söndag 14 februari 2010

Minitvättstugan igen.......

Hej!!! Hoppas Alla har en bra AllaHjärtansdag;o)
Nu när vi gör om i badrummet fick inte min kommod plats.....
.
Så den fick flytta ner i tvättstugan!!!

Så nu fick jag städat och lite ompyntat med nya loppisfynd;o)



Lite pinaler på min hylla.....
Ljuslyktan har vännina B gjort, hon har egen "keramikverkstad" i källaren!!

.
Med risk för att bli tjatig.....denna snipan loppade jag i söndags;o)
De passar överallt!! Jag har helt enkelt fått pippi på snipisar....

Spetsarna och klädborstarna loppade jag samtidigt.....





Min AllaHjärtans present från min sambo....
Han har målat golvet i badrummet jipppppiiiii....

Och så från sonen, vem smälter inte av en så fin teckning!?
Hoppas Ni oxå fått något fint;o)
Ha det bäst Alla!!!
Vi ses snart igen!!
.
Kram Kram Malin

52 kommentarer:

Ullen sa...

Hej Malin! Ha en riktigt mysig Alla hjärtans dag, och se till att inte bara måla utan vila lite också!
Badrummet ser ut att få ett riktigt lyft, ljust och fint!
Ses hos A!
Kram Ullen

Änglarnas hus sa...

Men såå fint det blev med målat golv..Det är en bra variant när man inte vill riva ut golvet helt!!

Ha en mysig alla hjärtans!!

Kram Sanne!!

liven sa...

Hei Malin :o)
Jeg nyter virkelig bildene dine!!!
Din kommode er så fiiiin...og med alle de skjønne sakene du har!! En nydelig såssnippa....og den i innlegget under her var jo også så søt!!! Har tatt bilder av de to jeg fant forrige helg....kanskje jeg viser dem i morgen :o)Kan skjønne du får "dilla" på slike :o)
Men dine er jo så spesielt vakre!! Ikke lett å finne slikt her på våre loppis!

Ønsker deg en fortsatt fin søndag min venn :o)

Fågel Blå sa...

Åhh så fina bilder helt underbart!
Önskar dej en trevlig Valentindag!
Kram Kathrine!

The Secret Garden sa...

Vilken härlig tvättstuga!! JAg skulle till och med gilla att tvätta om jag hade en sådan! :) Och golvet i badrummet ser ut att blivit superfint!!
HA en mysig hjärtadag!

LillaFlisan sa...

Åh, vad jag blir glad av din blogg!

Alltid de vackraste bilder.....

Önskar dig en härlig alla hjärtansdag i dag!

Stor kram

Flisan

Signe 1 sa...

Wow så fint du har i din tvättstuga och kommoden passade ju perfekt där!:-)

Ja vem smälter inte av saker från kidsen!!:-)

Ha en fin alla ♥-dag, kram Sofia

Helt Enkelt sa...

vackert vackert, malin!

hoppas du har en fin dag!

kram
anna-malin

no47-mia sa...

Heej!!
Vilken fin hörna du har där i tvättstugan..

Ha en härlig dag!
Kram Mia

Linda i Lönnbacka sa...

Önskar dig en JÄTTEFIN Alla ♥ -ns Dag!!

Tvättstugen ser så mysig ut och vad spännande med er badrumsrenovering :)

Kraaam

Annika Christensen sa...

Ohh vad jag saknar barnteckningar... jobbade som förskollärare innan och fick en hel del sådana. Även från mina egen så klart.
Fin liten tvåttstuga du har.
De där zinkburkarna har jag beställt till mitt skafferi.
Ha en skön kväll
annika

Vintage House sa...

HEJ HEJ
vad fint du har gjort det:)
gillar dina konsoller är själv ett konsollfreak..
och vilken present från mannen din:)
ha en fortsatt mysig <3 dag
kram kram sandra

Mitt hvite hus sa...

Herlige bilder... liker de små detaljene du setter sammen.. sausenebbet var nydelig..

håper du koser deg denne søndagen.:

Klem kerstin

Marie sa...

Hej Malin!

Så fint det ser ut i tvättstugan, kommoden passade ju perfekt där. Längtar tills vi ska göra iordning våran tvättstuga!!!!

Vilken bra present från sambon och fina teckningar från barnen har vi också fått idag!

Ha en fortsatt fin Alla Hjärtans Dag!

Kram Marie

LinnaLi sa...

MÅnga fina bilder idag, men den finaste kom sist! Härligt.

Kram

Linda

Ps. Förresten så smälte jag när jag såg snipan, hur fin som helst Ds.

Jenny sa...

Hej Malin!
Åh vad mycket fint du har, och sån söt såssnipa:)

Vilken fin teckning din son har gjort!
Jag och sambon fick oxå en idag som Tindra hade gjort..fick nästan tårar i ögonen så fin var den:)

Ha en fortsatt härlig dag!

Hjärtekramar Jenny

Lilla Lycksta sa...

Oj så fint du gjort i din tvättstuga. Jag har full förståelse för dina såssnipor, de är ju underbara. Hoppas du har en fin fortsättning på alla hjärtans dag.
Kram Camilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Nymålat golv och en gullig teckning, det var fina presenter. Och du har så fint i din tvättstuga, kommoden passade bra in där.
Ha en fin Valentinkväll
Hjärtekram
AnnaMaria

Solveig sa...

Når det gjelder flotte og koselige bilder, sier jeg bare takk i lige måde:o) Snilet sitter på hos meg allerede før jeg kommer inn i bloggen din - det er alltid en glede:o)
Så flott en hylle! Har noen lignende hylleknekter som jeg fortsatt er like glad i nå som for 6 år siden.
Så mange flotte lopper du finner!!! Blir helt imponert jeg. Med lopper i seg selv blir ikke sjarmerende før de finner sin rette plass, og det klarer du å få til helt perfekt!
Ha en flott kveld, min venn:o)
Klem fra Solveig

Vita verandan sa...

Hej!
Fint du hade på komoden, vilka fynd du hade gjort. Jag letar också efter spets på loppis men har inte hittat några ännu.
Här har vi fått fina kort från barnen och jag har fått choklad.
Ha det så jättebra så höres vi väl igen..
Kram Anna

Gårdsromantik sa...

Allt var så vackert - men den där snipan... Ljuvlig.

Själv har jag snöat in på svarvade knoppar och ornament ;-)

Ha en underbar
♥ alla hjärtans dag ♥!

Kika in till mig - tävling med rosiga ting.



Kram Maud

Lindwallska Gården sa...

Kram på alla hjärtans, va fint det blir i badrummet! Å i tvättstugan ;-)
Hälsa J & F
Ses imorr´n.

//Sanna

Queen Of Småland sa...

Åh så fint! Tänk att man kan måla plastgolv!!
Hoppas ni får en mysig och trevlig kväll imorgon hos A! Malin, det ÄR en evighet sen jag var med ;)
Tiden flyger liksom iväg! I alla fall får du hälsa alla från mig!!!!
Puss o Kram
Stina

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Hej Malin!

Hoppas att du får en fortsatt fin alla hjärtans dag. Golvet blev jättefint och kommoden prydde sin plats i tvättstugan. Har en liknande som vi skulle använda till tvättställskommod men planerna ändrades. Blev frestad att plocka fram vår nu när jag såg din fina!


Kramar Anna-Lena♥

bakom berget sa...

Vilken gullig liten tvättstugehörna du har. Där skulle jag vara ofta om det var min..
Ha en bra Allahjärtanskväll!
Kram Åsa.

Helen sa...

Hej!
Vilken fin tvättstuga. Dina bilder med stilleben är också underbara. Vill passa på att önska en fin Alla Hjärtans Dags kväll.
Kram/Helen

Ljuva Lantliv sa...

Så fint du har det i tvättstugan Malin! Önskar dig en mysig alla hjärtans dag! Kram Anna ♥

Hanna sa...

åh så fint.
Kram
Hanna

Mom´s kitchen sa...

Fin fin har du!!! Och presenter från dina gentelmanen var ju kanonisch! ;)
hjärtliga kramar Olg@

Livet på Berget sa...

Typiskt, så klart har du jätte fint i tvättstugan också:). Jag blir så glad av din blogg, du visar så mycket som gör att det bara kliar i hela huvudet på mig. Alltid lika kul att kolla in här, du ska veta att jag alltid är lika nyfiken varje gång. Känn ingen press bara, hihihi. Vilka fina presenter du fått!
Ha en underbar alla hjärtans dag!
Kram
/Sara

Jaana sa...

Hi, This is my first visit in your blog and have to say LOVE AT FIRST SIGHT!! Had to become a reader so I can visit more ofter!

Happy valentine's day!

- Jaana

VITA NYANSER sa...

SÅ fiiiint du har det i tvättstugan! och vilken fin vägg ni har i badrummet, åh, vilken dröm!

Kram L_L

Lissboden sa...

Så fina loppisfynd du gjort och vilka underbara presenter du fått i dag. Din tvättstuga ser ju helt fantastisk ut.
Ha en bra vecka!
Kram/Maria

Vita små hjärtan sa...

Hej hjärtat!
Så fint och smakfullt!!!!
Önskar dig en bra start på veckan!!!!
Kram Agnetha

Lantbacken sa...

Hej! Och tack för att du tycker om mina bilder, har inte fattat att det faktiskt är dom som kollar min blogg, jag blir så glad!!! Kram och ha en trevlig kväll
Pernilla

Dona blogg sa...

Vilken fin tvättstuga!
Perfekt present du fick ;)
Och teckningen var ju helt underbar. Har också fått egenhändigt knåpat pyssel av tioåringen :)))

Ha en härlig vecka!
/Pernilla

NataljaOblonskaja sa...

Vilken härlig tvättstuga, förstår att ni har extra rena kläder, för det måste vara riktigt roligt att tillbringa tid där.
Gillar också snippor!! är inte det något annat??, de är så himla fina att plantera lite vårlökar i.
Ha det riktigt bra idag. (och alla andra dagar förstås)
//Camilla

Nyanser av vitt sa...

Åh vilken underbar teckning du fått av din son. Och jättefin tvättstuga.
kramis

Snövita drömmar sa...

Hej Malin!

Så mycket fint du visar. Glimtade en underbar spegel på bilderna....... Vart har du hittat den???

Kramis!

envilsenloppa sa...

Va fint du har pyntat och hörru DU är inte tjatig !!!
Visst blir man glad för de där teckningarna , den är helt underbar !!
Kraam/Lotta

Elsa och Helena sa...

Vilken ursnygg tvättstuga, du har verkligen känslan att få till det lilla extra.

Kan man få boka in en tvätttid snart? Hihi:)

Kram Helena

Huset vid ån sa...

God kväll i stugan! Hoppas att du haft en bra Alla Hjärtans dag vännen! Vilken härlig tvättstuga du har och ert badrum blir så fint! Må så gott! Kram Therese

Viola sa...

Vilken rara tvättstuga, där måtte du ju trivas..duktig sambo du har, blev så fint och teckningen var ju för rar..:0) kram

Torparfrun sa...

Vilken fin blogg och vilken mysig tvättsugehörna :-)

Ha en fortsatt bra vecka!

Kram Torparfrun

LantlivsAnette sa...

Ohhh så fint du har det...himmel vilka fina saker du har !! Och loppis, jaa vad kul det är att gå på jakt..fniss..var ett tag sen nu för mig !!
Ha en toppen kväll
Kraaam Anette

Fröken Fräken sa...

Jag är så avundsjuk på alla som har en egen tvättstuga! Och har man sedan så mysigt som du har det i din.. ja, då blir det lite kämpigt ;-D

Betty sa...

Vad fint ! Er gård ser jättevacker ut.

Kram Betty !

lottens vita och gröna sa...

jisses amalia sååå fint, vilka mumma saker i en liten tvättstuga, kan ju säga att min får ni aldrig se, blink!!!
sååå härliga hjärtliga presenter, malin guuu så nedrans vad det badrummet kommer bli fint!
ingenting är sååååååå vackert som en teckning från det ljuva ungarna, rörande och fint!
må väl goding, varmkram lotten

Dessie sa...

Meeeeeen vilka fina bilder! Blev helt förälskad i borstarna! Vill också ut och fynda!! =)
Kram Dessie

annashusidingtuna sa...

Hej!
Så bra den kommoden gjorde sig i er tvättstuga!!!Underbara saker du har hittat på loppisar!
Kram Anna

Anonym sa...

golvet blev ju kanon,spännande att se det när allt kommer på plats kram på dig B

Sköna o Gröna Ting sa...

Vilken härlig överraskning du fick.., målat golv och allt!!!!
Så sablans tjusigt, älskar verkligen din kommod med alla vackra ting på.
Du är så duktig på att få till det Malin:)

Nu skall jag försöka få till några semlor eller rättare sagt ett helt jäkla gäng med semlor:)
I denna tokiga familjen så ÄLSKAR vi semlor och äter dom som om det var det sista vi gjorde i livet!!!

Hoppas du får en underbar dag Malin och ta väl hand om dig.
Kramar i massor
Marianne