lördag 26 december 2009

Julkort!!!

.
Hej!! Hoppas Ni haft en mysig Julafton och att Ni har en god fortsättning! Julen är ju faktiskt inte slut än!!
Det är lika roligt varje år när julkorten börjar komma;o)

Så fina kort på vännernas barn och andra stämnningsfulla kort!!
Jag hänger dom i min kedja så vi kan njuta av dom varje gång vi sitter på verandan!!

Den här söta mosskransen hade sonen fått ihop en dag när vi pysslade!

Min bricka jag fyndat på loppis är en av mina absoluta favoriter!! Med lite kanel blir den riktigt julig!!

Den här nötknäckaren ropade jag in på auktion för några år sen, lite charmig;o))

I dag ska vi fira med min systers familj. Då blir det några klappar till!!
.
Vill säga grattis till min vännina Annas dotter Alva som fyller år idag på annandagen!! Hoppas du får många paket och mycket tårta!!
.
I går regnade det hela dagen här...min snö är snart borta...I dag är det snöblandat...
Tur att vi fick en sån vit och fin Julafton!
Ha det bra Alla!!
.
Kram Kram Malin

21 kommentarer:

Lilla Lycksta sa...

God fortsättning önskar jag dig och din familj.
Kram Camilla

essemia sa...

Ja, nog är vädret omväxlande alltid. Vi hade också regn här igår vilket gjorde vägarna sliriga och hala. Idag har vi vitt på marken igen och mer och mer snö blir det.
Verkar som om sonen fått mammas pysselanlag. Jättefin krans.
God fortsättning på er och njut av firandet tillsammans med systern.
Kram Elzie

Viola sa...

Ha en fortsatt skön julhelg med de dina, här snöar det för fullt igen, julkram

Magny sa...

så mye vacker jul hos deg...
ha det fint videre også...
god klem, magny***

Jenny sa...

Hej Malin!
Vad fint att hänga upp julkorten i en kedja sådär:)

Vad duktig din son är på att pyssla, den där mosskransen blev ju jättebra!

Ha en fortsatt trevlig julhelg söta du!

Kram Jenny

Rita sa...

Hallo Malin,
while sipping a warm herbal tea on a rainy day and relaxing with some holiday season blog hopping I've come across your blog.
It's absolutely amazing and we appear to have some things in common as we both love shabby chic and casual elegant home decor.
i will be back again soon, meantime, should you have a chance for a visit, do come over my blog. it's always so nice to make new bloggy friends from other countries and share our worlds and traditions. This is especially so over this festive time of joy and cheer.
Until then,
kram
Rita

The Secret Garden sa...

Ja visst är det roligt med alla julkort man får. KÄnner mig nästan barnsligt ivrig när jag går till brevlådan. Och vad smart att hänga upp dem så där så att man ser dem!
God fortsättning!

lottens vita och gröna sa...

ja visst blir man glad för fina julkort!
önksar dig en goooo fortsättning på julen!

varmkram lotten

Vit poesi sa...

Ser mysigt ut med alla julkort!! Önskar dig en skön fortsättning!
Kram Malin

Signe 1 sa...

Oj vad mysigt att hänga upp julkorten sådär:-) Själv har jag varit dålig på att skicka nåra i år...ler.
Ha en fin söndag!
Stora kramen Sofia

Atelje Skärvan sa...

Tack för julhälsningen!
Jag önskar dig en god fortsättning och ett riktigt Gott Nytt År.
Kram Agneta

Annika Christensen sa...

Det var ju fint att göra så. själv var jag usel på att skicka iår så då får man inga heller.
Fast ett och annat kom.
Skall bli bättre på det nästa år.
Ha det gott
annika

Linda i Lönnbacka sa...

Hej hej!
Jag har också hängt upp våra julkort, så fint att se dem alla istället för att ha dem liggandes i en hög.
Men jag har hängt upp mina i ett vanligt jutesnöre med klädnypor i vår tallrikshylla.
Men en sån fin kedja hade ju varit toppen att ha!

Kul att få med barnen på lite pyssel :)

Kramar,
Linda

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Att det regnade hos er igår, här snöade det så vi fick inte ut bilen förrän plogen kom. En sån kedja hade jag till julkorten också, jättefint och kunna se lite av alla. Det var en rolig nötknäppare, och jättesöt krans sonen gjorde.
Ha en mysig kväll
Stor kram
AnnaMaria

Huset vid ån sa...

Kikar in o tackar för titten...Vilken bra ide med julkorten! Både praktiskt o hemtrevligt! Må så gott! Vinterkramar till dig från mig./ Therese

Sköna o Gröna Ting sa...

Kära Malin.., hade jag kunnat så hade jag fyllt bilen med en jäklans massa snö och kört hem den till dig:)
Här i Dalsland har vi en halv meter och jag hade mer än gärna delat med mig....

Din jul verkar ha varit bra Malin och jag önskar att din fortsättning blir minst lika bra.
Ta väl hand om dig...
Kram kram
Marianne

Livet på Berget sa...

Så fint att hänga upp korten! Din nötknäckare är ju jätte söt! Trist att snön är borta, om jag kunde skulle jag skicka lite till dig, här finns det hur mycket som helst!
Må gott!
Kram
/sara

Atelje Annorlunda sa...

En god fortsätting och ett Gott Nytt År önskar jag dej.

Kram Åsa

Anna-Malin - Helt Enkelt sa...

Så fint med julkorten!

Julkort är mitt ständigt dåliga samvete...
Får liksom inte tiden att räcka till...

God fortsättning!

Kram
Anna-Malin

Queen Of Småland sa...

Hej Malin!!! och god fortsättning på året som är kvar och Gott Nytt för det som komma skall! Så många julkort du får härligt, själv skickar vi inga längre men får hälsningar via sms och mail. Ack denna digitala värld (-;
Här har nästan alla snö regnat bort också, men kylan är på väg igen!
Ha en riktigt fin måndag!
Kramar Stina

Junda Xu sa...

20150721 junda
michael kors watches
replica watches rolex
replica watches for sale
michael kors outlet
coach outlet store online
louis vuitton sito ufficiale
gucci uk
louboutin
burberry outlet
air force pas cher
oakley sunglasses outlet
jordan femme
coach factory outlet
christian louboutin
ralph lauren polo shirts
michael kors bags
polo ralph lauren
ray bans
kate spade handbags
kate spade new york
louis vuitton
coach outlet store online
soccer outlet
jordan shoes uk
pandora jewelry outlet
michael kors handbags
gucci handbags
oakley sunglasses
ray ban sunglasses
coach factory outlet
polo ralph lauren uk
coach outlet
oakley sunglasses sale
michael kors handbags
tory burch outlet
polo outlet
soccer shoes
louboutin pas cher
ed hardy uk
air max uk