tisdag 4 maj 2010

Mina Vinnare!!!

Hej!!! Vill börja med att TACKA för fina kommentarer om mitt skåp!!! Jag blir alldeles överväldigad att så många tar sig tid att skriva några rader;o) Tack, Tack Tack!!!!

Dags att presentera vinnarna av min lilla Loppisutlottning! Kul att så många ville vara med! Det blev hela 238 lotter.....Önskar jag kunde ge Er ALLA något för att Ni troget kikar in hos mig!!
Vinnarna blev:
Söta Marie med fina bloggen Vita Ranunkler!!!! Grattis till Dig;o) Klicka Här för att komma till hennes blogg!!! Missa inte den;o) Maila mig din adress så skickar jag förpackningen med trådrullarna!!!

Och "andra Pris" De två små bägarna går till en tjej utan blogg!! Grattis till Dig Katarina Söderman;o) Maila mig din adress!!!

Ni andra får njuta lite av denna rosa Ranunkel, den står på min spegelbyrå i Glasverandan/Hallen!!

Det är något visst med rosa blommor på våren, de piggar upp oss!!

Ha det bäst Alla;o)
Vi ses snart igen!!
.
Kram Kram Malin

39 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna och tack för en fin tävling.
Sköt om dig
Kram Agneta

Änglarnas hus sa...

Hallojsan i vårsolen!!

Ett varmt grattis till de lyckliga vinnarna!!

ha en bra dag!

kramis Sanne!!

Lantliv på Holm sa...

Grattis till vinnarna!

Och Malin - jag förstår att du är nyförälskad - det blev jag också i ditt fina skåp:)

Ha det gott - kram!

Hannis sa...

Meh...Jag har missat din utlottning!
Men grattis till dom som vann=))

Vilket skåp!!
Det där är sånt där som skapar omedelbar kärlek!

Kram Hannis

ias Corner sa...

Grattis till vinnarna! Bättre lycka nästa gång för oss andra!
Malin, ditt fina skåp har smittat av sig på mig! Jag köpte ett gammalt kast för 2-3 år sedan och det har bara blivit stående. Ditt skåp avgjorde saken så pensel och färg åkte fram igårkväll... När det är klart kommer det så klart upp i bloggen. Sambon bara skrattade åt mig idag när jag låg på alla fyra och målade kl 9 på morgonen!

Ta hand om dig!
Kram ia

bakom berget sa...

Grattis till dina vinnare! Tack för en kul tävling med fina priser.
Ha det så bra! Kram Åsa.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stort Grattis till dina vinnare.
Ha en fin dag vännen.
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Grattis till dina vinnare! Ser fram emot ett fint stilleben med trårullarna hos Marie.
Ja, visst är ranunkler fina.
Ha det gott i vårsolen.
Kram Marita i Björkhagen

envilsenloppa sa...

Du har en alldeles fantastisk blogg , och inspirerar jättemycket !!
Därför är det svårt att låta bli att kommentera .
Stort grattis till vinnarna i din fina tävling , och ett stort tack till dej för att du ordnade den .
Nu ska jag sätta mig i ett hörn och sura för att det inte var jag som vann ;-)
Kraam/Lotta

Jenny sa...

Hej Malin!
Stort grattis till söta Marie som vann de fina trådrullarna och tack för tävlingen! Kul att så många ville vara med:)

Ha det gott!

Kraam Jenny

Rummet för välbefinnande sa...

Ahhhhh jag sliter mitt hår....... Nej, då det gör jag inte. Men oj vad jag har önskat att jag skulle vinna förpackningen med trådrullarna. Men, jag känner mig ändå lite lugn i själen för jag såg ju att det var Marie som vann dem - och bättre hem kan de ju inte få.....
Tack till dig för att du hade en sådan fin utlottning. Ha det fint och fortsätt njut av ditt underbara skåp *ler*
Kram på dig!
Mia

Lyckoslanten sa...

Grattis till vinnarna och till oss andra som får njuta av vackra bilder! ;o) Ha en fortsatt skön dag! ♥

Vita verandan sa...

Då får man säga Grattis till söta Marie då!
Det blir säkert ett fint stileben av dem!
Rosa är ju så härligt, det är ja sugen på också här hemma. Jag var och handlade förut och det var så nära att en rosa Hortensia fick följa med hem....
Kram på dig!
Anna

di bianco e d'azzurro sa...

Congratulations to the winners!!!
The buttercups are wonderful!!!
Hugs from me, Annamaria

Linda i Lönnbacka sa...

Ett varmt grattis till de som vann!!

Skåpet nedan var ju absolut underbart! Helheten är kanon med bordet och pallen och allt fint du piffat med i hyllan *ler*

Vad får du tag i allt fint??! :)

Kram kram

Marie sa...

Idag är jag världens gladaste Marie, tänk att det var jag som vann den fina förpackningen med trådrullarna!!!!! Tack söta Malin! Mailar dig ikväll när barnen har somnat, nu är det dags för kvällsmat!

Massor av kramar
Marie

Helt Enkelt sa...

Grattis till vinnarna!

Himmel vilket fint skåp du fått tag i!

Bara to die for...

Kram!

Börjelundskan sa...

Stort grattis till dom lyckliga vinnarna. Och tack till dig Malin som lottade ut dom fina sakerna.

Älskar ranunklar, kan inte få nog av dom. Synd att dom inte håller så länge bara. Jag blev jätte ranunkelgottesugen nu *hihi*.

Kram Cin

Maria/Javabönan sa...

Grattis till vinnarna och framför allt grattis till dig och ett kanonfint skåp.

Ett riktigt kanonfynd skulle jag vilja kategorisera det med de olika facken på insidan, ett riktigt guldskåp.

Hoppas du har sol!

Kram,
Maria/Javabönan

Livet på Berget sa...

Hej
Grattis till vinnarna och tack för en fin tävling!
Så vacker blomma, det enda som gror här i norr är snömöglet. Vi har fortsatt kallt men sol.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Vintage House sa...

Vilka härliga bilder du visar och Marie som vann lyllos henne:)
kram
sandra

Strandkullen sa...

Inte helt fel att få njuta av din fina ranunkel heller...grattis till vinnarna. Kramis semlan

Malin sa...

Grattis till vinnarna :) hon är en riktig turgumma hon :D så fina ranunkler du har hemma, jätte fina bilder du har tagit på dem

hälsningar Malinpalin :P

Elsa och Helena sa...

Stort grattis till de lyckliga vinnarna...:)
KRAM Helena

Lissboden sa...

Hej Malin!
Grattis till vinnarna i din fina utlottning!
Jag håller fullständigt med dig om att rosa blommor piggar upp oss nu på våren. Trots det köpte jag vita ranunklar och vit fresia idag på Hötorget. Jag bara älskar att då där och titta på alla vackra blommor.
Ha det gott!
Kram från Maria

Viola sa...

Grattis till dina glada vinnare, kram

VITA NYANSER sa...

Ja, skåpet i f.g inlägg är ju helt underbart fiiiint, jag förstår att många är överväldigad av det!!!

Ha det bra!
Kram L-L

Margareta sa...

Grattis till vinnarna till de finaste saker.Ett stort grattis särskilt till Marie!
De rosa ranunklarna som vi alla får njuta av var underbara.

Kram Margareta

My garden poetry sa...

supergrattis till de lyckliga vinnarna! Vilket helt fantastiskt skåp under ! Grattis tilldet!
Kramar Malin

Helena sa...

Grattis till vinnarna. Min avundsjuka skall jag trösta med några svenska Delicato-bollar som råkade följa med hem från IKEA i Bristol idag. Till dem tar jag nog en titt igen på ditt skåp i förra inlägget - SÅ VANSINNIGT SNYGGT!

Kram på dig och ha en fin fortsatt vecka!
Helena, The Swenglish Home

Huset vid ån sa...

Hej vännen! Ett stort Grattis till vinnaren! Åhhh, jag älskar ranunkel, en riktig vårblomma! Kramis Therese

Mitt hvite hus sa...

Grattis så mye til de heldige vinnerne...

nydelige blomster =)

klem kerstin

No.47 Mia sa...

Grattis till tjejerna!!

♥Mia

liven sa...

Hei Malin!!
Grattis til de heldige vinnerne...sukk...:o)
Jeg får nyte dine ranukler jeg da :o)
Nydelige er de!!

ha en fin onsdag :o)

Sussi sa...

Men oj! Inte så konstigt att du fick många fina kommentarer om ditt skåp...det är ju helt fantastiskt! Förstår din lyckopirrkänsla när du öppnade skåpdörrarna!
Jag säger grattis till vinnarna och gör nya friska försök i nästa utlottning!

Kram
Sussi

Maria/Javabönan sa...

Hej jag igen! ;-)

Har skickat en pytteliten utmaning vidare till dig, du kan läsa på min sida.

Hoppas vi kan få se någon av dina vackra bilder.

Kram,
Maria

Prillig sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna! Paketet med trådrullarna var vi nog många som satt och höll tummarna för...;-)

Kram Britt

Vaktmästarn sa...

Stort grattis till de lyckliga vinnarna!

Så fina bilder du har tagit på ranunkeln! En överdådig blomma!

Kram Outi

Junda Xu sa...

20150721 junda
michael kors watches
replica watches rolex
replica watches for sale
michael kors outlet
coach outlet store online
louis vuitton sito ufficiale
gucci uk
louboutin
burberry outlet
air force pas cher
oakley sunglasses outlet
jordan femme
coach factory outlet
christian louboutin
ralph lauren polo shirts
michael kors bags
polo ralph lauren
ray bans
kate spade handbags
kate spade new york
louis vuitton
coach outlet store online
soccer outlet
jordan shoes uk
pandora jewelry outlet
michael kors handbags
gucci handbags
oakley sunglasses
ray ban sunglasses
coach factory outlet
polo ralph lauren uk
coach outlet
oakley sunglasses sale
michael kors handbags
tory burch outlet
polo outlet
soccer shoes
louboutin pas cher
ed hardy uk
air max uk