tisdag 30 mars 2010

Solen skiner!!!!!!

Hej!!!! Vilket härligt vårväder!!!!! Solen skiner och jag har varit ute på en lång prommis med vännina B!!!! Så sköööööööööööönt;o) Nu längtar jag efter att ta bort vadden och innanfönstren.....Det känns som att jag vill vårstäda hela huset och släppa in massor med vårluft.......

Solen skiner in på mitt lilla auktionsfynd......

Ett av mina absoluta favoritfynd!!!!!!!!!!!

Påsken närmar sig med stormsteg!!!!!!

Lite påskliljor att njuuuuuuuuuuta av;o)

Min fina kuse har jag visat förut, men han tål att visas igen;o)

Kan Ni tänka Er jag har vunnit igen...*ler*.....Det är inte klokt!!!! Blogglandia är fantastiskt!!! Tänk vad mycket fint jag har fått i brevlådan.............

Denna fina necessären vann jag hos Maria!!! Om ni klickar HÄR kommer Ni till Lissboden!!! Hon har både blogg och butik!!!!

Får plats en hel del i den!!! Tack snälla Maria den är såååååååååå fin;o)
Ha det bäst Alla!!! Så ses vi snart igen;o)

.
Kram Kram Malin