torsdag 10 juni 2010

Award!

Hej! Jag har fått en sån fin Award! Det är goa Solveig som skrivit så snälla ord om mig och gett mig den! Kika in på hennes fantastiska blogg Solbergets mange prosjekt! Om du klickar HÄR kommer du dit, MISSA inte det!! Jag har som vanligt svårt att välja ut någon, Ni är ALLA värda en!!

Mina plättar i luften fick stå på rakspegeln idag....

Lite spetsar och några bibelblad som vanligt......

Den här struten gillar jag;o)



Brukar ha massor med inlägg på gång men nu är det svårt med inspirationen...hoppas den kommer tillbaka snart! Det är ju så himla kul att blogga;o)
Ha det bäst Alla! Så hoppas jag att vi ses snart igen!
.

Kram Kram Malin

23 kommentarer:

Landlige Hjem sa...

Grattis med vacker award, den har du förtjänad tycker jag!:)
Vackre bilder du visar, jätteläckert med spets i krukan .)
Önskar dig en strålande torsdag!:)
Kram kram Anki

liven sa...

Grattis med award...vel fortjent!!
Solveig har en nydelig blogg som jeg stadig drømmer meg bort i!!
Koselige bilder hos deg og Malin....og jeg får nå virkelig håpe bloggelysten kommer tilbake.....alltid så kjekt å komme inn her hos deg :O)

ha en fortsatt fin dag :O)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till din fina rosa Award, den är du värd.
Samma här med en släng av lätt blogg-torka, man borde ju ha en massa blommor och visa kanske. Jag tycker du hade ett fint inlägg, plättar på en rakspegel är vackert.
Ha en fin junidag
Kram till dig
AnnaMaria

Skogslyckan sa...

Grattis till awarden, jag tycker som alla andra att den är du värd! Skall titta in på Solbergets blogg. Vadå bloggtorka, både vackra och inspirerande bilder! Ha en fortsatt fin dag!
Kramar Pia

bakom berget sa...

Grattis! Va kul att du fick den fina Awarden. Snyggt med blomman där på rakspegeln. Dom passar liksom tillsammans. Undrar just om det är nån slags bloggtorketid just nu. Det verkar vara lite allmänt, har jag märkt. Men det här inlägget andades då ingen torka!
Ha en fin dag! Kram Åsa,

Roseny Crisp sa...

Parabéns!
Tenha um Bon Dia!
Abraços.
.¸¸♥♥
Grattis!
Ha en fin dag!
Kram.

ias Corner sa...

Helt underbart vackert! Jag funderar fortfarande på vad jag ska göra med mina plättar på tråd, när de för första gången verkar klara sig hemma hos mig!! Lycklig över att ha "presterat" så bra!

Och stort grattis till award:en!! Den är du verkligen värd!

Ha en fortsatt underbar dag!
Kram ia

Linda i Lönnbacka sa...

Du fullkomligt sprutar ur dig inspiration och det är alltid så kul att kika in här och läsa din inlägg så jag hoppas bloggtorkan snart är förbi!!

Men det räcker gott att rolla nedåt och titta på det du gjort innan för huur mycket inspiration som helst för nu :)

Hoppas allt känns lite bättre!
Kramar Linda

Margareta sa...

Grattis till awarden.Den kom till rätt person.
Så mysiga bilder . Jag gillar gamla kakformar med fina saker i.Detta var en underbar kombination.
Tack för all inspiration som du ger.

Ha det så bra det går!
Kram Margareta

Sussi sa...

Fina bilder Malin!
Så sött med plättar i luften,zinkkruka och spets...och struten är ju pricken över i:et!

Om du nu lider av bloggtorka (?) så är jag övertygad om att den inte varar särskilt länge!
Kram
Sussi

Lyckoslanten sa...

Grattis till den gulliga awarden!
Du har alltid så fina bilder att dela med dig av,
men man kan ju inte alltid ha lagret fyllt1
Ha det gott! ♥

Marie sa...

Grattis till awarden Malin, den är du väl värd!

Jättefina bilder, som alltid här hos dig!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Vita verandan sa...

Grattis till awarden, den hade jag inte sett förut. Visst går inspirationen upp och ner. Jag däremot kan se saker här hemma som jag kan tänka att det skulle jag kunna fota, men så tänker jag i nästa stund " nej inte vill de se det". Så osäker ibland.
Fint med spetsen blandat med blombladen.
Du kanske vill vara med i min lilla utlottning?
Kram Anna

Vintage House sa...

Grattis till Awarden:)
Inspirationen kommer tillbaka, för jag håller med dig det är bara så himla kul:)
Har oxå exakt en sådan rakspegel:)
kram
sandra

Nordingården sa...

Å det var den vackrast rakspegel jag någonsin sett, så vackert stilleben! Baklagar din misses bortgång, det är alltid tufft... Mari.

Lissboden sa...

Grattis till din award! Den är du verkligen värd.
Jag håller med dig lite om bloggtorka men lite det är väl sunt med lite glesare inlägg nu när det är så härligt att vara ute i naturen.
Ha en fin helg!
Kram från Maria

Hannis sa...

Klart att inspirationen kommer tillbaka!
I bland behöver man vila lite=))
Vad fint med blomman i formen!

Och du, grattis till din award!

Ha en go helg/
Kram Hannis

Livet på Vestergård sa...

Grattis till awarden!
Så fint blickfång du gjort på rakspegeln.
Önskar dig en riktigt skön fredag! Kram Kicki

Nilla sa...

Grattis till awarden.
Kikar förbi din blogg och tittar runt lite.

Ha de bäst !!
Nilla

Helen sa...

Hej!
Vilket vackert stilleben. Grattis till Awarden den är du verkligen värd. Ha en fin Helg.
Kram/Helen

di bianco e d'azzurro sa...

Hi Malin, congratulations for the winner!!!
Have a nice day, kisses from me Annamaria

Helena, The Swenglish Home sa...

Önskar dig också en riktigt fin helg, och hoppas att vädret hos er blir fint. Kanske är det också så, att denna årstid är bloggtorkans årstid, då ju utelivet lockar mer, eller kanske behöver du bara en liten paus för att hitta inspirationen igen. Fast inspirationen du GER oss är det då ingen fel på - vackra, vilsamma bilder som vanligt idag och en så härlig blogg att besöka!

Varm kram, Helena

Helena, The Swenglish Home sa...

... och just ja, GRATTIS till en välförtjänt award!
Kram igen!
Helena