torsdag 18 mars 2010

I Mitt kök!!

Hej!! Hoppas Allt är bra med Er!!! Tänkte visa lite bilder från mitt nystädade kök....lika bra innan det ser ut som det brukar.....
.
Har ju visat så mycket detaljbilder nu..... Ni kanske börjar tröttna på det....*ler*....


Vårt köksbord som sällan används, vi sitter mest på verandan;o)
Sonen sitter här ibland och gör läxor när jag lagar mat!!!

Vi har inte mindre än 4 dörrar ut från köket, här mot "biblioteket".....


Mot Glasverandan......

Till vänster mot lilla matsalen.....

På köksbänken står mitt flugskåp;o)

Luckor från Electrolux Home, handtag från Ikea!!!

Köksön vill vi klä in i pärlspont eller något, den är lite kal....
Ni kanske har förslag?????????

Bakom draperiet ligger min minitvättstuga....
Det var lite bilder från Norregård!!
Ha det bäst Alla!!
Vi ses snart igen;o)
Måste rasta vovven, äta och sen rusa;o)
Kikar in till Er i kväll!!
.
Kram Kram Malin

43 kommentarer:

LenaS sa...

Åh wow vilket underbart kök du har!
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Jenny sa...

Hej Malin!
Vad kul att få se lite "rumsbilder" från ditt fina kök!! Det ser riktigt lantligt o mysigt ut.
Jag gillar dina gamla vågar o de blommiga termosarna där på hyllan!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Jenny

liven sa...

Heisann Malin!!
så kjekt å se bilder fra det koselige kjøkkenet ditt!!
Så mange fine detaljer som du har her....og stativet ditt til oppvask er så fiiint!!
Et slikt jakter jeg på til min sommerplass:o)
Ha en fin torsdag og kos deg :o)

anna sa...

Viket fantastiskt vackert kök ni har!

Så många vackra saker. Jag gillar verkligen ertskåp i köket..
Roligt att du gillade mitt inlägg..
ha en fin dag..
kram Anna Mylovelythings

Mitt hvite hus sa...

Wow for et herlig kjøkken du har..her var det mange detaljer jeg likte ..skapet du har var rå flott..og så er jeg jo ganske svak for de gamle ovnene jeg kan skimte på det ene bilde..

takk for titten.:

klem Kerstin

essemia sa...

Vilket ljust och härligt kök ni har. Det är så roligt när man städat precis och det ser snyggt ut också, haha.

Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Dona blogg sa...

Så charmigt och snyggt! Kul att få se. Själv är jag dålig på att fota hemma... Särskilt miljöbilder. Har lovat mig bättring, men vi får väl se hur det går.

Ha en fin dag!

Anonym sa...

härligt när man kan njuta av ett nystädat kök,jättefina bilder,det kan nog bli fint med "spont" på ön,många kramar B

Linda i Lönnbacka sa...

Vad roligt att få se helhetsbilder från ert fina och ljusa lantliga kök!!

Vad mysigt med den gamla gjutjärnskaminen och det härliga skåpet... Så fina detaljer också, tyckte mig kunna se en Roberts radio, vill ha!!! :)

Kram kram
Linda

Mycket annat & lite betong sa...

Vilket fint kök. Ja, man får verkligen passa på att fota just när man städat. Det förfaller snabbt. I alla fall hemma hos oss.
Vi har satt pärlspont på vår ö, snyggt tycker jag. Vilken härlig utgång ni har till verandan.

Agneta

Viveka i Bläckhornet sa...

så fint ni har det i köket. skulle absolut sätta pärlspont på köksön.

Förstår att ni tillbringar mest tid i verandan. En sån står högt på min önskelista.

Kram Viveka

Lantliv på Holm sa...

Hej Malin!

Åhhh va jag älskar helhetsbilder - och ditt kök tål att visas upp i sin helhet:) Så mysigt och jättefint!!! Vill se mer helhetsbilder - antar att resten av ert vackra hus har massor av fina rum:)

Ha det gott - kram kram!

Märta sa...

Vad fint du har det i ditt kök! Vad mysigt att kunna sitta på verandan, vår används inte under den kalla årstiden för där finns varken värme eller isolering.
Ha det så gott! Märta

Sjabbig men chic sa...

Vilket mysigt kök ni har! Älskar ditt flugskåp! Och det där diskstället ser fint ut fast det är på håll. Allt är fint!

kram Lisa

bakom berget sa...

Åhhh, vilket härligt kök! Du har det verkligen hemtrevligt. Jag tror åxå att det skulle vara snyggt med pärlspont på sidan av köksön. Hörde att det finns skivor med frästa spår som p.s. nu. Kanske praktiskt! Vi råkade ut för att sätta upp dåligt torkad p.s. Den torkade och gled isär...Inte kul!
Ha det gott! Kram Åsa.

Fröken Fräken sa...

Vilket härligt kök! Jag hade hoppats att någon skulle ha städat mitt kök medan jag var borta, men inte då... ;-D

Elsa och Helena sa...

Jätte, jättefint kök! Önskar mitt vore lika välstädat och mysigt:)
Kram Helena

Margareta sa...

Vilket fint och hemtrevligt kök. Riktig rumskänsla.Så mycket vackra detaljer.Hyllplanen där i hörnan är ju bara såå fint.
Kram Margareta

Vintage House sa...

hej vännen,
oj det är roligt med helhetsbilder:) ni har ett riktigt vackert och härligt kök..
vad härligt med utgången ut till verandan...
kram
sandra

fröken knopp sa...

Hej malin!! Så otroligt fint!! O kul med lite helhetsbilder!!!

Varma Kramar Elin

promenader på landet sa...

Hej vännen så jättefint och fräscht du har det i ditt kök! Helt i min smak! Må gott stor kram Maria

corrina sa...

Vilket fint kök, ser så hemtrevligt ut. Kram

Ingis sa...

Snyggt! Gillar det stora skåpet..men även flugskåpet. Härliga bilder!
Kram Ingis

Karin Lindström sa...

Hej Malin!

Vilket härligt kök ni har. Jag önskar mig ett större kök, men det blir nog inte i detta huset vi bor i nu. Vi har lika många dörrar och fönster, det blir inte mycket kvar till köksinredning.

Så härlig er veranda är! Vi har också byggt en glasveranda och jag kan också säga att vi inte sitter någon annan stans. Det är så mycket ljusare där än i övriga huset, man dras liksom dit.

Ha en fortsatt bra vecka!

Många kramar
Karin

Lissboden sa...

Vad luftigt och härligt det ser ut i ditt kök!
Många fina detaljer också som gör det lilla extra.
Idag skickade jag din vinst.
Ha en underbar helg!
Kram/Maria

Sara sa...

Åhh vilket härligt kök ni har!!
Skulle laga mat hela tiden om mitt kök var lika stort och härligt som erat ;)

Ha det så bra!
Kram sara

Mira sa...

Fint kök! Det skulle passa med pärlspont på köksön tror jag, fint skåp det stod mot utealtanen, många lådor i... det gillar jag!

Kram/Mira

Mira sa...

Vad har ni för hund förresten.. .en svart ser jag.. en flat???

Rosor och Spetsar sa...

Underbara bilder på ert fina kök, blev förälskad i det vackra skåpet med alla smålådorna i.
Ha en fin helg
Kramar
Annelie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon Malin. Du har ett underbart kök, så stort och ljust. Härligt med dörren ut till verandan, förstår att ni gärna sitter där. Jag tycker det är så fint med runt bord i köket, vi får inte plats med det här hemma.
Önskar dig en toppenhelg
Goa kramen
AnnaMaria

Viola sa...

Vilket underbart kök ni har, verkar var så stort och rymligt, du ...sorry...kan inte reservera dom sakerna jag har i gårdsbutiken, måste ju vara intakt det jag visar när alla kommer imorgon, ha en fin fredag, kram

Signe 1 sa...

Sååå fint kök vännen som går helt i den övriga underbara stilen du har i ditt hem, jag gillar!!:-)

Ha en fin dag!

Kraam Sofia

Hagagården sa...

Hej
Men så fint du har det i köket,och vilket vackert skåp du har står där.
Kram o ha en underbart fin dag.
ninni

Mags Romantiska Smycken sa...

http://vindsromantik.blogspot.com/
jag med 2 bloggar

Hej
Oj, så många fina bilder! Älskar flugskåpet, flugor är det äckligaste jag vet! Då skulle ett flugskåp passa mej perfekt.
De jag har sett har varit för stora, men det finns säkert mindre.

Ha det gott
/Maggan

Nyanser av vitt sa...

Hej Malin
Vad fint ni har det. Pärlspont blir perfekt till köksön.
Ha en fin helg
Kram Agneta

Huset vid ån sa...

Hej vännen! Vad roligt att få se ditt kök,det ser så lantligt o hemtrevligt ut! Önskar dig en Trevlig o Skön Helg! Kramis Therese

Lantligt i stan sa...

Vilket underbart kök! Det ser så ljust och hemtrevlig ut med många fina saker! Ha en trevlig helg!
Kram Anki

Solveig sa...

For et herlig kjøkken du har, Malin! Jeg blir IKKE lei av å se slike flotte interiørbilder, får heller masse inspirasjon:o)) Likte alle detaljene også. Skapet som skiller seg litt ut fra resten ,er virkelig staselig!
Vet ikke helt hva en skulle ha gjort med denne hetta.....må tenke på det:o))
Ønsker deg en nydelig helg, min venn!
Klem fra Solveig

Romantiska Hem sa...

Åh så ljuva bilder!

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhh så fint kök! Kikade in en snabbis för att önska dig trevlig helg! Ska gå och sova nu så jag har riktigt mycket kraft och ork till flytten imorgon. Är så glad och förväntansfull - tänk att jag äntligen får min verkstad............
Ha det fint nu och ta väl hand om dig!
Kram Mia

Fågel Blå sa...

Godmorgon!
Tack för titten!
Vilket underbart kök du har så stoooort och rymligt, vill också haaaa!
Man vill ha allt man inte har fniss!
Önskar dej en fin Helg!
Kram Kathrine

Annika Christensen sa...

Hej Malin!
Det var längesedan jag tittade in här. Har haft så mycket att stå med jobb.
Först vill jag beklaga sorgen. Trist när ens djuvänner inte kan längre.
SEdan vill jag tacka för den underbara rundvandringen och jag önskar mig så ett kök i vitt..

Tycker inte att du skall måla spelgeln gillar det slitna i den.
Ha en skön helg
Annika

♥ Fyra årstider sa...

Vilket vackert hem du har..så mycket fint.
Kram Lotta