söndag 25 juli 2010

Auktionsfynd!!

Hej!! Vilken dag det var igår! Det regnade precis hela auktionen, men vi bet ihop;o) Det fanns massor med saker jag ville ha! Tycker det var hyfsade priser oxå, sen kan man ju inte ropa in allt på önskelistan....Men det blev en hel del;o)

Har ju letat efter en gammal engelsk järnsäng till uterummet! Nu står den äntligen här och jag är så nöjd;o) Lagom rostig och skavd..... Kommer visa fler bilder, när det blir klart här ute. Väntar på fönster från Glasmästeriet, endast 4 är klara och målade.....

Ropade in en del fyndlådor, med lite smått & gott och roliga ting! "ägghållaren" är egentligen till salt, peppar, vinäger! Vågen fick jag med när jag ropade in en stor korg! Massor med flaskor både med och utan etikett. Billigt!!!!

Gillar färgen på den här!

& detaljerna ......

Kolla vilken häftig Doktorsväska!!!

Blev min för 50 kr;o)

Hängaren är från Jeanne d`arc Living!

Avslutar med en bild från Auktionen, det var trångt i början.....Gällde att hålla sig framme;o) Här står jag i min gröna regnkappa och funderar på var jag ska ställa mig... Blev fler fina fynd som jag kommer visa framöver;o) Vet Ni jag träffade Knut oxå, från Antikrundan!! Det var kul, han ropade inte in några fyndlådor......
Ha det bäst!! Ses snart igen, kanske redan imorgon;o) Nu har jag en hel del flaskor mm att diska! Vill hälsa speciellt till Marita i Björkhagen som alltid kommenterar så gulligt hos mig! Marita, konnsollerna finns hos Margaretas i Hovmantorp eller på Topiary i Kalmar!!
.
Kram Kram Malin