söndag 14 mars 2010

Det är med tungt hjärta......


Hej!! väljer att dela en av mitt livs absolut sorgligaste helger med Er. I fredags vandrade våra vänner hästarna vidare till sin himmel....Det fanns ingen återvändo längre, efter en längre tids sjukdommar. Vi vet att de har det bättre nu och att det var det rätta, men det gör så ont. Skönt är att de fick vandra vidare tillsammans.... De har varit med oss så länge och det känns så tomt...Vår Alle valde att själv vandra vidare för drygt ett år sen och nu är de tillsammans igen alla tre!!!! Det är ju så här när man har lyckan att äga och ha glädje tillsammans med våra vänner djuren. Förr eller senare kommer ju en dag då de måste vandra vidare, men jag måste säga att själva ta beslutet att nu är det dags är vidrigt!!! Det är så svårt att inte vara egoistisk och ha dem kvar för ens egen skull.....

Vibban njuter när första snön kom i november....
Vi hade henne i 17 år!!!!!

Lilla Tunan i somras....
Vi hade henne hos oss i 15 år......

Vill tacka mina arbetskamrater för att Ni varit så snälla och omtänksamma!!!!
Lisa, Jörgen, Joakim och Alla Ni andra!!!!
Jag kommer att blogga vidare som vanligt då jag behöver
tänka på annat och jag tycker att det är så kul;o) Livet går vidare och vi kämpar på och gläds åt vår vovve och våra två katter som är så goa och har varit en stor tröst...
Ha det bäst Alla!!!
Så ses vi snart igen;o)
.
Kram Kram Malin