onsdag 21 juli 2010

Besticklåda!!

Hej!! Blev inte mycket loppande på Öland, fanns inte så många där vi var och det var alldeles för varmt! Tog dock en liten avstickare innan vi åkte hem;o) Där hittade jag denna besticklådan!!
.
Det fattas en matsked, det var tydligen någon som velat ha den.....enligt loppistanten.....

Gillar ju fina detaljer som bekant.....

Var ju tvungen att fixa ett litet stilleben;o) Har varit lite rastlös nu när jag inte haft så mycket att plocka med.....

De passar så fint till mina loppade fat!!







Soppsleven sitter som en smäck i min fina terrin;o)

Spirean har börjat blomma!!!



Ibland har jag svårt att välja ut några bilder.....är det för många?? Vad är lagom?? Jag har ju oftast lite text och många bilder, vad vill Ni ha som kikar in?? Skriv gärna en kommentar och berätta!! Jag kikar in på många bloggar och är det då för mycket text hinner man ju inte med så många....Tyck till om Ni har lust!! Idag blev det ovanligt många bilder men det är ju en vecka sen sist....
Ha en bra Dag så ses vi imorgon igen;o)
.
Kram Kram Malin