fredag 30 juli 2010

40´000 Besökare!!!

Hej!! Kikar in och önskar Er en trevlig Helg!!! Ser att min besöksräknare har passerat 40´000 besökare;o) Helt otroligt! Så himla kul, TACK alla Ni som troget kikar in!!!

Plockade lite kantareller på morgonprommisen med vovven idag!!!

Minirosen trivs i lilla emaljkannan;o)

Det är mörkt och ruggigt, så nu går det åt mycket ljus om kvällarna....Vart tog sommaren vägen?? Vi har en vecka kvar på semestern!!!

Dags att steka kantarellerna;o)
Ha det bäst Alla!!
.
Kram Kram Malin

30 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till så många besökare.
Är på besök nästan varje dag men lämnar aldrig någon kommentar så nu var det dags.
Åker på söndag men vi kan väl ses när vi är hemma igen.
Massor av kramar från Anna

Helen sa...

Vilken underbar bordsbild, vacker ljusstake med tänt ljus och kantareller. Tänk att få smörsteka dem, härligt.
Kram/Helen

Annelie sa...

GRATTIS!!!Du har ju en väldigt fin blogg..:)..Å guuuud vad smaskigt med kantareller,jag hoppas verkligen att vi får mycket svamp..Vi brukar plocka trattisar och sen torka dom..Ha en mysig kväll..Kram/Annelie

Vita verandan sa...

Du hittade du minsann:) Det är ju så gott med kantareller. Grattis till alla besökare, inte undra på det med din mysiga blogg! Min tickar ditåt också....
Kram Anna

lavendel mio sa...

Grattis med så mange besøkende:)
Ser du har funnet kantareller allerede, da er vel ikke høsten så langt unna. Nå må jeg ta med barna ut i skogen en tur:)
Ha en fin helg, klem Hanne

Anonym sa...

GRATTIS! till alla dina 40 000 besökare. Förstår att du har många som återkommer, så fin blogg som du har! Jag är en av dem:)
Jag har inte kollat efter kantareller än. Men idag blev det några liter blåbär och hallon:) Mums!!!
Ha en fin helg!
Kram Marita i Björkhagen

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis!!! Klart man kikar in till dig och din fina blogg :))))
Jag har också hittat lite kantareller. Det är ju så smarrigt på knäckemackan.
Ha det gott!
Kram Susanne

Margareta sa...

Hej Malin!
Grattis!
Alltid lika roligt att titta in på din fina blogg!
Så inspirerande och vackert.
Dagens bilder underbara.Njuter.

Ha en trevlig helg!
Kram Margareta

Country Hill sa...

Grattis till alla besökare!Din blogg bjuder på så mycket fint. Har varit inne och kikat många gånger innan jag själv började blogga.
Ha en fin helg!
Kram Lena

fröken knopp sa...

Varmt Grattis till alla dina besökare Malin!! Inte konstigt med dina mysiga bilder o ditt ljuvliga hem!!

Kantareller, ohh så gott!!

Önskar dig en underbar helg!!

Varma Kramar Elin

liven sa...

Hei Malin!!
Grattis med masse besøkende...det skjønner jeg godt at du har!!
Må alltid innom når du har nye innlegg....og gjerne flere ganger!!
du viser så mye koselige saker bestandig....også idag!!

Ha en fin kveld

Marita sa...

Oj, grattis till så många besökare!! Det lär ju dröja innan jag är där....
Kantareller...mummmmsss!! Ser så gott ut!! Vilken lycka att hitta sådana godsaker när du är ute med vovsingen!
Vi har också en vecka kvar på vår semester...men det känns nästan lite konstigt nu när det är nästan som höst ute...mörka, svala kvällar...
kram, Marita

Elsa och Helena sa...

Grattis till dina 40 000 besökare:) Smörstekta kantareller vad gott...kanske med lite salt svartpeppar! Mmmmm.

Ha en fin helg som kommer!
KRAM Helena

Helt Enkelt sa...

oj oj så lyxigt med kantareller.
det är så gott!

och grattis till alla dina besökare!!
kul!

(anton säger tack så mycket ;)

kram på dig!!

Annika Christensen sa...

Grattis till både svamp och antalet besökare.
Ha en skön helg
Annika

Hanna sa...

Så gott det ser ut.
Ha en bra helg.
Kram
Hanna

Sirpa sa...

Hej Malin!
Grattis till så många besökare!
Kantareller, nam!
Har det bra!
Kram Sirpa

lottens vita och gröna sa...

fina malin, stort grattis till 40000, försår precis varendaste en att dom kommer hit, din blogg får jag abstinens över när jag är obloggare...som nu, fniss! jag har läst i kapp och bara njuter av alla vackra underbar fynd du hittar, ohhhhhhhh din säng där och det kommer bli ubernajs där i uterummet, ska bli sååå kul att följa för jag är verkligen här ofta, fast jag får undermåligt betyg på kommenteringen, ska skärpas!!! du inspirerar mig alltid och jag kommer vara en trogen följare såååå länge du håller på, blink! må väl bland fynd och kantareller! varmkram lotten

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Ååå vilken lyx att få plocka kantareller! Jag hoppas de dyker upp så småningom oxå här hos oss.

Ha en fin helg!
Monica

Strandkullen sa...

jag kommer besöka dig när det står 800000 besökare med...du bjuder ju på sååå mkt härligt i din blogg! Kramis semlan

LantlivsAnette sa...

Ohhh vad mysigt..att plocka svamp på morron promenaden !! Du har såå fint, klart att du har mååånga besökare !! Alltid lika roligt att kika in här..
Kraaam Anette

Heléns Hantverk sa...

Hejsan !
Så vackert med rosen i emalj-kannan !
Ett stort Grattis till alla besökare !
Ha en fin dag ! Helen

Lyckoslanten sa...

Grattis till så många besökare! Det är klart man vill kika in här hos dig och se allt det fina!
Kantareller, vilken lyx! Visst är det som är gratis det mest värdefulla! Ha en skön helg! ♥

LenaS sa...

Grattis till dina besökare, jättekul men du sprider en massa inspiration så jag är inte förvånad ;o) Härligt med kantareller tyvärr har jag inte berikats med svampögon men mina fina styvismams så hon kommer alltid med några liter :o)
Ha en härlig dag!
Kramis/LenaS

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Grattis!
Du har en fin blogg.
Jag måste gå ut i dag och se om vi har fått någon svamp.
Ha en bra helg!
Kram Anette

Vita huset 28 sa...

Hej Malin och ett stort grattis till så många besökare, jättekul.
Ingen utlottning snart då :) hihi
Det är en fröjd och titta in till dig, blir varje dag för att läsa dina inlägg. Finns så mycket inspiration och hämta från dina fina bilder.
Nu har det regnat i 2 dagar fast just för tillfället är det uppehåll, måste nog ut i skog o mark o leta kantareller jag också.
Ha en skön helg.
Kram Camilla

Mycket annat & lite betong sa...

Grattis, så många besökare!

Vi har också kantareller....men de kommer från torget. Jag lyckas aldrig hitta några i skogen.

Hälsningar Agneta

elsamarianne sa...

Grattis till alla besökare du fått. Din blogg är ju så fin och trevlig, så självklart är det många som kikar in till dig.
Ha en god helg önskar
elsamarianne

The Secret Garden sa...

Grattis till alla besökare!! Vad roligt! :)
Jag har varit lite dålig på att kommentera den sista tiden, (men jag har kikat in) för jag har så attans mycket att göra nu innan den åttonde augusti. Sen lugnar det nog ner sig så att man har tid att sitta lite framför datorn.

Ha det gott!

Mom´s kitchen sa...

Det var många besökare :0)

Och så fint hade du på bilden!!! Kannan är enastående!

kram/Olg@