fredag 23 juli 2010

I mitt Badrum!!

Hej!! Svalare väder idag, passar bra att dona lite inne då;o) Bilder från badrummet, det var ett tag sen! Har plockat om lite på hyllan och köpt nya handdukar så nu känns det fräscht igen...

Dessa konsollerna finns överallt i huset.....

Loppad lykta;o)

Kaprifolen börjar blomma nu!

På farmors gamla skåp....


Här hänger mina nya handdukar från Hemtex! Passar så bra med den gräddiga färgen!

Smycken från Pilgrim! Det var ett tag sen jag köpte det sista men jag gillar dom fortfarande allihop!!



Det bruna kommer igen i balkarna!

Blir så många äpplen i år, då kan man ta in en kvist och njuta av!!

Det var allt för idag, om Ni vill se ännu fler bilder från badrummet.....gå in under etiketten badrum då jag visar när det är nymålat!!
Ha en bra dag, så ses vi imorgon igen;o)
.
Kram Kram Malin