fredag 23 juli 2010

I mitt Badrum!!

Hej!! Svalare väder idag, passar bra att dona lite inne då;o) Bilder från badrummet, det var ett tag sen! Har plockat om lite på hyllan och köpt nya handdukar så nu känns det fräscht igen...

Dessa konsollerna finns överallt i huset.....

Loppad lykta;o)

Kaprifolen börjar blomma nu!

På farmors gamla skåp....


Här hänger mina nya handdukar från Hemtex! Passar så bra med den gräddiga färgen!

Smycken från Pilgrim! Det var ett tag sen jag köpte det sista men jag gillar dom fortfarande allihop!!



Det bruna kommer igen i balkarna!

Blir så många äpplen i år, då kan man ta in en kvist och njuta av!!

Det var allt för idag, om Ni vill se ännu fler bilder från badrummet.....gå in under etiketten badrum då jag visar när det är nymålat!!
Ha en bra dag, så ses vi imorgon igen;o)
.
Kram Kram Malin

16 kommentarer:

No.47 Mia sa...

Såå fint ert badrum är!
Lantligt charmigt.. Många fina detaljer att vila ögonen på när man sitter på tronen.. ; )
Äpplekvist är så vackert att ta in som du gjort..

Ha en fortsatt fin dag!

kram Mia

Anonym sa...

Härligt badrum! Du får till det så fint med alla detaljer. Ja, visst är det ett äppelår i år. Vi har massor i träden. Vilka fina konsoller. Var har du köpt dem? Skulle vilja ha såna.
Må så gott!
Kram Marita i Björkhagen

Änglarnas hus sa...

Hallojsan Malin!!

Det äör så luftigt, stort och fint i ert badrum..snyggt med de romantiska handdukarna också!
Ha en fin helg!! kramis Sanne!!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Malin.
Superfina handdukar, dom ska jag hålla utkik efter. Så vackert med blommorna, riktiga sommarhanddukar. Ni har ett jättefint badrum, ljust och fräscht.
Ha det gott.
Stor kram
AnnaMaria

Vita huset 28 sa...

Hej vilket fint badrum ni har. Verkligen ombonat. Där kan man nog njuta några timmar, haha
Vårat är sååå litet. Men det ska bli ett större med badkar i källaren, men det tar nog nåt år. Man kan visst inte göra allt när man äger hus har jag just konstaterat.
Fina bilder att vila ögonen på som vanligt. Gillar flaskan som står vid handfatet, o snyggt med en äppelkvist. Vårat enda träd är så litet att jag månar om de äpplen som sitter där.
Ha en skön helg.
Kram Camilla

Vita verandan sa...

så fint ni har det, mitt badrum är allt annat än så piffat. Kommer ihåg när ni gjorde i ordning det, vilken förvandling det blev!
Ha en fin helg!
Kram Anna

Birgitte sa...

Virkeligt fint badrum - eller badeværelse som vi kalder det. :-)
God helg
Klem Birgitte

Livet på Vestergård sa...

Så fint badrum ni har! Vackra bilder allihopa, speciellt den med äppelkvisten :)
Kram Kicki

Nordingården sa...

Fy fasen, den som hade hälften så fint badrum, gud vilket vackert rum!!!! Inte ett dugg avis.... Mari.

Viola sa...

Vilket ljuvligt badrum du har, skulle tänka mig att vistas där lääääänge och vilka härlig handdukar, måste kollas upp, ha en skön helg, kram

Annika Christensen sa...

Så ljuvligt badrum du har.
Fast allt du går blir så fint och du gör det där lilla extra så fint.
Skulle vilja se hur du ser ut när du går på loppis.
Ha det gott
Annika

Nyanser av vitt sa...

Åh vad fint du gjort. Jag har fingrat på de där handdukarna. De är ursnygga.
SKöt om dig
Kram Agneta

Skogslyckan sa...

Underbar ljust badrum. Älskar dessa snirkliga gjutjärns konsoller. Stod i en butik i Gränna idag med ett par i handen..men nu när jag ritat träkonsoller till vår nya torkställning så kanske det blir egendesignade i trä istället...Ha en underbar helg Malin!
Kram Pia

Agneta sa...

Du finaste lilla tjej, Du skriver de varmaste kommentarer som tänkas kan. Varje gång jag läser att 'lilla jag' på något sätt kan lämna avtryck efter mig till Dig, så blir jag hög av glädje.

Idag skriver Du på min blogg att mitt inlägg är vackert.... jo tack tack, MEN så kommer jag in till Dig, och ser hela Ditt blommande äppleträd (jo det var en metafor, men äpplet var där ju)... och så blir jag alldeles matt.

Min hispiga Österlensröra känns plötsligt psykotisk ;)

Tänk och kunna ha det som Du, men det är klart, det är ju inte jag ;)

LAV

Agneta

Strandkullen sa...

älskar dina konsoler och badrummet är underbart...vill ha...kramis semlan

Margareta sa...

Så fint du har det i badrummet också.Handdukar att förnya med är alltid roligt.Dessa var riktigt vackra.Fint med äppelkvist och vackra blommor och alla andra arrangemang.Så njutbart!

ha en go helg!
Kram Margareta