tisdag 16 mars 2010

Min fina vinst!!!!!

Hej!!! Ett stort TACK till Alla ER som tröstat och varit så omtänksamma!!! Vi kämpar på och det är tungt men en liten bit i taget....

Vill visa min jättefina vinst som jag vann hos Sandra med fina bloggen Vintage House om du klickar här kommer du dit!!! De små urtavlorna låg i det här fina paketet!!

De är så söööööööööööta!!!

Hon hade gjort ett jättefint kort oxå!! Tack snälla Sandra;o)

Den här gamla sillbrickan passar bra till lite små pinaler....

Måste visa den här ljuvliga förpackningen med trådrullar i.....

Man är väl galen..... men jag blev så betagen, visst är den fiiiiiiiiin???

Lovely....
.
De små fina urtavlorna får ligga här i eucalyptusbladen till jag kommit på var jag ska ha dom, inspirationen är inte på topp just nu.....

Vad det är kul att fotografera jag har blivt så biten av det!!!!

Det var allt för idag!!! Nu ska Jack och jag ut i skogen, solen skiner och jag tar en tur med skidorna på skaren!!! Det är så skönt!!! Jag jobbar kväll så jag tittar in till Er lite senare!!
Ha det bäst Alla!!
Vi ses snart igen;o)
.
Kram Kram Malin

33 kommentarer:

Gunilla sa...

Grattis till din fina vinst.
Fina foton visar du ochså riktigt fint.

Ha det gott i det fina vädret.

kramen/Gunilla

Vitaboet sa...

Hej hej. Fick en tår i ögat när ja läste inlägget om era änglar som kommit till himlen. Tänker på er.

Va kul att du vann de fina uren också.

Kram Camilla

Iva sa...

Ahoj, velice krásné dekorace, ty ciferníky jsou úžasné, i ten balíček má originální papír. Hezký den. Iva

Signe 1 sa...

Klart det måste kännas tungt, det får ta den tid det tar med sorgeprocessen helt enkelt...

Sköt om dig! Och Grattis till din vinst!:-)

Kram Sofia

Linda i Lönnbacka sa...

Grattis till den fina vinsten!
Så gulligt inslaget paket *ler*

Ta hand om dig vännen!
Varma kramar Linda

Hagagården sa...

Underbart vackra bilder.
kram
ninni

essemia sa...

Grattis till vinsten din turgumma, haha. Så jättesöta urtavlor. Och det där paketet med trådrullar hade jag gärna haft också. Så det är inte bara du som är tokig, om det nu kan trösta dig, haha.
Ha en fortsatt solig dag.
Kram Elzie

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej vännen!

Och ett jättegrattis till vinsten! Så fina urtavloran var :)

Paketet med trådrullarna var ju hur charmiga som helst.

Såg att ni mist era hästar. Beklagar verkligen och skickar er en varmkram!

Kika gärna in hos mig där jag har en tävling på gång.

Kram Viveka

Helt Enkelt sa...

ett stort grattis till den FINA vinsten...

Hoppas att det känns bättre allt eftersom....
Vi har haft ett år utan vår lilla vovve. Jag får fortfarande tårar i ögonen när jag tänker på honom....
Husdjuren är till så stor glädje men blir också till en stor tomhet och sorg när de inte längre finns kvar...

stor kram till dig Malin!!

Rosor och Spetsar sa...

Grattis till din fina vinst, och läcker paket med trådrullar du har. Fina bilder bjuder du på också, du är duktig på att fota tycker jag.
Ha en fin kväll
Kramar
Annelie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Malin. Dom är jättesöta, så roligt att du vann dom. Ha en bra dag även om du jobbar ikväll.
Var rädd om dig
Vårkram
AnnaMaria

Lantliv på Holm sa...

Hej Malin!

Så fina priser du fått - det var du värd nu när det är jobbigt. Lite roligt är så viktigt!

Ha det gott - kram kram!

Mitt Stugliv sa...

Hejhej Malin!

Idag har jag skrollat upp o ner bland dina ljuvliga bilder. Kunde liksom inte se mej mätt på dom. Å grattis till fina vinsten. Sillafatet var ju fantastiskt och härligt praktiskt till små fina ting.

Ha det fint
KramKram
Lotta

Vintage House sa...

Hej Malin,
Vad kul att du tyckte om det :) tänkte att jag behövde göra något lite extra det är ju alltid roligt att få paket på posten...
ta hand om dig
kram sandra

Livet på Berget sa...

Hej
Ja man får ta en dag itaget, det är det enda man kan göra. Ledsen får man faktiskt vara också. Lät så härligt att ta en tur i skogen, jag har också varit med hundarna i skogen idag. Skönt och soligt. Fin vinst!!!!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Lissboden sa...

Hej Malin!
Grattis till turgumman.
Titta in till mig så har du ännu en överaskning.
Kram/Maria

Sara sa...

Hej hej!
Åh vilka fina urtavlor du har vunnit =)
Skulle oxå vilja ha sånna men vet inte riktigt vart jag ska leta någonstans...
Jättefina bilder du har tagit, verkligen inspirerande.

Ha det så bra!
Kram sara

Rummet för välbefinnande sa...

Tänk, det finns väl ingen som var bättre värd den underbara vinsten nu. De är så fina de där urtavlorna och jag önskade mig en vinst hett kan jag lova, men nu förstår jag ju att det var du som skulle vinna dem!
Alltså, den där förpackningen med trådrullar är ju helt makalös. Den sätter fart på många sinnen känner jag..... Nu önskar jag ju en sån också *ler*
Hoppas du fick dig en fin skidtur.
Själv håller jag på att måla för fullt och jag är riktigt trött i kroppen alltså. Men, till helgen går flyttlasset för då får jag lokalen helt och fullt. Ska bli härligt att få göra färdigt där. Missar tyvärr Violas bloggträff - snyft - men det går ju inte att dela på sig.
Ha det fint nu och njut av de små stunder som glimmar till!
Kram Mia

Queen Of Småland sa...

Malin, vilken härlig tur du har! Det är du verkligen värd!!!
Fina bilder! Det märks att du gillar att fotografera, bilderna får liksom en själ när man gillar det.
Nu kommer äntligen våren. Nästa vecka ska det vara plusgrader både dag och natt, wooohoooo! Hoppas tjälen går ur jord snabbt så man kan plantera påskliljor... helst innan påsk =)
Kramar!!!!

Ingis sa...

Grattis till vinsterna! Du har verkligen tur att vinna flera gg:) Men det kan du behöva efter all sorg. Beklagar och förstår att det är tungt. Vilken härlig blogg du har. Kul att hitta hit. Fantastiska bilder. Kikar gärna in igen...
Varmkram Ingis

Huset vid ån sa...

Grattis till dina fina vinster! Det behöver du nu som "lite" uppmuntran när det varit jobbigt! Hoppas att du hade en fin dag med Jack. Vårkramar till dig! Therese

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så mye med flott gevinst.. og for noen bilder du viser..blir helt matt her jeg sitter.. det er så vakkert...

et slikt fat du viser har jeg også..nå fikk jeg lyst å ta det frem..

Klemmer Kerstin

Elsa och Helena sa...

Jättegrattis till vinsten...så roligt att få paket som är så där fint inslaget:):)
Ha en skön dag.
Kram Helena

NataljaOblonskaja sa...

stort grattis till vinsten, vad roligt att du fick lite fina urtavlor. Och det där paktetet gillade jag verkligen, toppensnyggt.
Ha det bra.
Camilla

Jenny sa...

Hej Malin!
Grattis till den fina vinsten, de där söta urtavlorna kom till helt rätt person tycker jag:)

Vilka fina foton du tar, vad duktig du är med kameran!

Ha en bra dag o sköt om dig!

Kraam Jenny

Helen sa...

Hej!
Grattis till din fina vinst, urtavlorna är så söta och det tycker jag att spetsen var också. Ha det så skönt ute.
Kram/Helen

Anonym sa...

verkligen söta urtavlor,trådrullarna är ju helt rätt hos dej.ha det gott kram B

Viola sa...

Lyckos dig, vilken härlig vinst som kommit hem till dig, kramen

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till din fina vinst! Det blev jättefint med urtavlorna och det andra pyntet på det vackra, gamla sillfatet.
Kram,
Regina

Vit som snö sa...

Stooort grattis! Wow, vilken vinst!
Och dina bilder är rena njutningen.
Förpackningen med trådrullar var också en skönhet!
Kram Cilla

Mira sa...

Vilken fin vinst, grattis!

Kram/Mira

no47-mia sa...

Hej på dig!
Stort GRATTIS till vinsten ! Vilket fint paket som hamnade hos dig.. Hoppas du mår bra trots allt..

KRAM Mia

Huset vid ån sa...

Tack för titten vännen! Önskar dig en Trevlig Torsdag! Kramis Therese