torsdag 18 mars 2010

I Mitt kök!!

Hej!! Hoppas Allt är bra med Er!!! Tänkte visa lite bilder från mitt nystädade kök....lika bra innan det ser ut som det brukar.....
.
Har ju visat så mycket detaljbilder nu..... Ni kanske börjar tröttna på det....*ler*....


Vårt köksbord som sällan används, vi sitter mest på verandan;o)
Sonen sitter här ibland och gör läxor när jag lagar mat!!!

Vi har inte mindre än 4 dörrar ut från köket, här mot "biblioteket".....


Mot Glasverandan......

Till vänster mot lilla matsalen.....

På köksbänken står mitt flugskåp;o)

Luckor från Electrolux Home, handtag från Ikea!!!

Köksön vill vi klä in i pärlspont eller något, den är lite kal....
Ni kanske har förslag?????????

Bakom draperiet ligger min minitvättstuga....
Det var lite bilder från Norregård!!
Ha det bäst Alla!!
Vi ses snart igen;o)
Måste rasta vovven, äta och sen rusa;o)
Kikar in till Er i kväll!!
.
Kram Kram Malin