onsdag 3 mars 2010

Ljus!!!

Hej!!! Hoppas det är bra med Er!!! Själv är jag tröööööööööööött.....Det är vår i luften och då brukar jag bli trött....Märkligt, solen skiner och det töar och det känns inte som att jag kan njuuuta av det!! Men det kommer väl;o)

Här är 2 som njuter, när jag kikade in från altanen igår låg de på slagbordet.....de solade sig och hade det sååååååååå skönt!!! Men inga katter på borden i det här huset annars får de vara överallt!!

Liiiiiiiiiite svårt att motstå lilla Fluffan;o)

Var i Kalmar i söndags, då blev det att ta en vända på IKEA!!
Blir inte så ofta men ljusen tycker jag är bra, det hade börjat sina i burkarna....

Även värmeljusen sinar......

Dessa kronljusen och Tindras värmeljus är dom bästa!!!
Blockljusen däremot gillar jag inte.....

Dessa doftar lite svagt oxå;o)

Nu kan vi mysa ett tag igen......

Vad mycket ljus det går åt, det gör det väl hos Er oxå!?

Lika bra att bunkra upp, dröjer nog innan det blir ett nytt besök!!!
Nu undrar jag, vilka ljus tycker Ni är bäst?????

Tråkiga ljusbilder idag, måste bjuda Er på något fiiiiint oxå;o)
Vad sägs om lite vårblommor!!!!!

Dessa är väl vardagslyx;o)

Pärlisarna kan man njuuuuuuuuuuuuta av!!!!!!!!!
Det var allt för idag!!!
Ha det bästa Alla;o)
Så ses vi snart igen!!!!
.
Kram Kram Malin