tisdag 30 mars 2010

Solen skiner!!!!!!

Hej!!!! Vilket härligt vårväder!!!!! Solen skiner och jag har varit ute på en lång prommis med vännina B!!!! Så sköööööööööööönt;o) Nu längtar jag efter att ta bort vadden och innanfönstren.....Det känns som att jag vill vårstäda hela huset och släppa in massor med vårluft.......

Solen skiner in på mitt lilla auktionsfynd......

Ett av mina absoluta favoritfynd!!!!!!!!!!!

Påsken närmar sig med stormsteg!!!!!!

Lite påskliljor att njuuuuuuuuuuta av;o)

Min fina kuse har jag visat förut, men han tål att visas igen;o)

Kan Ni tänka Er jag har vunnit igen...*ler*.....Det är inte klokt!!!! Blogglandia är fantastiskt!!! Tänk vad mycket fint jag har fått i brevlådan.............

Denna fina necessären vann jag hos Maria!!! Om ni klickar HÄR kommer Ni till Lissboden!!! Hon har både blogg och butik!!!!

Får plats en hel del i den!!! Tack snälla Maria den är såååååååååå fin;o)
Ha det bäst Alla!!! Så ses vi snart igen;o)

.
Kram Kram Malin

40 kommentarer:

MARY PERNULA sa...

HAPPY SPING, THE SUN HAS A WAY OF MAKING EVERTHING SO BEAUTIFUL. XO MARY

Jenny sa...

Hej Malin!
Längtar oxå efter att ta bort vinterfönstrena här hemma hos oss!
Vilket ljuvligt bord du köpt på auktion! Ett sånt har jag varit på jakt efter läänge;)

Grattis till vinsten hos Maria/Lissboden!Necessären är jättesöt!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Jenny

bakom berget sa...

Åhh, har du såna fina fönster! Det hade jag åxå innan jag flyttade till huset jag bor i nu. Tänk, när man tar bort innanfönstren och öppnar den första gången. Då släpper man ju verkligen in våren och sommaren!Mysigt!
Grattis! Vilken tur Du hade som vann! Jättefin vinst!
Ha det gott! Kram Åsa.

Rosor och Spetsar sa...

Avundsjuk jag är så avundsjuk..... vilket underbart bord du fått tag på.å snyggt med genombruten sarg.
Vilken tur du har sen..
Ha en skön kväll
Kram
Annelie

Lantliv på Holm sa...

Hej vännen!

Vilka underbar vårbilder och vilka ljuvliga fönster ni har!

Grattis till en jättefin vinst - så härlig!

Kram Camilla

fröken knopp sa...

åhh..Grattis till en underbar vinst!!!

O ja det är så underbart med solen strålar..njuter var sekund!!

Varma Kramar Elin

Linda i Lönnbacka sa...

Låter som du har haft en härlig resa till Trysil :)

Grattis till den fina vinsten!!

Vädret har varit underbart idag, och nu ser jag fram emot att även vårstäda trädgården...

Ha en fin kväll!
Kramar Linda

Mitt Stugliv sa...

Hejhej Malin!

Ojoj vad jag gillar din häst, kollar alltid efter en trähäst när jag är ute på mina loppresor eller auktioner, men ingen tur ännu. Bordet är ett Carl Larsson stil, jag har själv ett sånt i Stuglivet. Ett tag tänkte jag sälja det men ångrade mej.
Idag har det varit underbart, jag har känt mig lycklig glad & vacker hela dagen av detta underbara väder, klarblå himmel o sol.

Ha en fin tisdag
KramKram
Lotta

Viola sa...

Här har vi oxå en del innerfönster men det dröjer nog ett bra tag innan dom plockas ned, vilket vackert bord du kommit över, ha en härlig påskvecka, kram

Livet på Berget sa...

Så fin vinst! Grattis!
Men ni har ju ingen snö.....konstigt....jag skickar ner lite så du inte blir utan redan.
Underbart fynd, förstår att du är nöjd.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Änglarnas hus sa...

hallojsan turgumman ;) !!

Vilken fin neccesär du har vunnit! Passar perfekt i ert nya, fina badrum!

Ja men visst var det härligt idag!..Hoppas att det håller i sig till långledigheten..Lite utegrillning skulle sitta fint!

Kramisar Sanne!!

Lissboden sa...

Vad fint du har i ditt fönster och jag förstår att du gillar ditt bord mycket.
Kul också att du gillade necessären. Jag tycker förstås också att den är så fin.
Om vi inte hörs innan önskar jag dig och din familj en Glad Påsk!
Kram/Maria

Fröken Fräken sa...

Ni har helt klart mer vår än vad vi har.. barmark, vilken vacker syn. Här är snöhögarna än höga, tyvärr!
Det där auktionsfyndet såg väldans vackert ut!

Vita verandan sa...

Vad skönt med långpromenad. Bordet ser jättefint ut, är det ett månbord?
Ha det så gott vännen
Kram Anna

Vit som snö sa...

Grattis Malin, vilken tur du hade hos Maria!!!
Supersöt necessär!
Jag ser att jag har lika gardiner OCH häst som du! Fast dessvärre inte lika fint bord;) Förstår att det tillhör dom absoluta fynden!
Kram Cilla

The Secret Garden sa...

Här uppe i norr finns det snö i överflöd.
DEn där lilla gunghästen var ju såå vacker!!
ps. mmm lite tårta blir det allt till labbarna också! :)

HA det gott!

Marie sa...

Visst har det varit ett fantastiskt vårväder idag, såååå underbart härligt!

Superfint bord Malin och GRATTIS till vinsten!

Kram Marie

Margareta sa...

Vilka fina solbilder. Bordet var ju underbart.
Jag kommer ihåg när jag var barn och innanfönsterna togs bort på våren. det var som om rummen blev större..Tänk om man hade haft dom kvar.
Kram Margareta

Vintage House sa...

Grattis till vinsten igen:)
ja vilket väder det har varit tog en cykelrunda med sonen där bak. Var helt slut när jag kom hem men skönt var det..
Ljuvliga bilder
kram
sandra

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
Ja det är så underbart när solen skiner, men tyvärr så säger väderprognosen en hel del busväder i påsk! Men vi skall i alla fall få njuta av solen någon av dagarna, ha en underbar påsk!
Hälsningar Monica

VITA NYANSER sa...

Så fiiint bord, och vilket underbart ljus som skiner in! Vad härligt att ha haft en vecka i Trysil. Om ett par veckor beger vi oss till Sälen, det ska bli så skönt!

ha det bra!
Kram l-l

Huset vid ån sa...

Hej vännen! Ditt bord var jättefint o fotogenlampan var underbar....Önskar dig en Trevlig Påskvecka! Kram Therese

Elsa och Helena sa...

Grattis till vinsten...den är ljuvlig, åhhhh:)
Vacker fotogenlampa i fönstret och nu vill vi ha vår!
Kram Helena

Viveka i Bläckhornet sa...

Ja tänk, vad den är efterlängtad - våren!
För första gången ser jag faktiskt fram emot att få börja kratta :)

Och grattis till vinsten. Så underbar!

Önskar dig en fin påsk

Kram Viveka

Anonym sa...

Grattis till vinsten igen,du har nån turfe som vakar över dej tror jag,det är ju kul när det kommer paket på posten,inte så vanligt.Ha en riktigt glad påsk kram B med familj...

Vit som snö sa...

Tittar in igen för att skicka en önskan om en riktigt Glad Påsk till dej!
Kram Cilla

Signe 1 sa...

Ja visst är bloggvärlden fantastisk!!:-) Grattis til din fina vinst!

Åhh vilket bedårande bord du har fyndat, förstår att du är mer än nöjd!:-)

Ha en fin dag!!

Kram Sofia

Iva sa...

Hey, a kerosene lamp in the window is beautiful. Have a nice day. Iva

envilsenloppa sa...

Grattis till din superfina vinst !
Ja ibland har man en sån oförskämd tur att man nästan skäms ! Det var ett tag jag vann en massa oxå , men kul är det !
Ja här skiner banne mig ingen sol och hela världen känns rätt grå och skitig , så nå fönsterputs till påsk blir det inte ....skönt !!
Ha en världsbra påsk och vräk i dej en massa godis nu !
Kraam/Lotta

Sussi sa...

Vilken fiffig idé du gav mig! Jag menar det där med att sätta gammalt tidningspapper runt plastkrukan som lökarna är planterade i innan man ställer den i ytterkrukan...det är ju inte alltid som man har en passande ytterkruka, men gör man på ditt vis så blir det ju bara ännu finare! Tack tack tack!
Förstår att bordet är ett av dina favoritfynd...underbart!
Kram
Sussi

Solveig sa...

Gratulerer så masse med gevinsten. Den er sååå velfortjent:o)
Veldig deilig med vårfornemmelser. På mange måter der det denne tiden som er den nydeligste - nå kan vi bare være forventningsfulle og glede oss til en herlig årstid:o)
Ønsker deg en flott påske, snille Malin.
Klem fra Solveig

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, det var en riktigt fin vinst. Och bordet och lampan är jättefina också, förstår att du är glad för det bordet.
Glad påsk på dig
Kramar
AnnaMaria

EVA AGNES sa...

Visst är det skönt när solen skiner och vårkänslorna spritter.
Men, dammet och smutsen får en skarpare framtoning...hi hi hi
Städa är något som blir följden. Och, att städa ut vintern är ju bara positivt.
Din kuse gillar jag skarpt. Var får man tag i sådana?
Kram Eva Agnes

Romantisk Vintage sa...

Gratulere så mye med den flotte gevinsten:)
Åh, det er så deilig med vårfornemmelser...
Ønsker deg en god påske.
Klem

Dona blogg sa...

Grattis till vinsten!
Kikar annars in för att önska en glad påsk!

Jag hoppas få se lite av den sol du skriver om...

Kram, kram

Helt Enkelt sa...

det är så härligt med solljuset...ett helt ny värld öppnar sig....en glad sådan :)

ha en fin påsk

kram

liven sa...

Heisann Malin!!
Jeg ønsker meg sol også.....så herlig med lyset som kommer inn!!
Et nydelig auksjonsfunn.....og for en flott gave da!!
Kan skjønne du ble glad for denne!!
Ønsker deg en fin påske....og kos deg!!
Stor klem!!!

Rummet för välbefinnande sa...

Kikar in för att önska dig en riktigt fin påsk. Tänk, här snöar det för fullt just nu och vårkänslorna smög sig tillbaka lite grand.
Men, men - de kommer väl tillbaka snart!
Kram Mia

Romantiska Hem sa...

Hej Du Rara!
Jag ville bara kika in och önska dig en riktigt trevlig påsk! Kram Petra

Nyanser av vitt sa...

Hej Malin,
Kul att du är med i min utlottning men tråkigt att du slog sönder din termometer.
Kramis