fredag 5 mars 2010

En Finfin Bricka!!!!!

Hej!!!! Hoppas Ni haft en bra vecka!!! Det har inte jag:o( Inte konstigt att man kände sig törööööööött, legat med huvudvärk och krypvärk i benen större delen av veckan...
Inte kunnat njuta någonting av solen som visat sig heeeeeeeela veckan. Nu är jag dock bättre och hoppas på en solig och skön Helg!!! Fotade lite i början på veckan, som jag visar ett litet snabbinlägg med!! Brickan tillhör mina favoriter här hemma!!!

Har små söta lejontassar.....

Har lite av mitt loppisfyndade porslin på den;o)

Faten är från farmor!!!!

Den står så bra i mitt Spanska skåp!!!!!

Gillar färgen, detaljerna och det lite skavda.....
Det var i allafall några bilder att kika på!!!
Har inte hunnit dona med bloggen så mycket eftersom jag legat pall......
Vill önska Er en riktigt trevlig Helg!!
Ett litet meddelande till Marie som kommenterade anonymt på förra inlägget!!
Jag svarar så gärna på dina frågor, maila mig malin.kronmar@telia.com istället!! Det är enklare så!!! Det är så kul med mail och kommentarer från Er som inte har egen blogg!!
Så klart från Alla bloggare oxå, Ni är så snälla och flitiga på att lämna Era kommentarer!!
Ha det bäst Alla;o)
Vi ses snart igen, krya och raska!!!
.
Kram Kram Malin