fredag 9 juli 2010

Kikar in genom fönstret.....

Hej!! Min första semester dag!! Har varit ute på en prommis med vovven och tagit ett morgondopp;o) Så nu är jag redo för dagen...Måla, slappa vid poolen och dona lite för vi ska ha gäster ikväll!! Tänk att man blir verkligen en bloggare....det kommer inlägg till en hela tiden;o) Igår gick jag förbi ett öppet fönster...det blev ett inlägg....
.
Ni har ju sett Nya verandan många gånger...men på hyllan plockar jag ständigt om med mina loppade ting och blommor!!

Vad gör du matte??? Fotar in genom fönstret?? Soffan är ett kärt auktionsfynd, tycker den bryter fint mot allt det vita!

Gamla fönster kan jag bara inte få nog av....

Inte lavendel heller... Ser att jag får nya följare hela tiden, så kul!! Välkomna!!
Ha det bäst så ses vi snart igen;o)
.
Kram Kram Malin

22 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Underbart!
Så fint du har det!
Ha en fin Helg!
Kram kathrine

Mom´s kitchen sa...

Mycket fint är det i ditt hem :)

Metallkedjor har jag inte sett att köpa... Har du ett tips vart ska jag kika för att hitta? ;)

kram/Olg@

Hagagården sa...

Hej
Underbart fina bilder från din fina veranda.
Kram o ha en fin dag.
ninni

Vita verandan sa...

Ja visst är man lite knasig. Man ser lite inlägg hela tiden:)
Gillar din soffa den ser så skön ut.
Tack för smakrådet angående korgen, fast alla säger olika så jag får se hur jag göra. Men på något sätt så förlorar de karaktären lite när man målar spånkorgar.
Ha så trevligt i kväll!
Kram Anna

Skogslyckan sa...

Kan du inte gå förbi fler fönster i ditt hus! Skämt åsido så fint och inspirerande. Håller med dig om att man ser inlägg överallt, men jag är såpass ny så det lär nog dröja innan jag får inläggstorka..ler. Klart du får nya följare, du har ju en jätte fin blogg!
Kram Pia

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
vilka underbara bilder! Själv befinner jag mig på landet i stugan och badar och njuter! Lite småfix pågår dock.. men det blir magert med inlägg just nu.

Men på kvällarna så surfar jag runt och hälsar på hos alla andra!

Njut av din semester! Hoppas ni har fint väder. I Stockholm har vi tokvarmt och underbart!

Kram Monica

Lilla Lycksta sa...

Hej Malin!
Din veranda är bara så ljuvlig och fin. Ha en härlig semester.

Kram Camilla

Signe 1 sa...

Åhh ni har det sååå mysigt och fint!! Jag vill oxå ha en pool!!!!! ;-))

Ha en fin kväll med vänner!

Kraaam Sofia

Anonym sa...

Njut av varenda stund nu( fast det vet jag ju att du gör)det är den bästa dagen på året,första dagen och all denna ledighet framför sig,kalasfina bilder från fönstret och fina verandan...Kram B vi syns ikväll

Livet på Vestergård sa...

Ja man får ett annat sorts seende sen man blev bloggare. Och kameran släpar man med överallt för när man minst anar det kan man se ett "inlägg" :)
Njut av den lediga dagen! Kram Kicki

Livet på Berget sa...

Så vackert du har där på verandan, du har verkligen öga för vad som passar ihop. Soffan är jätte snygg och du har gjort rätt som behållt den så där. Söt vovsing:). Grattis till semestern, min börjar idag 16.00, underbart.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Nordingården sa...

Galna bloggmatte som fotar annat än mej: ) så söt vovve du har och gudomlig inredning! Jag bara älskar ditt hem och din stil! Personligt, hemtrevligt och vackert, och framförallt, inte allt i vitt! Den soffan med kuddarna, och det gamla fönstrert, åhhh så vackert!!!

Sommarhälsning till dig och söta vovven fr Nordingården ( ja visst är det så, jag ser inlägg i alt man gör dagligen, sjukt el sunt? Sunt och kul!!! )

Fru Inredning sa...

Hej hej Malin.

Så fint du har det där:)Är helt frälst i gammla fönster jag med, tycker dom är så vackra. Soffan gillar jag mycket. Skulle vilja ha nåt liknande på våran inglasade altan(som jag tror att det är, vet inte skillnaden mellan inglasad altan o veranda, ja ja).

Hoppas du får en härlig semester o en riktigt trevlig helg.
Kram Kristina

LantlivsAnette sa...

Åhhhh vad fint du har det !! Man njuter alltid lika mycket av dina fina inlägg !!
Ha det så trevligt nu i helgen..
Kraaam Anette

Hem ljuva hem sa...

Mysigt med gamla fönster, letar själv efter ett eller ett par..eller fler...Har ju så många ideer och ställen att ha fönster på. Din veranda ser inbjudande och trevlig ut...
Ha en mysig och skön kväll..
Varma kramar Anneli

Mom´s kitchen sa...

Tack snälla, Malin! Nu kommer jag ihåg att det vasr nog där jag sett, men glömde sen ;0)

kram/Olg@

liven sa...

Heisann Malin!!!
Et koselig innlegg fra deg igjen...og dem under her også :o)Alltid kjekt med nye innlegg hos deg og
skjønner godt at du får nye følgere.....
koselig på hyllene dine...og jeg må bare zoome litt å se jeg :o)
Ønsker deg en fin helg
Klem!!

Fröken Fräken sa...

Visst är det så, att man kan få tips till inlägg lite varstans, genom att se på saker ur nya vinklar tex. Somrigt härligt på hyllan!
Och härligt att du också fått semester!!!

Margareta sa...

Så vackert du har det!Ja det är bara förnamnet.
Fönstret bakom hyllan med alla fina ting....
Tallrikshyllan ser så mysig ut.

Ha en fin helg!
Kram Margareta

Helena sa...

Haha, jag känner igen mig i detta. Känner mig numera halvnaken utan kameran och vips åker den fram i tid och otid. Sambon har slutat höja på ögonbrynet... ;-D

JÄTTEfint har du det och så personligt!
Varm kram och tack för dina hälsningar hos mig - du gör mig så glad!
Kram, Helena, The Swenglish Home

LenaS sa...

Här är en till med fönsternojja, älskar gamla fönster och vännen Agnehta kom med ett underbart fönster i torsdags med gamla handblåsta glas kvar i....
Ha en underbar dag!
Kramis/LenaS

mariaK. sa...

Härligt med semester!
Slappa och njut ordentligt nu;-)
kram, Maria