onsdag 30 juni 2010

Mitt nya fynd!!!!

Hej!! Tack Alla Ni som troget kikar in trots denna härliga sommar!! Kolla vad jag var och hämtade i söndags, fick se en annons på blocket...Dessa fina stolar, det är lycka;o)
.
Fyra stycken som passar perfekt i nya uterummet!!! Har ett bord i ladan som vi ska byta skivan på sen är det bara järnsängen som fattas....

Här bakom växer vårt hö, det har vi skördat till hästarna varje år...Nu är ju inte våra vänner längre med oss, så vi har arrenderat ut åkrarna! Känns både skönt och lite konstigt...

Så mycket härliga dofter det finns i trädgården nu, bara att njuta....

Stolarna är härligt slitna....

.
Lagom rostiga....

Sommar på landet....

Solen strålar från en klarblå himmel varenda morgon!!!

Dags för en prommis med vovven & ett dopp i poolen!!! Grattis Alla Ni som har tidig semester, vilket väder Ni har;o) Helt perfekt!!!
Ha det bäst, så ses vi snart igen;o)
:
Kram Kram Malin

40 kommentarer:

Vita verandan sa...

De hade passat perfekt till mitt bord!!
Så fina de var, kul när man hittar lite roliga möbler. Ja vi får väl vänta lite på vår semester.
Hoppas vädret håller i sig bara...
Ha det så bra Malin!
Kram Anna

Vita huset 28 sa...

Hej åhhh vilka fina stolar, lagomt slitna o rostiga, hihi. blocket är bra det ;)

Ja visst har vi härligt väder. Jag njuter i massor, vill aldrig gå in om kvällarna.
Ha en skön tisdag
Kram Camilla

Gammelbålsta sa...

Hej!
Verkligen lycka att hitta så underbara stolar. Ha de så bra i det vackra vädret. Kram

Fröken Fräken sa...

Underbara stolar! Själva underredet på dem var ju ett konstverk.
Här har vi inte riktigt lika hett som söderöver, nu vilar regntunga skyar över mig, men varmt ändå!

Livet på Berget sa...

Så härlit ni har det och vilka fantastiskt fina stolar! Härligt sommriga bilder. Här i Luleå är det fortfarande kallt, suck, du kan väl låna ut solen
Ha de gott!
Kram
/Sara

Lena Celine sa...

Å så fine stoler. Hvem skulle vell ikke ønsket å være eier av dem!!!

Klemmer fra Lena

Sussi sa...

Tack och lov för Blocket!
Det var ett superfynd vill jag lova...så fina stolar! Och så fina bilder det blev...kan känna dofterna ända hit!

Kram
Sussi

Signe 1 sa...

Men jisses vilka fina stolar du har fyndat!! Länge leve blocket!!:-))

Kram Sofia

Landlige Hjem sa...

Ojoj, vilket fynd du gjort!! Härligt!! Blocket är kanonbra!!:) Här i Norge har vi Finn, hittar också mycket bra där.. men man har inte förtur alltid hi hi:)
Ja det är härligt när det blommar och vilket väder man har!! Jag passar på att njuta av sommaren nu som vi har den :)plötsligt är den ju borta...
Jag tycker jättemycket om din vackra blombukett med Jasmin, den doftar så av sommar!:)
Önskar dig en fin vecka!:)
Kram Anki

Helena sa...

Men åh, vilka mumsiga stolar du hittat! Färdigslitna och klara, bara att använda... åh, ibland känner jag att jag bor för långt ifrån Blocket-landet, även om Ebay här kan ha en del att erbjuda...

Varma sommarhälsningar, Helena, The Swenglish Home

The Secret Garden sa...

Kanonfina stolar!
Här hos mig går det inte heller nån häst i hästhagen i år...Solon har ju haft fång och har gräsförbud den här sommaren! Men han är på G att bli sig själv igen och det är ju huvudsaken.

Ha det fint!

VITA NYANSER sa...

Ja, vilket väder vi har! Idag har vi en pausdag, lite regn och moln, skönt = ). Vilka härliga sommarbilder!

Kram L-L

Fågel Blå sa...

Åh vilka fina stolar!!!!!
Vilken tur du hade som fick dessa!
Underbara Bilder !
Kram Kathrine

LenaS sa...

Vilka underbara stolar!
Ha en finfin eftermiddag!
Kramis/LenaS

Heléns Hantverk sa...

Grattis till fyndet !!
Verkligen jättesnygga stolar !!
Ha en fin dag ! Helen :0)

Mom´s kitchen sa...

De var verkligen fina! Och inte behöver man bry sig om patina, den gör allt bara mysigare! :0)

Fina blommor :0)

kram/Olg@

Lilla Lycksta sa...

Var hittar du alla fina saker Malin. De är helt underbara stolarna. Jättefina bilder. Det är verkligen en ljuvlig tid nu. Ha det gott i värmen.
Kram Camilla

Vintage House sa...

Helt underbart ljuvliga stolar..
riktigt avis på dig...
ha en skön kväll
sandra

Joyforhome sa...

hej där fina Malin. Klart att dina inlägg vill man ju inte missa så kikar in till dig trots väder :) guuuvaaa fina stolar ni lagt vantarna på. Dem var ju riktigt läckra!! vill haa.. om jag nu hade haft någonstans att ha dem så att säga

Önskar dig en riktigt fin sommar

Kram Malin

Jenny sa...

Hej Malin!
Åh vad fina!! Jag har likadana som jag hittade på Tradera:) Perfekt när de är sådär snyggt slitna oxå!

Kraam Jenny

Rosor och Spetsar sa...

Ljuvliga stolar du hittat, blir snyggt i ditt uterum. Visst är det kul att kika på blocket o ibland har man tur so du.
Ha en fin vecka
Kram
Annelie

Änglarnas hus sa...

Det kallar jag fynd! så skönt naär sakerna har rätt patina också..bara att ställa på plats o använda!!

jag är ledig och njuter som bara den!!

Kramis Sanne!!

Marie sa...

Underbart fina stolar med härlig patina. Blocket är toppen!

Kram Marie

Skogslyckan sa...

Grattis till stolarna! Älskar dessa möbler. Har själv bord, två stolar och en soffa, naturligt vis vitmålat trä med blåa järndetaljer, de måste ju passa in vid Skogslyckan:)
Kram Pia

Lissboden sa...

Vilka underbara stolar du köpt Malin! Det är bara att gratulera.
Visst har vi underbara dagar nu och det är bara att frossa i vad naturen har att bjuda på.
Det hade varit jätteroligt om du hade kunnat komma förbi hos mig. Det är alltid mysigt att få träffa folk "in real life!.
Må så gott och ha en fin helg½!
Kram från Maria

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka fina stolar! Vilket fynd! Och Schersmin älskar jag.

Önskar dig fina, soliga dagar!
Kram,
Regina

Vita små hjärtan sa...

Hej Malin!
Vilket kap, så charmiga stolar!
Vackra bilder!!!!
Kram Agnetha

Nilla sa...

Vackra gamla stolar.
Gillar dem skarpt.

Ha en bra dag.
Nilla

liven sa...

Hei Malin!!
For noen koselige stoler du fikk tak i...disse var jo bare så perfekte!!!
Nydelig med denne kannen på også!!
Nå skal jeg kose meg å kikke i dine innlegg du har hatt mens jeg har vært borte...gleder meg :o)
Ønsker deg en fin dag og en flott julimåned!!
Klem!!!

Fru Inredning sa...

Hej Malin.

Vilka fina stolar, härligt slitna o vackra:)
Hoppas du får en bra dag.
Kram Kristina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Wow så fina stolar, underbart vackert slitna. Så fina foton du tagit, ljuvliga sommarbilder. Förstår mer än väl att du saknar hästarna, usch så lessamt det var. Men bra att någon tar vara på höt. Ha en härlig dag, ett pooldopp skulle jag gärna ta nu.
Kram till dig
AnnaMaria

Agneta sa...

Hej igen.... och jag som tyckte att jag skrev en kommentar till Dig, men det har jag nog glömt. Kanske jag nöjde mig med att dregla över stolarna och glömde min 'franska uppfostran' ;)

Agneta

fröken knopp sa...

Gud så fina Malin!!! Inte alls avundsjuk..tihi.. Hittade en bord likt dina stolar igår, dock i en antikaffär så prislappen funkade inte för min plånbok..:)

Vädret har verkligen varit underbart!! Idag är det dock lite mullet här men det gör inget, hemma med sjukt barn o vi är inne o myser o pysslar lite..precis lagom..:)

Varmaste Kramarna Elin

Sköna o Gröna Ting sa...

Hej kära Malin!
Jisses, det var INTE i går inte:)
Har du det bra, njuter du i solstrålarna?
Visst är det väl härligt att sommaren äntligen har kommit, så mycket vi har längtat efter den men man är så rädd för att den skall gå för fort bara!

Jag hade lovat mig själv när jag lade ner min butik i vintras att jag skulle vara hemma hela sommaren och bara ta det lugnt och njuta av ledigheten men ack så blev det ju INTE!
Har nog aldrig jobbat så mycket som jag gjort sista tre månaderna.
Trädgården får all min kärlek som den inte fått på fyra år och jag har MYCKET att ta igen.
Ny grusplan har anlagts (200 kvm), nya träd och buskar har planterats, staket har lagats och målats.
Ja, hundra projekt pågång samtidigt och det snurrar i huvudet när jag tar mig ut på morgonen.., vilket projekt skall jag fortsätta med idag då?
Men jisses vad roligt jag har det!!!

Hoppas din helg blir solig och skön Malin.
Ta väl hand om dig
Krma
Marianne

Margareta sa...

Grattis till detta fina fynd!Kannan med schersmin gör ju det hela ännu vackrare,

Ha det gott!
Kram margareta

Tulipa sa...

Hej Malin!
Superfina stolar!
De hade jag också jublat över!!!

Trevlig helg!

Kram mariette

Loppisliv sa...

Jisses så vackra stolar, ett riktigt fynd det!!!De hade passat perfekt här hemma också, så om du tröttnar på dem så bara skicka ner dem hit till blekinge..hihii Ha en fin dag. Kram Paula

mariaK. sa...

Åh vilka fina stolar!
Förstår att det känns konstigt med vännerna som inte längre finns med. Det är ju en livsstil att ha häst, och om de försvinner så försvinner ju också en del av en själv...
Ha en underbar helg i solen med sköna dopp i poolen (oj vad vitsigt det blev):-)
Kram, Maria

Junda Xu sa...

20150721 junda
michael kors watches
replica watches rolex
replica watches for sale
michael kors outlet
coach outlet store online
louis vuitton sito ufficiale
gucci uk
louboutin
burberry outlet
air force pas cher
oakley sunglasses outlet
jordan femme
coach factory outlet
christian louboutin
ralph lauren polo shirts
michael kors bags
polo ralph lauren
ray bans
kate spade handbags
kate spade new york
louis vuitton
coach outlet store online
soccer outlet
jordan shoes uk
pandora jewelry outlet
michael kors handbags
gucci handbags
oakley sunglasses
ray ban sunglasses
coach factory outlet
polo ralph lauren uk
coach outlet
oakley sunglasses sale
michael kors handbags
tory burch outlet
polo outlet
soccer shoes
louboutin pas cher
ed hardy uk
air max uk

Meiqing Xu sa...

15916meiqing
hermes belt
air max 95
burberry sale
adidas superstar
uggs on sale
hermes uk
ralph lauren polos shirts
air force 1
p90x workouts
fake oakley sunglasses
cheap uggs boots
pandora jewelry
ralph lauren
true religion jeans
adidas shoes
louis vuitton borse
nike roshe runs
cheap versace
air max 90
tods outlet
ed hardy outlet
gucci
ghd
ralph lauren uk
mizuno running shoes
louis vuitton
kate spade handbags
cheap uggs
toms wedges
christian louboutin outlet