tisdag 13 juli 2010

Vi njuter i skuggan!!

Hej! Filip hälsar och tackar för Alla fina kommentarer! Vilken sommar vi har!! Tur det finns skugga och poolen;o) Det går inte räkna hur många gånger vi är i varje dag....
.
Gissa om jag längtar till fönstren är i......

Quilt från In my House och dynor från Rusta.....

Det är så mysigt att ta en fika här!

Pelargoner och zink, falurött hus känns sommar och småland;o)

Jag är så glad för mina bryggeristolar, gamla örngott blir skönt att sitta på de är ju lite skavda....

Avslutar med en fjärilslavendel idag!
Njut denna underbara sommar nu det gör vi;o)
.
Kram Kram Malin

34 kommentarer:

Signe 1 sa...

Grattis till sonen i efterskott!!!! Då är våra söner lika gamla:-))!!

Härliga bilder du visar!

Kraam Sofia

Fågel Blå sa...

Underbara bilder från ditt uterum!
Så mysigt!
Hoppas du får en fin fortsättning på dagen!
Kram Kathrine

Jenny sa...

Hej Malin!
Åh vad mysigt! En pool är inte helt fel nu i det här vädret:)

Ha det bra!

kraam Jenny

Mom´s kitchen sa...

Det tror jag på - att det är mysigt att fika där ;0) Det är så fint där!

Så skööööönt med skuggan! Vi är för det mesta hemma... Inte kan jag hålla en tvååring i skuggan och då är det hem som gäller :)

Ha det gott!

Elsa och Helena sa...

Grattis till sonen i efterskott!!

Vad härligt med uteveranda och pool i denna värme:)

KRAM Helena

Livet på Berget sa...

Hej
Jo jag njuter så jag blir helt slut! Ni har det så mysigt utomhus! Ha de fortsatt skönt!
Kram
/Sara

Vita verandan sa...

Ja vilken sommar vi har, härligt. Idag har det varit ösregn och åska, men vi han med ett underbart dopp i Vättern. Så varmt och skönt.
Du har gjort sååå mysigt där, fint det var med örngotten, fiffigt:)
Kram Anna

Börjelundskan sa...

Åhhh, jag skulle ge vad som helst för en pool nu, det ser helt underbart ut att plumsa i där :).

Den glasade uteplatsen kommer att bli superfin, jag ser precis framför mig hur underbar den kommer att bli när den står klar. :D

Kraaam Cin

Skogslyckan sa...

Oj så fint det är redan utan fönster, måste vara mysigt att sitta där... Vi visar likadan stolar idag. Visste inte att de kallas för bryggeri stolar.
Kram Pia

lavendel mio sa...

Så nydelige bilder fra ditt ute rom!
Her hos oss er det regn, storm og 11 grader;(
Så det blir lite uteliv, men håper fortsatt på sol og sommer:)
Ha en fin kveld, klem Hanne

Vitt hus med svarta knutar sa...

De senaste dagarna har vi flyttat med skuggan här hemma. Man vill ju så gärna vara ute så mycket som möjligt och vi äter gärna ute också, men det får bli i skuggan. Skönt att ni har en pool att svalka er i, det är kalas när det är sån här tropiskt värme.

Vilka fina stolar du har i uterummet.

Kram,
Regina

Tulipa sa...

Vad härligt det ser ut!
Verkligen en plats att njuta av...

Grattis i efterskott till er söte son!

Fortsatt sköna sommardagar!

Kraam mariette

Mycket annat & lite betong sa...

Så skönt det ser ut!
Skuggan under ett träd känns som bästa platsen nu. Uterummet är fint även innan glaset kommit i.

Ha det bra!
Agneta

Livet på Vestergård sa...

Vilken skön plats ni har där!
Eftersom jag inte har någon pool tror jag att det blir att åka ut till sommarstugan för ett dopp i havet i dag. Vilken värme vi har!
Kram Kicki

Strandkullen sa...

ja en fika där ser inte så dumt ut! mmmm. Förstår att ni badar flera gånger om dagen! Smart ide att ha örngott på stolarna...kramis semlan

Sjabbig men chic sa...

Men åh, vad det ser härligt och mysigt ut! Gud vad jag älskar sommaren!

Kramis Lisa

Sussi sa...

Så underbart uterum ni har! Kanske lika bra att det är fönsterlöst så länge värmen varar! Men jag förstår att du längtar tills det är färdigt!

Kram
Sussi

LenaS sa...

Åh vilken mysig veranda och tänk sen med fönstrena, åh blir härligt avundsjuk ;o)
Här drog det föbi åska och regn igå och rensade luften, riktigt härligt faktiskt!
Ha en finfin eftermiddag!
Kramis/LenaS

Heléns Hantverk sa...

Så vackra sommarbilder !!
...och så vackert ni bor ! Jättefin uteplats !
Avis e jag !! *smile*
Ha det gott ! Helen :0)

Lyckoslanten sa...

Oj det där rummet vid polen hade jag inte noterat tidigare. Blir säkert toppen med fönster sedan. Jag har flera fjärilslavendel och hoppas nu att alla klarar sig när jag är ut på vift!
Ha det så skönt i skuggan! ♥

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Vilken underbar plats på er tomt! Förstår att ni ligger en hel del i poolen!..skönt att svalka sig!

kommer bli kanon med fönster..även om det är snyggt redan nu!!

ha det gott! Kramis sanne

Inspiration i vitt sa...

hej Malin, du har en underbar plats att njuta vid och tänk sen då när fönstren kommer i ojoj så vackert det blir.
Vi har oxå pool och jag badar så mycket jag bara kan, härligt.
Dina stolar är hur fina som helst och jag skulle gärna vilja ha några i min ägo.
Kram på dig/Ingela.

di bianco e d'azzurro sa...

Hi Malin, your veranda in the garden is very beautiful!!!!
I love the pillow on the bench!!!
Congratulations is a lovely place!!!
Have a sunny day, hugs Annamaria

Joyforhome sa...

hej Malin :) längesen jag tittade in till dig. Har mycket att ta igen :P man har ju inte varit mycket vid datorn på sistonde :/ men det tar vi igen denna dag när det är lite mulet och regn ute , Vilket underbart ställer ni bor på. Där hade jag kunnat bosätta mig för resten av livet. Ni har ju allt ni behöver precis där :) själv måste man ju traska sig ner till havet för att svalka sig. Hade man haft en pool här hade jag ju bott i den istället

ha en underbar dag vännen min

Kraaammaar Malin

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Vad mycket fina inlägg du har gjort...
Hoppas att du har en underbar sommar med dina nära o kära.
Många SommarKramar till dig! Therese

Lissboden sa...

Hej Malin!
Som vanligt bjuder du på underbara och somriga bilder. Det ser jätteskönt ut att sitta i ert uterum och lite svalkande också. Just nu har det börjat regna lite här och det är över en månad sedan så det känns så skönt.
Må så gott och ha en underbar helg!
Kram från Maria

Boviksmarinan sa...

Hoppas du mår bra & får en härlig sommar. GRATTIS till din fina vinst!!Kramis

Solveig sa...

Måtte bare innom for å ønske deg fortsatt flott sommer! Savner både deg og bloggen din disse sommerdagene - har ikke internett på hytta, så det blir lite blogging:o)
Men for en herlige hage du har!! Er hagestuen ny eller??? Du har bare så masse fint! Det nydligste hjemmet jeg vet om:o))
Ønsker deg fine sommerdager og en koeslig helg!
Klem fra Solveig

liven sa...

Så nydelig hos deg Malin...tenker du nyter å være her!!!
Koselig i hagestuen din!!
Her har vi holdt oss innendørs idag...det regner!!!!
Ha fine sommerdager og kos deg :o)

Vita drömmar och choklad sa...

Vad fint ni har det! Härligt med egen pool.
Javisst har vi en underbaar sommar :)
Kram Milla

essemia sa...

Här är semestern slut men vi har ju haft toppenväder hela tiden så jag ska inte klaga. Idag är det lite svalare och det är faktiskt skönt.

Vilket härligt uterum ni fixat till. Blir toppen med fönster i också.
Ha en fortsatt skön semester.
Kram Elzie

Fröken Fräken sa...

Både mysigt i poolen och bland utemöbler! Visst ska man passa på att njuta allt vad man kan nu, och så hoppas att sommaren aldrig tar slut det här året ;-D

Helena sa...

Kommer att bli mums med fönstren i! Så fin fjärilslavendel ni har - en av mina favoriter...
Fortsätt njuta av sommarlivet nu, och bada, bada, bada, allt vad ni kan ;D
Kram, Helena, The Swenglish Home

No.47 Mia sa...

SÅ FIINT!!! VILKEN PLATS!
PERFEKT MED SOL, SKUGGA OCH MASSOR AV BAD DÄR JU..

HA DET GOTT!

KRAM