söndag 11 juli 2010

Grattis vår Filip 11 år!!!

Hej!! Blev ett sent inlägg idag...vi har kalasat hela dagen!! Vår Filip fyller 11 år idag! Vilken dag, så härligt väder och många paket och många bad i poolen;o)
.
Köra cross är en av favoritsysselsättningarna!!

Och så lite bilder att njuta av om Ni inte är trötta på alla jordgubbsbilder;o)

Brickan har jag gett till min syster i present.....fanns bara en skulle gärna vilja haft en själv;o)
.






Inte mycket text idag....Bilderna få tala för sig själva!!
Ha det så bra Alla;o)
Vi ses snart igen!!
.
Kram Kram Malin

23 kommentarer:

Vita verandan sa...

ja de bilderna talade verkligen för sig själva!
Lycklig son förstår jag, hälsa och gratta och bordet var så fint med smaskiga jordgubbar:)
Ha så skönt i värmen!
Kram Anna

liven sa...

Grattis med bursdagsgutten!!
Jordbær er sommergodis :o)

Millas hem sa...

Mmm, så gott! Jorgubbar är lika med sommar! Grattis till sonen!

Kram Camilla

Livet på Vestergård sa...

Grattis till 11-åringen!
Vilken snygg bricka, och det som ligger på den är inte dumt det heller :)
Ha det bra! Kram Kicki

Agneta sa...

Till Filip,

Vill bara säga att jag blir varm inombords när jag ser en kille som Dig, en varm & kärleksfull busunge, med en egen uber-härlig stil. Din personlighet går rakt genom min datorskärm, det är helt enkelt lätt att gilla Dig, även om det bara är via skärmen!

LAV & GRATTIS på fölse'

Agneta

Lissboden sa...

Grattis till din fina pojke!
Vi blir inte trötta på jordgubbsbilder och brickan var jättevacker så jag kan förstå att du vill ha en själv också.
Visst är det härligt att jordgubbarna kostar så lite i år så att man riktigt kan frossa.
Ha en underbar vecka!
Kram från Maria

Skogslyckan sa...

Men vilken underbart fin son du har. Grattis till honom. Jag tröttnar inte på dina jordgubbs bilder, hör ju sommaren till. Här har åskat ikväll och kommit en skvätt välbehövligt regn.
Ha en bra start på veckan!
Kram Pia

Brabo sa...

Ojojojoj, sett han 20 år i drivhus ;-) Pen gutt!!

Margareta sa...

Grattis till sonen!!! Och vilka fina sommarbilder. man känner doften av alla jordgubbar på den vackra brickan.Så fint med den gamla resväskan och dom vita textilierna.

Ha det gott!
Kram Margareta

Lyckoslanten sa...

Sommarpojke och jordgubbar, en trevlig kombination! Mina tvillingpojkar är julibarn och vilka underbara kalas vi hade när de var i den åldern! Njut nu!

Vita små hjärtan sa...

Tack söta du! Ha en skön sommar o semester du oxå.
Härliga bilder, ja de tala för sig själva!
Kram Agnetha

Queen Of Småland sa...

Hej Malin!!!!
Åh så stor han har blivit!!!! 11 år!!! Wow, ge honom en grattiskram från mig =)
Här är det också semester som gäller!! Härligt!!!
Idag kommer mor på besök så det är att ta och städa lite på morgonkvisten =)
Ha en underbar sommar!!!! Kramar till ER!!!

Helena sa...

Vilken cool kille - och så härligt att få fira födelsedag denna tid på året!

Läckert fat och mumsiga gubbar.

Ditt förra inlägg är så fint, och ert nya uterum kommer ju att bli alldeles otroligt läckert!

Må gott i sommarvärmen!
Helena, The Swenglish Home

Linda i Lönnbacka sa...

Grattis till Filip!

Vilka härliga bilder och så gott det ser ut med de fina jordgubbarna, om man bara kunde roffa åt sig en liten gubbe... :)

Brickan är underbar!!

Ha en fin dag!
Kraam

Mom´s kitchen sa...

Fiiint... och jordgubbar är det godaste på sommaren ;0)

kram/Olg@

Livet på Berget sa...

Grattis till snyggingen i poolen!
Jprdgubbar kan man väl aldrig bli trött på!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Jenny sa...

Hej Vännen!
Grattis till din Filip i efterskott, vad söt han är o himlans cool frisyr oxå;)

Mmm vad gott med jordgubbar!

Ha en trevlig vecka!

kraam Jenny

Nyanser av vitt sa...

Hej Malin,
Vad fin han är din stora kille.
Sköt om dig
Kram Agneta

NataljaOblonskaja sa...

Inte kan man väl tröttna på jordgubbar, varken på bild eller i verkligheten.
Önskar din son en riktigt, härlig födelsedag!
Camilla

Lilla Lycksta sa...

Så härliga bilder på sonen och jordgubbarna. Hälsa och gratta i efterskott från mig. Ha det gott i sommarvärmen.
Kram Camilla

Marie sa...

Ett stort GRATTIS till Filip i efterskott, låter som han hade en bra födelsedag!

Mums för jordgubbar, finns nog inget godare i hela världen!

Ljuskronan som du såg hos mig är nytillverkad. Jag köpte den för några år sedan, men jag tror att den finns fortfarande, kommer från House Doctor.

Kram Marie

Inka sa...

Hej, Malin!

Grattis till sonens dag. Skönt också att se att även pojkar i den åldern kan vara långhårig. Annars är de flesta kortklippta. Min 5-åring är också långhårig...inte lika mycket nu som han var innan. Men snyggt är det tycker jag.

Vilka underbara bilder du bjuder på. Och vilket underbart fat/bricka/form. Synd att du inte hade en till dig också.Och...får man någonsin nog av jordgubbsbilder? NÄ!

Vill passa på att önska dig en trevlig sommar


Kram Inka

No.47 Mia sa...

Hej Malin!

Jo, det är så att jag bor i ett nybyggt funkishus och har väl insett nu att den lantliga stilen inte passar riktigt in här mitt i stan.. Men jag ÄLSKAR gamla saker! Har alltid gjort så jag kör lite blandat här..
Just nu står mina projekt å väntar.. Men dom får nog vänta till slutet av sommaren..

Ha det gott i sommarnatten!

Kram Mia