söndag 10 januari 2010

Vinnarna är......

.
Hej!!! Hoppas att allt är bra med Er!!! Idag är det dags att se vem som ska vinna!!
Det här ljuvliga dokumentet och masken tillfaller ju samma vinnare!!
.
Här har ni bloginnan som provar masken!!

Och så fina hjärtat!!

Jättekul att så många ville vara med!! Det blev hela 147 lotter med alla som har länkat och skickat mail!! Filip fick äran att dra lotterna!!

Vinnaren blev......


Therese med fina bloggen Huset vid Ån!!


Grattis!!!!!!

Och så lilla tröstpriset som gick till
Åsa med fina bloggen Bakom berget!!
.

Grattis!!! till lilla hjärtat!!
.

Maila mig era adresser så kommer det snart små paket på posten!!
Det får vara allt för idag, tack än en gång Ni som tagit Er tid att vara med!!
.

Kram Kram Malin

28 kommentarer:

Helt Enkelt sa...

Stort grattis till vinnarna!
Jag hoppas på bättre lycka nästa gång ;)

kram
anna-malin

Lilla Lycksta sa...

Godafton!
Ett stort grattis till vinnarna. Ha det gott.
Kram Camilla

Livet på Berget sa...

Grattis till vinnarna och tack för en fin tävling med underbara priser!
Önskar dig en skön kväll!
Kram
/Sara

promenader på landet sa...

Stort grattis till vinnarna och tack för en fin tävling! Ha en bra vecka! Kram Maria

Galleri Hönshuset sa...

Hej Malin, allt väl?

Grattis till vinnarna, lyckos er =)

Vad fint rum sonen har, kul att dem vet vad dem vill ha själva =)

Ha en toppen söndag em. Kram Pirre

Helen sa...

Hej!
Jag önskar grattis till vinnarna, de vann jätte fina priser.
Kram/helen

Viola sa...

Grattis till dina lyckliga vinnare och ha en fin måndag, kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stort Grattis till dina vinnare. Det var riktigt roligt att Therese vann, en toppentjej.Och tack goa Malin för en fin tävling.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

minvitamin sa...

Härliga priser fick de dina vinnare,massa grattis till dem!

Må så himla gott
Kramkram/S

Mom´s kitchen sa...

Grattis till vinnarna!!!
Du är välkommen till min utlottning,Malin!
Alla som inte vann och vill vinna välkomna till mig - har utlottning på gång! :)
kramar Olg@

Elsa och Helena sa...

Hej Malin!! Grattis till vinnarna, så fina priser!

Kram Helena

Jenny sa...

Hej Malin!
Grattis till de lyckliga vinnarna och tack för tävlingen! Kul att få se en glimt av dig där oxå;)

Ha en jättebra kommande vecka,

Kram Jenny

Vit som snö sa...

Tack för en fin tävling o grattis till vinnarna!
Vad glad jag blir att du vill sno mina idéer, bara sno på!!! Alltid kul att ge o få inspiration.
Ha en fin vecka!
Kram Cilla

bakom berget sa...

TACK! Vad glad jag blev för att jag vann det fina hjärtat. Ska skicka Dig min adress..men hur.. var hittar jag din mailadress??? Kram från Åsa (fortfarande nybörjare här!!)

Inspiration i vitt sa...

Attans Malin att inte turen var på min sida hihi, men stort grattis till de andra lyckliga. Kram på dig/Ingela.

Nyanser av vitt sa...

Hej vännen
Grattis till de lyckliga vinnarna.
Kul att se din sons rum. Min har också döskallar men han har i rött. Röd fondvägg, vita panelgardiner med röda döskallar samt vit rislampa med röd/svarta döskallar på. Han älskar rött. Lite kul tycker jag
KRAM

Queen Of Småland sa...

Grattis till vinnarna! Den masken var otroligt vacker.
Ha nu en riktigt skön dag Malin!!!
Kram
Stina

Sköna o Gröna Ting sa...

Kikar in för att jag behöver inspiration.., idétorka men det kliar i fingrarna som attans!!!
Måndag, ny vecka och nya tag....
Hoppas din helg har varit lugn och skön.
Önskar dig en härlig start på veckan...
Skickar med en massa värmande kramar
Marianne

Grattis till vinnarna i tävlingen....

Huset vid ån sa...

Hej Malin! Men vad roligt att jag har vunnit hos dig.Jag blev jätteglad! Tusen Tack snälla du....Jag har precis mailat min adress till dig! Önskar dig en bra start på veckan! Många Kramar Therese

NataljaOblanskaja sa...

Hejsan,
oj vad synd att jag missade tävlingen. Hade verkligen velat vara med i utlottningen av masken, men det är bara att gratulera vinnaren.
Vilken trevlig blogg du har, hit måste jag återkomma känner jag.
Camilla

Jes/Vita villa vila sa...

Vilken fin blogg du har! Hit kommer jag gärna tillbaka :)

Jes

liven sa...

Grattis til heldig vinner!!
Therese fortjener det...hum er en god bloggvenn :o)
Ha en fin uke Malin

Blåbärs och smultronstället sa...

Grattis goa Therese, kul att du vann!
Tack för en fin tävlig, Malin! Kul att se en skymt av dig, du har fin hårfärg.
Vad tufft sonen har i sitt rum också.
Kram på dig!
Susanne

Lillianna sa...

Grattis till alla vinnarna!
/Lillianna

Mia sa...

Ett stort grattis till vinnarna.
Det med barnrum är inte lätt min son ville också ha svart i rummet vi kompromissade och det blev svart, vitt och guld. Rummet är lite 50- tals inspirerat med teak möbler som förhoppningsvis kommer att funka även när han är 15.

AkH sa...

Gratulerar till vinnarna, underbara priser!
Ha en fin kväll!
Kram Anna-Karin
hemochting

Lantliv på Holm sa...

Grattis till lyckliga vinnare!!! Hoppas du får en fin tisdag, Malin!
Kram
Camilla

Snövita drömmar sa...

Kram kram tillbaka!
Tack för fin tävling!