høre fra deg:o))
Klem fra Solveig

Lilla Lycksta sa...

Oj så vackert du dekorerat. Verkligen inspirerande. Vilka fina vinster du fått, de är du verkligen värd goa, rara du. Ha en fortsatt fin helg.
Kram Camilla

Elsa och Helena sa...

Vad fint du gjort Malin! Och vilken lycka att ha alla uthus med fina gamla saker i...:)

Trevlig lördag

KRAM

Lantliv på Holm sa...

Hej Malin,

Tack för din hälsning! Va fint du gjort - verkligen jättemysigt. Jag måste ta tag i vår entré - i morgon. Där ser jättetråkigt ut nu.

Ha en mysig lördagskväll - kramar!

Fröken Fräken sa...

Vilken julstämning! Och så behändigt att kunna komma över massor med granris sådär! Och så slipper man ha dåligt samvete över att man gör och knipsar i träd som växer. Gillade verkligen den där ljusglaset på sirlig fot, mysig!

The Secret Garden sa...

Hejsan!
Vad fint det är, man får riktig julkänsla när man ser det. Och så kan jag tänka mig sedan när det blir mörkt vad vackert det är då!! Och att hitta saker som man redan har hemma på gården är ju jättekul!

Ha en fin helg!!

LillaFlisan sa...

Oj! Snacka om julstämning!

Ljuvligt!

Stort grattis till dina fina vinster också lilla turgumma där!
Kram

Flisan

Hulda sa...

Så julefint du har gjort det utenfor. Virkelig flott med de små lysene i granbarene. Kjemepfin stemning. :) Husfruas Memoarer

Livet på Berget sa...

Wow så himla snyggt du gjort på bron! Helt underbart! Här går det inte att fixa så mycket, allt snöar över. Ha en skön kväll och grattis till dina fina paket!
Kram
/Sara

Marie sa...

Så fint du har gjort det, ser jättemysigt och stämningsfullt ut. Har också pyntat lite utomhus idag.

Grattis till dina fina vinster!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej och grattis till dina fina vinster!

Men så otroligt fint du gjort på altanen. Uuuurfint! Och allt till ingen kostnad :)

Kram Viveka

Blåbärs och smultronstället sa...

Jag är så glad att jag hittat dig som bloggvän. Grattis till dina fina vinster och tack för de juliga och lantliga bilderna du visar.
Ha en mysig andra advent!
Kram Susanne

Huset vid ån sa...

Åh, Såå fint o mysigt du gjort..Riktigt ögongodis för mig! Önskar dig en mysig andra advent! Stora Kramen till dig från mig.

Viola sa...

Vilken underbar entré du har, så himla fint du fått till det, hoppas helgen varit skön och ha en fin adventssöndag, kram

Queen Of Småland sa...

Kul att paketet kom fram!
Fin julinstallation igen, du är så pysslig! Mysigt.
Nu önskar jag er en fin adventssöndag.
Kram
Stina

Hanna sa...

Härliga bilder.
Kram
Hanna

Plommonhuset sa...

Hej! Vilken härlig blogg du har. Jättekul att hitta hit och så fint du fixat på altanen. //Sofia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till jättefina vinster. Och så fint du gjort ute på altanen, riktigt härlig julstämning. Och det var en väldigt fin grantopp.
Adventskram
AnnaMaria

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!
Det blev så fint på din farstukvist och fint med slingor i granris loggandes på marken..ljuvligt!!

Ha det gottis!!

Kraam Sanne!!

Ullen sa...

Hej Malin! Hoppas helgen varit bra! Vad fint du gjort på altanen, granris och ljusslingor - det blir julstäming det!
Din lilla turgumma där, du vinner ju allt!!! Har du köpt någon trisslott, det kan ju vara läge nu :) Stinas fina smycke är jag riktigt avundsjuk på!
Kram Ullen

mariaK. sa...

Härlig julstämning du ordnat! Och grattis till dina vinster!
På tal om julskivor, så har jag två favoriter; Cristmas with Bing Crosby och Christmas songs by Frank Sinatra. Underbara gamla klassiker. Skulle varit häftigt att ha dem på en raspig gammal grammofon, men CD-skiva är ett bra substitut:-)
Ha det gott!
Kram Maria

Jenny sa...

Hej Malin!
Åh vad fint du pyntat!! Jätteinspirerande bilder:)

Grattis till bloggvinsterna, vilka vackra smycken du vann turgumma där;)

Ha en trevlig vecka!

Kram Jenny