söndag 2 maj 2010

Vill Ni se min nya kärlek???

Hej!!! I går fick jag äntligen upp min nya kärlek;o) Jag är helt gaaaaaaaalet glad för detta skåp!!! Ett gammalt postskåp som jag köpte på auktionen förra söndagen! Tänk att det bara stod där, och när jag öppnade dörrarna tog hjärtat ett stort skutt!!! Jag var bara tvungen att ha det;o)

Har gjort plats i vardagsrummet för en ny pyssel/blogghörna!! Om familjen vill titta på tv är jag ändå med, dock med ryggen emot.....

KOLLA, har Ni sett vad fint!!!! Här kan jag plocka mina loppisfynd ut och in och är det så de andra två inte vill se alla fina saker...kan de bara stänga dörrarna!!!!

Sitter skönt på mitt fårskinn!! Nu börjar dock jakten på en skön gammal kontorstol....

Bordet fyndade jag på auktion en gång för några tior!!! Det var brunt och ledset och ingen ville ha det...Men lite färg gör ju susen som vi alla vet;o)





Många bra fack i olika storlekar!!! Hade ett stooooort leende på läpparna igår när jag kunde börja plocka i mina pinaler.....Jag ler än;o)


Idag skiner solen och vi ska dona lite i trädgården!!!
Glöm inte att det är sista chansen att anmäla sig till min utlottning idag;o)
Nästa inlägg kommer jag presentera vinnarna!!
Ha det bäst Alla!!
.
Kram Kram Malin

74 kommentarer:

LenaS sa...

Åh jisses vilket underbart skåp!!!
Ha en riktigt underbar dag!
Kramis/LenaS

The Secret Garden sa...

Åhh vilket härligt skåp! Det där skulle jag också vilja ha!!! Helt perfekt och så roliga fack i många olika storlekar. OCh så fint med det vita och det mörkare invändigt. Jättesnyggt! Vilka fynd du gör på auktionerna!!!

Ha det gott!

Lyckoslanten sa...

Men kära nån vilken överraskning när du öppnar skåpet! Rena rama julafton! Jag förstår att du ler ännu! Som ett dockskåp för vuxna! Ha en jätteskön söndag! ♥

Marie sa...

Jättefint skåp du har hittat, alltid bra med förvaring. Ha det gott, kram Marie

Loppisliv sa...

Ohhh så vackert skåp, förstår att du blev helt galen i det :-) Underbara små fack överallt och så fint du har pyntat i det. Ljuvliga bilder. Kram Paula

Vit som snö sa...

Hur fint som helst!!! Insidan är ju helt underbar, perfekt för en som gillar vackra ting!!! Jag kan förstå din glädje!
Kram Cilla

Signe 1 sa...

Jag förstår att du fortfarande ler, hihi... Skåpet är kanonfint och passar perfekt hemma hos er!! Ha en fin dag i solen, kraam Sofia

Kanonska Gården sa...

Hej hej!!

Förstår absolut din lycka över detta skåp - UNDERBART FINT!!! Det är så man blev lite kär i det bara av att titta på dina bilder och ser man det "live" måste kärleken vara ett faktum!!!

Tack för ditt besök och din kommentar på min blogg :-)

Kramar gunilla

liven sa...

Et nydelig skap Malin....kan skjønne at hjertet hoppet da du så dette!!
Så koselig som det var inni også da....og alle di fine saker passer så godt her :o)
Grattis!!!!

ha en fin søndag :o)

Camilla sa...

Hej jisses vilket fint skåp förstår att du är helt gaaaaalen i det!!
Jag blev helt galet avundsjuk ;)
Måste fråga vad du använder för färg när du målar dina möbler? Jag har börjat måla ett gammalt skåp med den bruna färgen under slår igenom, antar att färgen jag använder är dålig kanske (cheapy)
Ha de bäst
Kram Camilla

husvidhavet sa...

Wow jag förstår din lycka så otroligt fint!!
Kram Marith

Mitt hvite hus sa...

Wow for et flott skap du har fått deg.. nydelig .. og alle de fine hyllene... bare helt perfekt dette skapet..

klem Kerstin

Änglarnas hus sa...

Hallojsan Malin!

Jisses vilket fynd! MITT hjärta tog ett skutt så jag må tro att ditt gjorde frivolt..då du hade möjlighet att få det med dig hem!!

Såå snyggt med alla fina småsaker du har pyntat det med!! :)

Ha det gottis!! Kram Sanne..

Börjelundskan sa...

....men dra mig baklänges, jag dånar så snyggt! Vilken otrolig tur du har människa som kom över de skåpet. Förstår att du går omkring med världens leende på läpparna, vilken lycka att skapa sina stilleben där i.

Ha en underbar dag i solen. Kram Cin

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
ja vad skall man säga superlativen räcker inte till!! Är nog det läckraste jag sett på länge, JÄTTE-LYCKLIGA-DU!

Vi har tillbringat dagen med en massa glada kossor som fick hoppa, skutta ut på sommarbete!
Ha det gott, hälsningar Monica

Fru Inredning sa...

Hej Malin.

Men åh, förstår att det är kärlek:)Sååå himla fint skåp.

Här har det varit balkongmys i solen hela dagen:)

Ha en trevlig kväll.
Kram Kristina

Anonym sa...

verkligen fint skåp,det förstår jag att du ville ha,det är verkligen du.Perfekt att stuva in en massa saker i. Kram B

Tjohalia sa...

Det blev verkligen snyggt!
Här vill jag även kommentera din gjutjärn utekurka som du skrev i förra inlägg. Jättesnyggt.
Kul, kul.. :-)

Vita verandan sa...

Hej Malin!
Förstår att du är glad, sååå fint!
Du har verkligen fått till det inuti skåpet också!
Mysigt att plock runt....
Spännande att få se vem som vinner, jag håller tummarna...för mig!
Kram Anna

Fargeheimen sa...

Oi, oi, oi, så flott skap du har fått deg.
Det er jo perfekt til å ha over skrivepulte så ein kan ha sine små skatter i ja. :)

Ha vidare ein fin søndag.

Helen sa...

Hej!
Vilken fantastisk hörna du har fått. Skåpet är underbart med alla fack och du har gjort så fint i det.
Jag förstår att det var kul att plocka in där.
Kram/Helen

essemia sa...

Vilket fint skåp. Förstår att du föll i farstun för det!!
Hoppas du har en bra söndag.
Kram Elzie

ias Corner sa...

Jisses vad snyggt skåp!! Och vilken mysig hörna du fick till, mycket avis!! Ha en härlig fortsättning på söndagen! Kram ia

envilsenloppa sa...

..och jag ler med dej , vilket fantastiskt skåp helt underbart !!
Grattis till det !Vilken fin liten hörna du fick till där och med alla ljuvliga pinaler !!
Kraam/Lotta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hejsan. Vet du, precis ett sånt skåp har jag, det kanske inte är exakt lika men nära.. Det var jättefint och hänga det på väggen och ha ett bord under. Jag har mitt på golvet i uterummet, bra till glas och sånt.
Jättekul och se att vi har lika.
Ha en fin vecka
Kramar
AnnaMaria

Lilla Lycksta sa...

Förstår att du blev handlöst förälskad i skåpet. Det är helt underbart. Det gör sig så fint med bordet och pallen inunder. Sååå vackert. Ha det gott.
Kram Camilla

Iva sa...

Unobtrusive box that when opened turns into a great treasure of beautiful pieces.
Have a nice rest of Sunday.
Iva

STENLYCKA sa...

Underbart vacker skåp och du ha pyntat det med så många ljuvliga saker. Förstår att du ler, det gör jag också när jag ser det!
Ha en bra söndagskväll!
Karmar Raina

Känslans väg sa...

Oj, oj, oj säger jag bara. Sitter ju här och blir förälskad jag också *ler*
Förstår precis vilket rus du måste fått och jag blir ju hur glad som helst för din skull känner jag. Vet ju hur lyckan griper tag i en totalt sådana där gånger och man tror knappt det är sant. Tänk alla dessa godbitar som du har därinne nu och kan titta på och bara njuta av varje gång som du öppnar de där skåpdörrarna. Ett sådant där skåp finns nog på många önskelistor kan jag tro.
Ha det så gott nu!
Kram Mia

Louise sa...

Ett helt underbart skåp!!! Förstår att du ler - länge - när du ser på det!

Hanna sa...

Underbart fint.
Kram
Hanna

Cilla sa...

Vilken underbar blogg du har och vilka ljuvliga bilder du visar ;0)
Trevlig kväll / Cilla

Vintage House sa...

ojojojo vilket underbart skåp. förstår att det är din älskling..
Många härliga ting i skåpet:)
UNDERBART!
kram
sandra

LantlivsAnette sa...

Näääee nu jäklar har jag lust att svära.fniss..vilket underbart skåp, jag förstår helt och fullt att du köpte det !!! Åhhh så avis jag blir nu...
Kraaaam Anette

Rosor och Spetsar sa...

Ohh la la, jag förstår att du ler fortfarande, fy sjutton vad fint det var o så många bra fack.Lyckliga du att hitta en sån goding.
Ha nu en skön kväll framför ditt snygga skåp
Kramar
Annelie

Livet på Berget sa...

Hej
Inte kan man sura när man beskådar denna ljuvlighet! Gud vilket fynd och lyckan är ju bara total när man får dona omkring i alla härliga fack. Underbart!
Ha en fin vecka!
Kram
/Sara

Strandkullen sa...

Jag förstår att du ler än- jag ler ju nu, bara av att se dina bilder och skönja din glädje vid inplockandet*ler kramis semlan

Margareta sa...

Vilket skåp!!!!.Det behövs ju ingen TV när man har ett sånt skåp. Det är ju bara att öppna dörrarna och sitta där och titta och njuta.
Grattis!!

ha en fin början på ny vårvecka!
Kram Margareta

andi sa...

Nämen jisses vilket charmigt skåp! :) Förstår att du går omkring leende :)

Kramis

Caroline sa...

Hej!
Första gången jag är här. vilken fin blogg, vackra bilder på vackra saker. Man kan sitta lääänge och bara titta och njuta! Underbart!
kram till dig

Marie sa...

Men hjälp, vilket helt fantastiskt skåp Malin!!! Lyckliga dig!!!!! Så underbart fint med alla vackra saker du har ställt inuti, jag njuter av dina bilder!!!! Kommer finnas på min näthinna ikväll när jag ska sova!!

Kram Kram
Marie

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Halloj!

Ååååhhhh... jag förstår att lyckan är total. Vilket fantastiskt vackert skåp och så praktiskt för oss mångsysslare med alla fack. JAg har sökt arkivskåp med ljus och lykta, får nog börja leta efter postskåp i stället. Njuter av alla dina vackra saker i dina lika vackra bilder.

Kram Anna-Lena

Skogslyckan sa...

Alla kommentarer du fått säger sig självt! Fantastiskt vackert skåp. Som pandoras ask när man öppnar det. Måste varit hur kul som helst att fylla det med saker och pynta!
Kram Pia

Malin sa...

Var det detta som var det stoooora fyndet?? med alla fack??


Kram Malin ;D

fröken knopp sa...

Gud så fint!!!
Jag blir helt salig!! Hm..tröttnar du så står jag på kö..tihi..

Varmaste kramarna till dig!!
Elin

di bianco e d'azzurro sa...

Hi Malin your cabinet is so beautiful!!!!
Inside you hide all yuor treasure!!!
Hugs Annamaria

Vitt hus med svarta knutar sa...

Men kära hjärtanes vilket underbart skåp =) Visste inte ens att det fanns såna. Helt fantastiskt och vad fint att du inte målade skåpet inuti, för nu kommer ju alla dina vackra saker till sin rätt. Det är bara att gratulera till ett sånt underbart fynd.

Ha en fin början på veckan!
Kram,
Regina

Lissboden sa...

Inte konstigt att du blev kär i det vackra skåpet.
Jag gillar din urna i trädgården också jättemycket. Jag har beställt ett par liknande från Olsson och Jensen till mig själv. Nu hoppas jag att de kommer snart.
Ha en härlig vårvecka!
Kram från Maria

Jenny sa...

Hej Malin!
Vad låångt jag fick scrolla ner, kul att du får så många kommentarer:)

Förstår att du ler än, vilket LJUVLIGT skåp!! Lyckliga du som har det i din ägo:)

Ha en jättebra kommande vecka!

Kraam Jenny

No.47 Mia sa...

WOW!! Mamma Mia vilket skåp! Håller med dig..
Underbart!

Ha det gott!
♥Mia

Ewa sa...

Helt underbart skåp!! O va mycke kul man kan fylla det med.....
Synd att vi sålde en urläcker kontorsstol idag...den kanske hade passat??
Ha en fin vecka
Kram
Ewa

Helena sa...

Wow, helt fantastiskt snyggt och ååååh så gärna jag skulle ha ett likadant! Som någon ovan sade är det ju som ett underbart dockskåp för vuxna, fyllt med underbara skatter. Vilken överraskning när du öppnade dörrarna på efterföljande bilden och vilka fina fack och hyllor. Din blogg- och pysselhörna är SÅ fin. Här kommer än fler ljuvliga inlägg att ta form, och vi ser fram emot dem alla!

Varma hälsningar, Helena, The Swenglish Home

Rosita's blogg sa...

Hej! Tack för din gulliga kommentar hos mej!!=)
Verkligen jättefint skåp, så effektfullt och snyggt med vita dörrar och mörkt inne i skåpet. Förstår att du är nöjd. Ha de gott!

Prillig sa...

otroligt vackert!!

Kram Britt

Pilgården-Susanne sa...

Grattis till ett toppen fynd! O så fint du har gjort! Blir liiiite avis!
Kram Susanne

Nilla sa...

Förstår att du blev kär i skåpet.
Det blir jag oxå lite så där i smyg. :-)

Kram Nilla

Fruädel sa...

Vilket fantastiskt skåp! Som ett tittskåp i stor skala! Tack snälla för din kommentar hos mig, jag blev så glad!!! Vilken underbara bilder du delar med dig av här på bloggen, jag försöker suga in allt! Kram på dig och ha en bra start på veckan!/ Tess

Elsa och Helena sa...

Åhhh ett sånt vackert...det är lika fint öppet som stängt! Underbart...:)
KRAM Helena

Gammelbålsta sa...

Hej!
Jag förstår att det är din nya kärlek. Hade jag hittat ett sånt skåp hade det sagt "bara klick". Vilken lycka att få äga ett sådant fantastiskt skåp. Ha det gott Kram Aydan

Mom´s kitchen sa...

Åh, sånt skåp vill jag oxå ha! ^^

kramar, Olg@

Solgården Cafe, Butik sa...

Men kära nån, jag svimmar nästan....som taget ur en dröm, sånnr skåp vill jag ju oxå ha :0) sååå himla fint verkligen!!Jag förstår din glädje. Du har inrett det så gulligt, som att titta in i ett dockhus hihi.

har oxå påtat på ute efter jobbet, såå skönt när det är sol ute. Ha en skön vecka!
Kram/Sofia

Ullen sa...

Hej Malin! Vilket otroligt snyggt skåp, helt klart snyggast öppet!!! Vad bra att du inte målade insidan( det hade väl blivit jobbigt med alla fack ), det trärena bryter av så fint! Det ska vara du till att göra ett sådant fynd, tur-Malin!
Herregud så många kommentarer du får nuförtiden! Du har ju en jättefin blogg och nu hittar fler och fler hit, jättekul!!
Ses på torsdag!
Kram Ullen

Gúa sa...

Hej min favo!

Jag suckar och det enda jag har att komma med är...UNDERBART!

Stora kramen min till dig fina, fina Malin...

Nyanser av vitt sa...

Heeeej,
Men oj vilket underbart fynd vännen
Kram Agneta

Huset vid ån sa...

Underbart skåp Malin, förstår att du känner kärlek till det....Ha en fortsatt fin vårvecka! Kram Therese

Anonym sa...

Jätte fint skåp! Skulle också vilja ha ett sån´t till alla små pinaler, så att det är lätt att få tag i dem. Vilken tur du hade som hittade det!
Kram Marita i Björkhagen

Inspiration i vitt sa...

ååå herre guuuuuu Malin vilket fynd du har gjort och vad fint du har dekorerat det, du är superduktig att få till det vackert, nääää nu måste jag titta igen.
Kram på dig/Ingela.

Märta sa...

Vilket underbart skåp! Tänk vad mycket fint du kan ha i det! Lykliga du som fick köpa det.
Kram! Märta

emilias gömmor... sa...

Vacker underbart skåp! Förstår att du är kär i det! Fin blogghörna. Jag är också på jakt efter en gammal kontorsstol, dom är så fina!

Kram Mimmi

Helenas blogg sa...

oj vilket fint skåp...förstår att du är kär=) skakika vidare nu...hadé

gamla skolan sa...

ÅH ! Vilket helt fantastiskt skåp !! Så otroligt fint ! Jag förstår att du är överlycklig !! Även urnan i ditt förra inlägg är så fin ! Vilken tur du hade !!! Kramar Susanne ♥

Solveig sa...

Å hjelpe mag, Malin!! Dett er vel det flotteste og herligste skap jeg noen gang har sett!!! Gratulerer så masse. Ikke rart du er forelsket!! Jeg kan ikke få sagt det mange nok ganger - du har det skjønneste hjem jeg vet om. Så masse inspirasjon og glede her hos deg. Jeg bare råkoser meg hver gang jeg er innom!!
Og så mange vakre ting du har!!
Her må jeg kikke både en og fjorten ganger!!
Ønsker deg en nydelig tirsdag! Er bare såååå glad for at jeg har funnet dyktige og herlige deg!
Klem fra Solveig

mariaK. sa...

Förstår att du blev kär i skåpet! Det är ju underbart med så mycket förvaring, och så vacker dessutom :-)
Må så gott,
kram, Maria

Louise Alexandersson sa...

Ja jag förstår verkligen kärleken!!!


Såg att du följer min blogg Loppis Skattkammaren!
Ville bara säga Vad Kul, hoppas du gillar den och att du finner många bra tips. Har du själv tips på något så tveka inte att höra av dig.
Önskar dig en skön kväll och välkommen till mig snart igen!

Kramar Louise
Loppis Skattkammaren