fredag 9 juli 2010

Kikar in genom fönstret.....

Hej!! Min första semester dag!! Har varit ute på en prommis med vovven och tagit ett morgondopp;o) Så nu är jag redo för dagen...Måla, slappa vid poolen och dona lite för vi ska ha gäster ikväll!! Tänk att man blir verkligen en bloggare....det kommer inlägg till en hela tiden;o) Igår gick jag förbi ett öppet fönster...det blev ett inlägg....
.
Ni har ju sett Nya verandan många gånger...men på hyllan plockar jag ständigt om med mina loppade ting och blommor!!

Vad gör du matte??? Fotar in genom fönstret?? Soffan är ett kärt auktionsfynd, tycker den bryter fint mot allt det vita!

Gamla fönster kan jag bara inte få nog av....

Inte lavendel heller... Ser att jag får nya följare hela tiden, så kul!! Välkomna!!
Ha det bäst så ses vi snart igen;o)
.
Kram Kram Malin