fredag 2 april 2010

Fjäderkransar och chokladägg!!!!!

Hej igen!!!!! Vädret är ljuvligt och idag torkar jag tvätten ute!!!!! Låååååååångfredag och påskigt värre!!!!! Visar lite mera påskinspiration;o)
.
Fjäderkransarna är riktigt trevliga att pynta med!!!!!

Loppisfyndade knappar med lite videkissar i, det enkla är ju som bekant det vackra!!!!

Brickan är ljuvlig, den fyndade jag för 20 kr!!!!! Hur mååååååååånga brickor finns det här hemma nu????????? Gör inget de är Alla Fina;o) Och användbara!!!!

Lite smarriga chokladägg till teet!!!! Extra gott i år eftersom vi inte åt godis förra året;o)

Mina hemmagjorda påskägg flyttar omkring!!!
.
Det här vykortet i plåt fick följa med hem från Trysil!!!!!

Denna ljuvliga plåtask hittade jag i en antikaffär i skåne för några år sen!!!! Stod och tvekade?????????? Hur kuuuuuuuunde jag det?????????

Den har blivit en kär ägodel;o)

Lite lagom sliten!!!!
Imorgon visar jag min lilla påskdukning, Välkomna att kika in igen då;o)
Njuuuuuuuuuuut av påsken!!!! Dags för te och choklad!!!!
.
Vi ses imorgon då!!!
Kram Kram Malin

15 kommentarer:

Mom´s kitchen sa...

SÅ fina saker!!!

GLAD PÅSK!! många kramar Olg@

Vita verandan sa...

Härligt påskigt!
Fint med hö eller halm som dekoration.
Själv har jag inte varit ute på hela dagen, har inte kommit så långt...
Ha det gott
Kram Anna

MARY PERNULA sa...

WONDERFUL PHOTO'S, STOP BY FOR A VISIT SOMETIME.......HAPPY EASTER XO MARY

Mitt Stugliv sa...

HejHej Malin!

Ljuuuuvliga bilder som ger mej såååå mycket inspiration. Kan tänka mej att chokladäggen smakade underbart till teet. Jag sparar mitt chokladägg tills imorgon, äter annars inga sötsaker (oj vad jag lät duktig då).

Ha en underbar helg o
Glaaaaad Påsk
KramKram
Lotta

Fågel Blå sa...

Åhhh så underbara bilder ännu mera vackert ifrån dej!
Plåtasken var så fin!
Underbart arrangemmang!
Kram Kathrine

Hagagården sa...

Hej
Underbart fina och inspirerande bilder.
Kram o ha en fin kväll.
ninni

Marie sa...

Underbart fina bilder Malin, härlig påskstämning hos dig!

Önskar dig en Glad Påsk!

Kram Marie

Rosor och Spetsar sa...

Ljuvlig ask och härlig plantering i den. Riktig påskstämning ger dina bilder.
Ha en skön långfredagskväll, kikar in i morgon för att se dukningen
Kram
Annelie

Huset vid ån sa...

Åh, Så fint du har gjort...Inte kan man få för mycket av brickor! Fniss! Önskar dig en riktigt Glad Påsk vännen! Kramis Therese

Helen sa...

Hej!
Vad fint du påskpyntat, jag gillar fjäderkransarna. Du har så rätt man kan aldrig få för mycket brickor, man kan göra så mycket med dem.
Påskkramar/Helen

Vintage House sa...

Mycket härliga påsksaker:)
kram och ta hand om dig och hoppas du får en massa härligt gott.
kram
sandra

Millygarden sa...

så pyssligt du har varit..jättefint! ska försöka hinna med i morgon att kika in och se din dukning!

Kram Marina

Änglarnas hus sa...

Halloj!

ja asken var riktigt snygg! tur att du bestämde dig för att slå till!
Tänkte hänga tvätt ute idag..nu är det härligt!!

Ha det gott!!
Kramis Sanne!!

No.47 Mia sa...

Så gott att få hänga tvätt ute.. Skulle så gärna vilja ha tvättlinor ute.. Har inte kommit så lång ännu med planeringen av nybygget.. Vackert påskpyntat du har det..

Ha en härlig Påskafton!
kram Mia

VITA NYANSER sa...

Vilka härliga påskbilder du visar! Sååå fint du har det här nedan!!!

Ha en bra påskafton
& G L A D P Å S K!
L-L