fredag 5 mars 2010

En Finfin Bricka!!!!!

Hej!!!! Hoppas Ni haft en bra vecka!!! Det har inte jag:o( Inte konstigt att man kände sig törööööööött, legat med huvudvärk och krypvärk i benen större delen av veckan...
Inte kunnat njuta någonting av solen som visat sig heeeeeeeela veckan. Nu är jag dock bättre och hoppas på en solig och skön Helg!!! Fotade lite i början på veckan, som jag visar ett litet snabbinlägg med!! Brickan tillhör mina favoriter här hemma!!!

Har små söta lejontassar.....

Har lite av mitt loppisfyndade porslin på den;o)

Faten är från farmor!!!!

Den står så bra i mitt Spanska skåp!!!!!

Gillar färgen, detaljerna och det lite skavda.....
Det var i allafall några bilder att kika på!!!
Har inte hunnit dona med bloggen så mycket eftersom jag legat pall......
Vill önska Er en riktigt trevlig Helg!!
Ett litet meddelande till Marie som kommenterade anonymt på förra inlägget!!
Jag svarar så gärna på dina frågor, maila mig malin.kronmar@telia.com istället!! Det är enklare så!!! Det är så kul med mail och kommentarer från Er som inte har egen blogg!!
Så klart från Alla bloggare oxå, Ni är så snälla och flitiga på att lämna Era kommentarer!!
Ha det bäst Alla;o)
Vi ses snart igen, krya och raska!!!
.
Kram Kram Malin

36 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad skönt att du känner dig bättre nu!

Vilken fin bricka med härlig patina! Jag gillar ditt loppisfyndade porslin oxå:)

Ha en riktigt trevlig helg!

kraam Jenny

Lantliv på Holm sa...

Hej Malin!

Va trist att du varit dålig - hoppas verkligen du blir bättre och kan njuta i helgen?!

Din bricka är jättefin och så tyckte jag väldigt mycket om ditt härliga porslin!

Ha en riktigt skön helg - å krya på dej - kramar Camilla

Änglarnas hus sa...

Hallojsan Malin!!

Vilken bricka !!..förstår jag det att det är en klar favorit!

Ha en riktigt mysig fredagskväll!
Kramis Sanne!!

Helt Enkelt sa...

brickan är verkligen fin och passar in lite överallt! så snyggt med ditt loppisporslin på.

trevlig helg till dig!

kram
anna-malin

bakom berget sa...

Krya på dig och få en fin helg! Kram Åsa.

ullis sa...

Å en sådan superfin bricka!!!
hoppas att du känner dig bättre nu, solen ska ju fortsätta skina hela helgen så du kanske hinner med att njuta av den...Kramar Ullis

Rosor och Spetsar sa...

Härlig bricka, jättevacker, jag gillar också när saker har patina.Krya på dig ordentligt.
Kram
Annelie

livet på utanäs sa...

Den brickan var mycket fin !

Kryp i benen , men hu så hemskt , hoppas att du snart ska krya på dig =)

Ha en fin helg !
Kram Sussi O

essemia sa...

Jag hoppas att du mår bra nu och kan njuta av solen i helgen också.
Kram Elzie

The Secret Garden sa...

Jättefin bricka! Och så får du krya på dig nu till helgen!
Hoppas att det blir soligt och fint med varmare väder!

Ha det fint!

NataljaOblonskaja sa...

Skönt att du mår lite, lite bättre. Och håller fullständigt med, brickan är ljuvlig.
Ha en skön helg.
Camilla

gamla skolan sa...

Skönt att du känner dig bättre ! Brickan är otroligt fin ! Och det vita porslinet , underbart ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Rummet för välbefinnande sa...

Jag inser att det var alldeles för längesedan jag kikade in hos dig också. Himmel så underbara bilder...... Nu har jag scrollat och njutit som bara den. Så fint badrummet blev.
Gott att du känner dig piggare. Själv har jag faktiskt legat hela dagen. Känner mig hängig än så jag tar helt enkelt och skippar mässan imorgon. Det är viktigt att lyssna till kroppen. Men, det kommer nog säkert något väldigt bra ut av detta också tror jag.
Ha en riktigt fin helg nu!
Kram Mia

Fröken Fräken sa...

Det lät som en jobbig vecka - men då kan väl helgen bara bli bättre! VIlken fin bricka! Själv fyndade jag en tallrikshylla för en tjuga idag och är så nöjd!

Atelje Skärvan sa...

Gillar din bricka,här har du en till som är skruttig.
Krya på dig,kram Agneta

Linda i Lönnbacka sa...

Ljuvlig bricka med härlig patina och så ovanlig! Förstår att den är en favorit *ler*
Vackert med det vita porslinet till...

Krya på dig kramar!!

Mycket annat & lite betong sa...

Jag tittade längre ner på erat badrum. Vad fint det blev.

Trevlig helg!
Agneta

Viola sa...

Verkligen en ljuvlig bricka, gillade färgen och formerna...:0) ville titta i och önska skön helg, kram

Marie sa...

Hej Malin!

Jättefin bricka och så en massa vackert porslin, bättre kan det ju inte bli!!!!

Krya på dig och ha en bra helg!

Kram Marie

Vintage House sa...

hej,
oj det låter inte roligt..
härligt vitt porslin:) gillar jag
ha nu en underbar helg och hoppas du mår bättre..
kram
sandra

Annika Christensen sa...

Hoppas du får känna dig bra i helgen.
Den brickan var verkligen fint och användbar.
Hade barit bra som fotorekvesita hos mig också.
Hoppas solen får lysa på dig hela helgen.
Annika

Tulipa sa...

hej!
Brickan var superfin och mysig...
Kollade på ert badrum också, så fint det blir! Förstår att ni är nöjda, en massa fina detaljer...

Överhuvudtaget så har du väldigt många fina saker att inspireras av!

Trevlig Helg!

Mariette

fröken knopp sa...

Så mycket fint!! o vitt porlin..mm...jag njuter!!! :)
O brickan..så läcker!!

önskar dig en underbar helg!!
Varma KRamar Elin

Margareta sa...

Hoppas du får känna av att du mår bättre nu. Vilken fin bricka!med fina saker på. Gammalt porslin är ju så vackert.

Ha en BRA helg
Kram Margareta

liven sa...

Koselige saker du viser Malin......og brikken var kjempeskjønn!!
Ønsker deg god bedring og en fin helg :o)

Mitt hvite hus sa...

Kjempefin brikke...ligner veldig på en brikke jeg kjøpte i fjor... min var svart..og jeg malte den..

nydeli9ge bilder...

Nyt helgen..
klem Kerstin

Vit som snö sa...

Det var en ljuvlig bricka!!! Härlig patina o vackra detaljer, kan gott förstå att den är en av dina favvosar:)
Ha en mysig helg! Kram Cilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Malin, hoppas du mår bättre idag. Då vet vi varför vi var trötta, här har både jag och gubben ont i halsen. Åh vilken bricka! det var den finaste jag sett, helt underbar. Att det är din favorit är lätt och förstå.
Ha det gott i solen
Goa kramen
AnnaMaria

Anonym sa...

finfin bricka och fint porslin, särskilt faten,hihi,hoppas att du kan vara ute och njuta i solen i helgen med Jack,kram B

Signe 1 sa...

Bedårande bricka!! Den passar alldeles perfekt i ditt fina hem!:-) Ha en skön dag! Kram Sofia

ullis sa...

Skickar vidare en award till dig för du inspirerar mig med det du skriver och dina vackra bilder, Tack!
Kramar ullis
se mer på min blogg...

Dona blogg sa...

Stackars dej som mått dåligt... Hoppas du kan njuta av helgen och det vackra solljuset :)

Kram Pernilla

Hwita Villan sa...

JAg förstår att brickan är en favorit, den var verkligen snygg! Jättehärlig verkligen.

Ha en bra helg!

Kram M

jakt,skor,barn,inredning sa...

Underbar bricka !Nilla

promenader på landet sa...

Hej vännen och hoppas du känner dig bättre skickar extra krya på dig kramar till dig!! Jättefin bricka förstår att den är en favorit! Kram Maria

Huset vid ån sa...

Hej Malin! Hoppas att du mår bättre, aldrig kul när man blir sjuk. Vad mycket fint du visar, brickan är ljuvlig så där härligt sliten.....Önskar dig en sköön söndag! Kramis Therese