söndag 28 mars 2010

Jag har varit i Norge!!!!!

Hej!!!! Hoppas allt är bra med ER!!!!!!!!!!! Jag är hemma igen efter en vecka i Trysil!!! Hade tänkt att skicka Er en hälsning där ifrån, men det blir inte alltid som man tänkt.....Det tekniska ville inte.....
Vi har bott i en härlig norsk Hytte;o) Tog några bilder så att Ni skulle få se!! Jag gillar det här stoooooooora kraftiga bordet ocd de snygga stolarna till!!! Passar perfekt!!!!

En antik lampa över bordet!!! Min favoritplats blev de här fina fåtöljerna med tillhörande soffa!!

Det var en hel del snö kvar än.... men det töar för fullt nu!

Hade hoppats på lite mer sol.....Men vi kan inte klaga, vädret har varit sååååå "snällt"!!!! Ingen blåst och inte kallt!!! Vi fick några hyfsade dagar i alla fall!!! Det var femte gången vi var i Trysil och det är så fiiiiiiiiiiiiint!!! Åker gärna tillbaka igen!!!
Det var en liten hälsning från mig!!!
Nu har jag mycket läsning att ta igen hos Er;o) Ska bli kul att se vad Ni hittat på!!!
Ha det bäst Alla!!
Så ses vi snart igen;o)
.
Kram Kram Malin