torsdag 1 april 2010

Lite Påskpimpat!!!!!!!!

Hej!!!! Vad härligt med lite Påskledigt!!!!! Hoppas Ni Alla kan njuta av PÅSKEN!!!!
Igår var jag på torget och handlade blommor!!! Det var så härligt vårväder och riktigt mysigt att stå ute och plantera lite;o) Solen skiner idag men det blååååååååser.....
.
Blev ju en hel del påskliljor.....

Och så lite hö runtom;o)

Den här stackars hönan känns lite trångbodd......
.
Pensèerna är ju efterlängtade och videkvistarna oxå.....

Lite Påskpimpat på slagbordet;o)

Pärlisarna är ju ett måste.....

Vita går bara inte att få tag på här........
.
De söta bakformarna fick jag efter farmor....

Videkvistar är ju sååååååååå söta;o)

Min gamla (trasiga) Bibel jag hittade på vinden har jag haft mycket nytta av!!!!!

Hittade lite kvistar till slut, men det är inte gott om de små godingarna här.....

Nyloppad vas, fjäderkransarna har jag haft i flera år!!!!!
Det blev en hel del bilder idag och jag har fler....Dom får Ni se nästa gång!!!!
.
Ha det bäst Alla som kikar in!!!!!
En riktigt Glad Påsk önskar jag Er;o)
Vi ses snart igen!!!!
.
Kram Kram Malin

38 kommentarer:

Vintage House sa...

Oj vad underbart fint du har fått till det:)
Önskar dig en mysig och härlig påsk med massa mys och gott tillsammans med vänner och familj..
kram
sandra

Signe 1 sa...

Kanontjusigt! Påskinspiration till max!!:-) Glad Påsk till dig oxå!! Stora kramen Sofia

Romantisk Vintage sa...

Så kjempekoselig du har pyntet til påske...masse av inspirasjon:)) En riktig glad påske til deg også. Nyt fridagene.
Klem

The Secret Garden sa...

Kikar in och önskar Glad Påsk! :)
Snart ska jag starta upp kvasten och så flyger jag och ena labben iväg...

Ha det gott!

Mycket annat & lite betong sa...

Vilka härliga bilder, nu känns det som vår. Solen tittar just fram hos oss nu. Det har varit mulet hela dagen.

Ha en trevlig påsk!
Agneta

Vita verandan sa...

Hej!
Så fint du har fått till det. Du är duktig på att arrangera!
Söt pensén var i såssnipan, de passar till mycket:))
Gillade din nyloppade vas.
Ha det så skönt i Påsk så höres vi!
Kramis Anna

Anonym sa...

Får man inte vårkänslor utav ditt fina pyntande så är man nog blind,verkligen fina bilder och inspirerande att se på.Hoppas att ni får en kanonpåsk, vi hörs kram B med familj

Fröken Fräken sa...

Vad härligt du påskpyntat! Jag har just satt mina påskliljor i en trälåda, men när jag såg dina bilder började jag ju fundera på om jag inte skulle sätta dem i en såssnipa iställer?!
Glad påsk!

essemia sa...

Vad duktig du är på att få till det. Jättefint nu till påsk. Önskar jag kunde ha påskliljor inne, men eftersom det inte går, så får jag ha det ute och det går bra det också.

Önskar dig och familjen en riktigt skön påsk.
Kram Elzie

PS! Vilket torg handlar du på? Skulle åkt till torget i Växjö, men sen blev det inte av. Latmasken satte in, hihi.

Helt Enkelt sa...

så fint du har påskpyntat...

ha en riktigt glad påsk!

kram
anna-malin

Nina sa...

Hej Malin
Vilken underbar kök ni har och fantastiska bilder du visar!
Ha en riktigt underbar påsk!
Kram Nina

Iva sa...

Hi, shelves full of wonderful treasures, all the decoration is beautiful. Have a nice day. Iva

Mitt Stugliv sa...

HejHej Malin!

Vilken underbar påskinspiration jag precis fått ta till mig. Du har helt uuuuuunderbara bilder att visa, ja inte bara idag utan alltid. Nu ska jag kolla lite till.

Ha det allra bäst
Glaaaaad Påsk
KramKram
Lotta

Loppisliv sa...

Ohhh så himla fint du har gjort. Helt underbara bilder du bjuder på, fick jättemycket inspiration nu. Såååå snyggt med massor av pärlisar i zinkbyttan på bordet. Nu måste jag kika lite till på allt det vackra. Önskar dig en trevlig påsk. Kraaaaam Paula

Änglarnas hus sa...

Du är så duktig på att få till det!!
jättefina dekorationer som passar perfekt hemma hos Er!!

Ha en underbar påsk tillsammans med din familj!!

Kramis Sanne!!

Rosor och Spetsar sa...

Så vackert du påskpimpat det, du har att så underbart kök ser det ur som.Charmigt med äggen i den så fint ptinerade bakformen. Och alla vårblommorna....härligt.
Ha en skön skärtorsdagskväll framför tv:n
Kramis
Annelie

Tulipa sa...

Vad fint du gjort!! Helt underbart!

Jag blev lite mer planteringssugen nu fast att jag egentligen fått nog för idag(!),*ler*..

Glad Påsk!

Kraam Mariette

Margareta sa...

sååå fina bilder. Bakformarna och de gamla bibelbladen tillsammans med ägg och växter-det kan inte bli finare än så.
GLAD PÅSK!
Kram Margareta

corrina sa...

Urtjusigt, skulle vilja pynta jag med. Få se om det blir på lördag eller om bara äggen kommer fram. Kram

Hemmets ljuva stunder sa...

Hej malin!

Vad trevligt att hitta hit! här har jag aldrig varit, vilket härligt fint hus ni har på landet härliga gamla ling du har i ditt hus .-)

Kram Lisa

LantlivsAnette sa...

Men jisses så fint du har det !!! Jag har också gjort ett litet arrangemang i min gamla bakform !!
Ha nu en riktigt härlig Påsk !!!
Kraaam Anette

Lissboden sa...

Vilka underbara påsksaker du har Malin!! Du är verkligen så duktig på att få till det. Jag önskar att jag hade samma talang.
Ha en underbar och mycket Glad Påsk!
Kramar från Maria

No.47 Mia sa...

Många våriga vackra bilder med en stänk av påsk i..
Du har det så fint där hemma..

Skön och Glad påsk!!
Kram Mia

Fågel Blå sa...

Godkväll och tack för din kommentar!
Vilka fina bilder från ditt påskpyntade köksbord, så härlig atmosfär!
Önskar dej en glader PÅsk!
Kram Kathrine

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
Härligt med påsk, ledigheten, maten, myset..

Önskar dig och din familj en underbar och glad påsk!

Hälsningar Monica

Hanna sa...

Glad påsk!
Kram
Hanna

lottens vita och gröna sa...

hilloooooo goa malin, det var inte nådigt så himlans fint du har det, skulle kunna glo här hele kvälln, vackert och liksom pricke över iet hela tiden, tjoho i morrn ledig och så ska det bli sol, ha det gött i påsk vännen, varmkram lotten

Interiörboden sa...

Hej!!

Jag vill önska dig en GLAD PÅSK!!
Hoppas att du får en jätte fin helg, med mycket god mat och mycket, mycket påskgodis :)

Kram Sandra/Interiörboden

emilias gömmor... sa...

Underbar vas! Visst är det kul att pynta med växter!

Ha en god påsk!/Mimmi

Sköna o Gröna Ting sa...

Hej i PÅSK stugan:))))

Önskar dig en fantastisk påsk och hoppas den blir solig, mättande, social och helt UNDERBAR!!!

Påskkramar
Marianne

Karin Lindström sa...

Hej Malin!

Du har sååå fint hemma, vilket underbart fint påskpyntat rum. Påskblommorna är det finaste pyntet, och så blir det ju så fint i trädgården nästa år;)

Ha nu en riktigt mysig påskhelg med mycket gott!

Många påskkramar
Karin

liven sa...

Koselige bilder hos deg som alltid Malin....jeg nyter å kikke her :o)
Ønsker deg fine påskedager :o)
Klem!!

mariaK. sa...

Vad fint du har gjort hemma:-)
En riktigt skön Påsk önskar jag dig med!
kram, Maria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ser på fönsterbilderna att snön är borta hos er, önskar det såg ut så här också. Du har jättefint pyntat till påsk, så fina blommor. Bakformarna är så fina också.
Önskar dig en fin och Glad Påsk.
Stora kramen
AnnaMaria

Linda i Lönnbacka sa...

UNDERBARA bilder!!

Glad Påsk vännen!
Kramar Linda

Ljuva Lantliv sa...

Du har en härlig känsla när du sätter samman alla fina saker. Underbara bilder. Önskar dig en riktigt Glad Påsk! KRAM Anna

Kamomilla sa...

Ett underbart ljus i dina bilder!!!!

Ha en skön helg!
kamomilla

Iva sa...

Malin, you're in my valuation. Iva