måndag 5 april 2010

Sluuuuuuuuut på Påsken!!!!!

Hej!!!! Hur fort kan tiden gå?????? Nu är det redan påskslut......Hoppas att Ni haft en bra Helg!!! Vi har haft både sol, blåst och mulet....

Heeeeeeeela långa helgen är redan slut och jag som fortfarande plockar mina små arrangemang fram och tillbaka;o) Först stod det här på pigtittaren men.....

det kändes inte riktigt bra.....

Så det fick flytta hit till min lilla tvättkommod istället!!!!

Tuppen fick inte följa med.....

Denna bild kanske ger oss en liten tanke till varför vi firar påsk??!!!

Jag är nöjd med min påsk, gjort lite av varje och har fått gå här hemma och flytta mina pinaler!! Det är då jag mår som bäst!!!!

De här bilderna får väl bli dom sista med fjädrar i år......

Det var allt för idag!!! Vet Ni jag har vunnit IGEN!!!!! Det är helt otroligt vilken tur jag har;o) Visar när jag fått hem min fina vinst!!!! Mamma tycker att jag borde köpa mig en lott!!! Brukar aldrig vinna på sånt, men kanske är värt att testa!!!! Ha det bäst Alla så syns vi snart igen;o) Tack för gulliga kommentarer om min lilla dukning!!! Jag blir såååååå glad;o)
.
Kram Kram Malin

33 kommentarer:

LinnaLi sa...

Jodå, här har det varit både sol, regn och snö. Men skönt har det varit att vara ledig! Inte så mycket har hänt på inredningsfronten men men.. På fredag ska vi kolla på ett hus, ett jätterenoveringsprojekt, men titta kan man alltid =)

Kram!

Linda

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

ja men visst har Påsken svischat förbi!!..skönt att bara kunna "vara"..gillar också att plocka..och pillra lite på mina pinaler!

Har semester nu i veckan så jag kan fortsätta så ett tag till..hihi..

ha det gott! Kram Sanne!!

essemia sa...

Nog såg jag att du vunnit. Inte för inte som jag kallar dig turkäringen, haha. Här vinns det minsann inte för ofta. Varken på det ena eller andra.

Visst går tiden fort när man är ledig. Själv har jag jobbat långfredan och idag så det blev inte så lång ferie för min del.

Hoppas du har en bra annandag.
Kram Elzie

LenaS sa...

Jadu påsken har bara skuttat förbi, härliga bilder du visar!
Ha en finfin eftermiddag!
Kramis/LenaS

Helt Enkelt sa...

å, vilken fiiin tupp!!
och vilken tur du har. nu måste du nog köpa dig den där lotten!!

kram kram!

Malin sa...

Nämen grattis :) sån tur har jag dock aldrig , du borde kanske skynda dig och köpa den där lotten i alla fall, turen brukar ju hålla i sig ett tag ,

kram Malin

Viveka i Bläckhornet sa...

Hallojsan!

Rusa till kiosken och köp!!! Ibland är det ett "stim".

Kram igen
Viveka

Signe 1 sa...

Jag håller med din mor, klaaart du ska köpa dig en lott, för tänk om.....!!!!;-)

Ha en skön kväll, kram Sofia

Iva sa...

Hello, terrine with beautiful daffodils. Have a nice week. Iva

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Malin, jag såg att du vann den fina vinsten. Jag har ju haft blogg-tur också, men när jag provade och köpa lott, då var det slut på turen. Fina arrangemang har du gjort, och dina kakformar är så fina.
Ha en fin kväll
Stor kram
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej Malin!
Vilken turgumma du är!! Tycker oxå du ska gå o köpa dig en lott;)

Visst har påskhelgen gått snabbt! Imorgon väntar jobb igen men det är ju bara 4 dagars vecka, alltid nått:)

Ha en mysig kväll,

Kraam Jenny

Mycket annat & lite betong sa...

Det känns lite snopet att påsken försvann så fort. Men det har varit en skön helg hos oss också, utom idag när det var snö igen.

Agneta

Lantliv på Holm sa...

Halloj din lilla turgumma och GRATTIS!

Ja, helgen går fort - men visst har det varit härligt!

Jag gör som du - går och flyttar runt mina små grejer, det tar sin tid innan allt hittar sin rätta plats:)

Vilken underbar dukning du hade gjort till påsk - och tussilago!!!! Det har vi inte på västkusten ännu....så fint!

Ha det gott vännen - kramar!

Huset vid ån sa...

Hej vännen! Grattis till vinsten, du får nog satsa på en trisslott! Fniss...Önskar dig en fortsatt trevlig annandag påsk! Kramis Therese

Hagagården sa...

Hej
Ja påsken har gått med en rasande fart,underbart vackra bilder du visar.
kram o ha en fin kväll.
ninni

Elsa och Helena sa...

Hej Malin! Ja, Jag säger som de andra... du får nog ta och köpa dig en lott:) Jättefina Påskbilder!! Ha en fin start på veckan!
Kram Helena

Margareta sa...

Så vackert med madonnan och ljuset och påskliljorna.Sen har jag inte tänkt på förrän nu att struvjärnen är så fina.Jag har också lagt fram en stjärna.
Grattis till vinsten!
Kram Margareta

Vintage House sa...

Håller med mamma din köp en lott;)
jag är oxå så nöjd när jag få gå runt och fixa och trixa:))
kram
sandra

lottens vita och gröna sa...

tur fia där, grattis jaaaa köp dig en lott vettja, du är i ett turskov, blink!

älskar dina bilder malin!
må väl, varmkram lotten

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad fint du har det! Jag är själv så dålig på att få till såna där stilleben men jag kämpar på. Blir ju lite enklare när man får inspiraton av såna som dig!
Kram/ Anna

bikim sa...

LOVELY GORGEOUS FLOWERS!
YOUR TABLE WAS PERFECT!
HAPPY EVENING MALIN!
ROSA

No.47 Mia sa...

Tycker du ska köpa en lott som din mamma sa.. Turen den kan hålla i ett tag vet du ; )

Nä, man blir alltid så snopen över hur fort dom större helgerna går snabbt förbi. Man vill ju hinna med så mycket roligt..

kram Mia

Solveig sa...

Viss må jeg innom deg, Malin!! Du kan tro en savner sine bloggvenner når man ferierer på et sted uten nettforbindelse:o))))!
Så flotte bilder du viser! De påskeliljene får meg til å tenke på vår! Ser mine i hagen på hytta er i ferd med å komme opp - deilig!
Gratulerer så masse med gevinsten! Lykken står den kjekke bi - heter et ordtak på norsk. Det er nok derfor du vinner - fordi du er en slik skjønn person:o))
Ha en flott uke!
Klem fra Solveig

Mitt Stugliv sa...

HejHej Malin!

Ja jisses vad fem lediga dagar försvann i ett nafs. Här har det varit aprilväder, ena dan regn,rusk och blåst andra dan sol från den blåaste himmel. Spännande!
Imorgon blir det till att jobba igen och det ser jag fram emot, nya utmaningar.
Underbara bilder från dej idag oxå.

Ha det fint
KramKram
Lotta

Livet på Berget sa...

Ja visst är det härligt att gå och pillra runt med sina saker. Du kan tro att jag är ivrig att få börja pillra med mitt skåp men jag ska låta färgen härda ordentligt först. Man har ju varit ivrig förr och fått elaka märken i färgen för att man inte kan vänta nog länge. Nä nu ska jag minsann vara duktig. Mer spets ska jag skaffa också som jag ska sätta på hyllorna. Gud vad jag längtar hem till mitt skåp (är på jobbet och tjuvblobbar:). Fina bilder du visar!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Mitt hvite hus sa...

Så vakre bilder av dine stilleben... høres ut som du har kost deg i påsken..

Grattis med gevinsten..ja absolutt lytt til din mamma...


ha en fin uke O=)
klem Kerstin

Annika Christensen sa...

Hejhej...
Jag undrar också hur fort kan tiden gå?
Man hinner ju liksom inte med.
Ser ut som om du har haft en fin påsk iallafall.
Alltid inspirerande att titta in hos dig.
Ha en skön vecka
Annika

VITA NYANSER sa...

Hi,hi....jag blir så full i skratt av att du skriver om att gå och flytta lite saker. Jaaaa, jag håller med dig helt, åh, vad man mår bra av det! Det är ju avslappning för hjärnan, den får vara lita skapande och kreativ!

ha det bra!
Kram L-L

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej!
Ja så var påsken över och som vanligt går ledigheten lite för fort.. skall dock bara jobba 3 dagar denna vecka, skönt!

Jag ser och läser att du har haft en fin påsk med bland annat vacker dukning...

Och visst skall du ta en lott! Själv vinner jag aldrig något längre i alla fina bloggtävlingar! Men jag får kämpa vidare. Hälsningar Monica

Huset vid ån sa...

Kikar in o önskar dig en bra o trevlig vecka vännen! Kramis Therese

Masy sa...

Å så fine påskedekorasjoner og flotte ting! Håper påsken var veldig fin.
Nå er vi klar for vår alle mann tror jeg :)
Ha en fin tirsdags ettermiddag!
Mvh
Masy

Fröken Fräken sa...

Ja, jag fattar ingenting heller! Hur kan det vara möjligt att tiden går så snabbt när man är ledig..? När man sitter på jobbet kan ju tiden sega sig fram i hur långsamt tempo som helst...
Men det är ju så roligt att flytta om sina dekorationer och blommor!

Marie sa...

Alltid så fina bilder hos dig Malin!

Grattis din lilla turgumma, du ska nog ta och köpa dig den där lotten!

Kram Kram
Marie