fredag 12 februari 2010

Trevlig Helg!!!

Hej!!!!! Så var det fredageftermiddag, bästa dagen på veckan!!!!
Vet Ni....Detta är mitt 100:e inlägg!!! Otroligt!! Vad fort det gått;o)
Tack för alla snälla & fina kommentarer om min senaste favorit!!
Så fort jag fått upp mitt nyförvärv kommer bilder;o)
När jag väl bestämt vad den ska stå.....
.
Vill önska Er en riktigt trevlig Helg!! Glöm inte bort AllaHjärtansdag på Söndag!!



Brukar köpa mig en bukett tulpaner till Helgen;o)
Vita är min favorit men de var slut så det fick bli en ny färg!!
Ganska okej när de väl kom i kannan....

Skulle absolut inte köpa något annat när jag hämtade sängen....
men så bara stod denna underbara såssnipa där;o)

Så det blev ytterligare en till samlingen... Men som sagt man kan bara inte få för många;o)
Hoppas vi hinner lite i badrummet imorgon eller rättare sagt mycket....
Vill bli klar, det är så jobbigt när allt är i en enda röra.....
Men det är klart far man omkring och loppar hela helgerna är det ju svårt att få något gjort...
Denna helgen får jag hålla mig hemma!!!
Ha det bäst Alla som kikar in!!
.
Kram Kram Malin

35 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej hej,
Jag känner oxå att jag behöver få en del gjort så får nog hoppa loppisbesöken:)
Nu får du ha en riktigt ljuvlig helg och en stor kram till dig !
sandra

Viola sa...

Önskar dig detsamma..och kannan så vacker!
Nyss hemkommen från vattenhålet, hjälp vad snö det var...vi får åka ner nästa helg igen och fortsätta skottandet, snart så får vi främmande som stannar över natt..en ny företelse, främmande och det medför nattgäster..så blir det när man bor på landet, härligt!

KRAMAR

Elsa och Helena sa...

Trevlig Helg Malin! Vi åker till Stockholm...ska bli kul:) Hoppas inte det snöar bara.

Kram Helena

Signe 1 sa...

Ha en fabolous helg du också!! Och vilken fin tulpanbukett, älskar tulpaner!!

Kramkram Sofia♥

Vitaboet sa...

Hej Malin. Ville önska dig en fin helg. Har också köpt tulpaner idag, mysigt. Håller med dig, man kan aldrig få för många av något man älskar och tycker är fint.

Ha en fin helg nu. Kram Camilla

essemia sa...

Kanske bäst du stannar hemma och fixar till lite då. Det blir tomt i plånboken också av allt handlande, haha.
Jättesöt såssnipa du hittat. Inte konstigt att jag inte hittar någon när du tar alla!!
Ha en skön helg.
Kram Elzie

Änglarnas hus sa...

hihi..känner igen den där frustationen över att inte hinna det man vill..här tar loppisen också en massa tid :)..men ack så kul!!

Köper också helst vita men maken kom hem med röda idag som en förtidig alla hjärtans gåva..blev så sött så!!

Ha en riktigt mysig fredagskväll!!

Kramisar Sanne!!

Lissboden sa...

Hej malin!
Oj, så mycket fint du handlat på loppis. Både sängen, såssnipan och kannan var helt underbart vackra.
Ha en fin helg!
Kram/Maria

Ljuva Lantliv sa...

Ha en mysig helg Malin. KRAM Anna ♥

promenader på landet sa...

Hej vännen önskar dig också en jättemysig helg! Så vackra Tulpaner du har köpt! Kram Maria

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej svejs,
tittar in för att önska dig en trevlig helg! Jag njuter också av oranga Tulpaner i helgen, fick en bukett av min kära sambo häromdagen!

Hälsningar Monica

fröken knopp sa...

Hej Malin!! Vilken underbar säng du hittat!! bara lite avundsjuk..hihi...

Här blir det en loppis sväng imon..kan inte hålla fingrarna i styr..är man tokig eller är man?!

Hoppas att du får en underbar helg o hoppas att ni hinner mycket i badrummet...

Varma Kramar Elin

Livet på Berget sa...

Hej där.
Så fina bilder och grattis till din 100:e inlägg:). Hoppas du får en riktig effektiv arbetshelg, det känns alltid bra med ett rejäl röj.
Lycka till!
Kram
/Sara

Helt Enkelt sa...

orange kanske inte är så dumt ialla fall ;)))))

ha en supertrevlig helg!!

kram
anna-malin

Annika Christensen sa...

Tänk vad organe kan bli fint i rätt miljö!
Jättefint och som vanligt fina saker.
ha hjärtlig helg
Annika

Annika Christensen sa...

Det blev lite fel där men du förstår vad jag menar eller hur..
annika

Vita rosor och förgätmigej sa...

Tycker tulpanerna prydde sin plats utmärkt! Tänk när man minst anar det så hittar man de finaste sakerna på loppis. Blir såååå inspirerad att ge mig ut och jaga jag med... *hihi* Lite som en jakt känns det allt.
Kram/ Anna

Mitt hvite hus sa...

Vakre bilder..sause nebbet var virkelig herlig...

ønsker deg en fin helg..*Klem Kerstin

Fröken Fräken sa...

Klart att man inte kan stå emot en sådan vacker såsnipa! Det får väl bli en fira att det är fredag-present till sig själv?

Ja, jag har försökt tala med personen som sårade mig, men han förstod ingenting. Så hur gör man då? Man får väl inse att den personen ska man inte slösa energi på eller förvänta sig något av, och gå vidare. Trist när man trodde så mycket gott om honom!

Mitt Stugliv sa...

Hej Malin!
Har oxå gjort lite loppisfynd de senaste dagarna son två symaskinsunderrede som ska bli fina trägårdsbord, en gammal pianopall och en saxlampa. Så nu har man lite att hitta på i helgen.

Ha det fint
KramKram
Lotta

Hannis sa...

Det där är en sån där sak som man bara inte kan låta bli att köpa, för låter man bli då ångrar man sig när man kommer hem=))

Fina ljuspaket!
En vacker kontrast mot kannan och brickan.

Hoppas att du får en skön helg/
Kram Hannis

Vita verandan sa...

Hej Malin!
Ja du ser det finns alltid plats för en såssnipa till....
Det är nog så man måste hålla sig hemma ibland för att det ska hända något, oftast vill jag ju båda. Åka ut på helgen men samtidigt få massa gjort. Ekvationen går inte alltid ihop.
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Anna

Viola sa...

Hallå där, jag bor ca 14 mil söder om Stockholm utmed kusten..kram

Hanna sa...

Fina bilder.
Ha en bra alla hjärtans dag.'
kram
Hanna

Louise Alexandersson sa...

Läckert med de orange tulpanerna till allt vitt.

Ha en skön helg
Hälsningar Louise
http://loppisskattkammaren.blogspot.com

Sköna o Gröna Ting sa...

Åååå.., skönt att du fins kvar där ute Malin.., så snäller som väntar på mig:))!
Underbara bilder..,ja, som det alltid är!!!!

Nu skall jag bannimej ta en pause ifrån Bloggloppisen och fira lördagen med en Baileys till kaffet!!!!
Massor med kramar till dig Malin....
Marianne

Vitt hus med svarta knutar sa...

Kikar in för att önska dig en riktigt mysig alla hjärtansdag i morgon.
Såssnipan var jättesöt.
Kram,
Regina

no47-mia sa...

Jag håller mig med hemma denna helgen..hihi.. Svårt men det måste gå ; )
Fina blommor och en underbar snipa..

Kraam Mia

Millas hem sa...

Sådär är det! Man vill få mycket gjort men alla loppisar är ju öppna också! =) Supersvåra val vi har!=)

Kraaam

Galleri Hönshuset sa...

Hej Malin. Hur står det till?

Härliga bilder som alltid hos dig. Kikar in för o önska dig en underbar alla hjärtans dag imorn. Kram Pirre

bikim sa...

LOVE YOUR BLOG AND ADDED IT TO MY FAVOURITE BLOG LIST! I'LL ALSO FOLLOW YOU, OK?!
HAPPY VALENTINES!
ROSA

Huset vid ån sa...

Hej vännen! Tack för dina rara o vänliga ord inne hos mig! Visst är det härligt med en bukett tulpaner till helgen! Din såssnipa var jättefin med druvorna i....Önskar dig o familjen en trevlig Alla hjärtans dag! Kram Therese

Romantiska Hem sa...

Ville bara kika in och önska en fin alla hjärtans dag! Kram Petra

Sjabbig men chic sa...

Vilken helt underbar såssnipa! Hoppas nu att du får en riktigt härlig alla hjärtans dag!

kram Lisa

Queen Of Småland sa...

En riktigt varm och härlig Alla hjärtans dag önskar jag dig och familjen!
Många stora kramar
Stina