lördag 12 juni 2010

Lantlig Charm!!!

Hej!!! Igår hade jag min lediga fredag!! Vännina B och jag var en runda till Karlskrona! Blev så klart en visit på Alvas Hus;o) Lantlig Charm har hittat hem till mig!! LantlivsAnettes fina bok!! Så trevlig, massor med inspiration och ljuvliga bilder!

Passar bra i det här höstrusket....Sitta inne och läsa!! VAR är sommaren?? Här blåser det riktiga höstvindar....

Har Ni sett en sån här skolplansch är med, svampar!! Vill ha...Är det någon som sitter på en och vill sälja? Kontakta mig!! Myser med tända ljus, hade en stor gjutjärnsljusstake innan och har letat fler...I går hittade jag äntligen i en butik i Karlskrona!! Två fick följa med hem;o)

Kan varmt rekommendera boken!!

Vill gratulera Filips Kusiner som fyller år i dag!! Grattis Louise som fyller 18 år och grattis Samuel som fyller 8 år!! Så nu är det dags för 8-årskalas!!

Ha en bra Helg trots bristen på sommar!
Vi ses snart igen;o)
.
Kram Kram Malin

29 kommentarer:

Margareta sa...

Oh,vilka mysiga bider du visar!Man får göra det så trevligt man kan inomhus när vädret är som det är. Det lyckas du med alltid.
Jag har beställt boken och hoppas att den kommer till veckan.Jag ser fram emot det.

Ha en trevlig helg!
Kram Margareta

NataljaOblonskaja sa...

Jag njuter av dina mysbilder idag. De passar himla bra ihop med den stämning man får när man tittar ut.
Ha en skööön lördagskväll!
Camilla

Lyckoslanten sa...

Ja men oj vilket ruskväder! Det här har jag inte beställt, åtminstone inte till nästa vecka när jag ska ut på haven! Ha en skön helg med din vackra bok och dina tända ljus! ♥

LantlivsAnette sa...

Åhhh tack snälla, söta du för att du visar vår bok, och så fint också..himmel vad glad jag blir nu !!
Jag kan tipsa dig om att jag budade hem min svamptavla på Tradera, jag har lyckats buda hem 2 st där, och billigt dessutom..
Ha nu en toppen helg
Kraaam Anette
P.s Jag har varit ute i trädgården och grävt hela dagen..härligt, bäst att passa på då det är väder för det, vi har varmt och sol..Hoppas att värmen kommer till dig snart..

bakom berget sa...

Åhh, vilka fina bilder! Här är det samma stormvindar som hos dig. Allt blåser omkring och poolen är full av almfrön...Usch! Jag håller mig inomhus tror jag.
Ha en mysig helg! Kram Åsa.

Fru Inredning sa...

Hej Malin.

Ja här har vi haft riktigt höstväder idag, regnigt och blåsigt o riktigt kallt. Undrar oxå, var är sommaren?

Den där boken har jag lagt undan i en butik och ska hämta såfort jag har råd, verkar helt underbar ju.

Hoppas du får en mysig helg.
Kram Kristina

Viola sa...

Låter som nio haft en härlig tur med massor utav inspiration, är på g..med Anettes bok i butiken och har även beställt Ingelas och Petras, ha en skön helg, här har vi bara regn och storm...kram

Skogslyckan sa...

Ja den boken skulle man haft här i rusket. Konstant regn sen i måndags, iskalla vindar, som tär på trädgården. Men man får gilla läget...
Ha en mysig lördags kväll!
Kram Pia

Börjelundskan sa...

Hej Malin!

Mmmmm, vilka mysbilder, du har det så ombonat i ditt hem, jag blir alltid lika inspirerad av dina vackra bilder. Boken står på min önskelista, som ordspråket lyder "Den som väntar på nåt gott, ... väntar aldrig för länge" :)

Ha en skön helg vännen. Kram Cin

Joyforhome sa...

så fina ting du visar :) och den dära boken hade jag gärna lagt vantarna på , ser ut att vara mycket fint i den ,

Ha en underbar helg

Kram Malin

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilka mysbilder! Blir riktigt sugen på att sitta inne med en varm kopp te och lyssna på regnet utanför... Lika bra att göra det bästa av situationen ;0).
Kram/ Anna

Helena sa...

Så vackra bilder och SÅ härligt att finna blogginlägg och kommentarer från dig. Jag förstår att det måste kännas dystert med frånvaron av sommarväder i Sverige - så många bloggar talar om stormvindar och kyla just nu...hu! Hoppas det vänder snart, för lite värme behöver våra själar!

Varmaste kramar till dig och tack för dina alltid så vackra och inspirerande inlägg!
Helena, The Swenglish Home

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin.
så fina bilder du visar och kul att du har hittat ljusstakarna du letade efter.

Här rustar vi för 7-års kalas i morgon (dock i förskott) riktiga födelsedagen är 17 juli.

Ha det gott!
Kram Monica

mariaK. sa...

Ja, här har vi också haft riktiga höstvindar, fast prognosen säger att det blir bättre i morgon. Hoppas att den har rätt:-)
Önskar dig en trevlig fortsättning på helgen,
Kramar, Maria

Huset vid ån sa...

Jättefina o inspirerande bilder.....Här har vi också regn o blåst! Ingen sommarvärme alls! Skickar en sommarkram iallafall! Fniss! Therese

Elsa och Helena sa...

Ja, var här sommaren... här har det regnat hela dagen! Usch, är det vår, sommar eller höst kan man undra!

Jättefina bilder och boken verkar vara en guldgruva för oss inredningstokiga:)

KRAM Helena

Sussi sa...

Vilken lycka att ha en sån perfekt regnvädersbok att ta till i höstrusket! Det kan ju bli en riktigt mysig stund i läshörnan.... jag måste nog försöka få tag i boken jag också, verkar vara nåt man inte ska missa!

Kram
Sussi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den är så fin nya boken, den kommer jag och bläddra i ofta. Hoppas du får tag i en plansch med svampar, på Tradera finns det ibland.
Ha en fin söndag
Kram till dig
AnnaMaria

liven sa...

Hei Malin!
Koselige bilder hos deg og denne boken ser så fin ut!!!!
Her er det også høstlig vær....men håper det blir bedre snart!! Jeg reiser til varmere strøk til uken så jeg kan ikke klage :o)
Ha en fin søndag så håper jeg det kommer litt sommervarme hos deg :o)

Lilla Lycksta sa...

Så härligt fina bilder. Har skickat efter boken så jag hoppas att den kommer nästa vecka. Ha det gott!
Kram Camilla

LenaS sa...

Överskottscentralen här i Örebro har en massa skolplanscher och sist hade de några med svampar kan åka ut dit under veckan och titta om du vill? De tar 150 kr för planscherna....
Ha en underbar dag!
Kramis/LenaS

Signe 1 sa...

Härliga bilder du visar! Den där boken verkar ju hur mysig som helst, skulle gärna få flytta hem hit oxå:-) Må gott och ha en fin söndag! Kraam Sofia

Vita små hjärtan sa...

Hej!!!
Så mysiga bilder!!!! Det var nästan lite höstkänsla i dom!!!
Ha en fin söndag, här i Närke skiner solen!
Kram Agnetha

Änglarnas hus sa...

Wow! Du har det bara för fint! Kan inte säga nog många gånger! Har aldrig sett en sådan svamptavla..men jag skall hålla ögonen öppna!

ha det bäst! Kramis sanne

Made in Persbo...Carina sa...

Ååå har ni också innanfönster! Så kul! Vi är ju inte så många kvar som har det numera. Synd att många byter ut sina gamla vackra fönster.

Visst var Anettes och Katarinas bok underbar! Sååå härlig och vacker!

Kraaam, Carina

Annika Christensen sa...

Mysigt att komma in hos dig och bli inspirerad.
Alvas hus hade nog varit ett bra ställer att köpa foto rekvesita på.
Ha det gott
annika

Strandkullen sa...

Grattis till awarden. Fina bilder du visar! Kramis semlan

Lissboden sa...

Hej Malin!
Boken verkar fin så den får jag nog önska mig.
Skolplanscher är verkligen fina och de kommer att passa jättefint hemma hos dig.
Fina ljusstakar har du också.
Må så gott i veckan!
Kram från Maria

Meiqing Xu sa...

15916meiqing
hermes belt
air max 95
burberry sale
adidas superstar
uggs on sale
hermes uk
ralph lauren polos shirts
air force 1
p90x workouts
fake oakley sunglasses
cheap uggs boots
pandora jewelry
ralph lauren
true religion jeans
adidas shoes
louis vuitton borse
nike roshe runs
cheap versace
air max 90
tods outlet
ed hardy outlet
gucci
ghd
ralph lauren uk
mizuno running shoes
louis vuitton
kate spade handbags
cheap uggs
toms wedges
christian louboutin outlet