lördag 10 juli 2010

Ny glimt av uterummet!!!

Hej!! Idag blir det en liten uppdatering av blivande uterummet! Johan har snickrat färdigt och jag har målat;o) Alla fönstren är skrapade och oljade....nu ska det sättas i rutor och kittas! Sen målar vi bara delvis jag vill att de ska vara vackert slitna inte perfekt målade;o) Men de måste ju ändå hänga med ett tag....
.
I väntan på att fönstren ska bli klara kan man ju rama in lite och mysa här i alla fall....

Kolla vad jag har hittat... något jag letat efter ett tag, dessa fina frukost/soppskålar!! Lycka;o) Dom fanns hos min goa bloggvän Pia i hennes webbshop om du klickar HÄR kommer du dit!

Även denna fina kakformen hittade hem till mig....Jag är så nöjd;o) När jag var på ICA och handlade hade dom fått hem Magasinet oxå vilken dag i torsdags!! Semester, paket och favorittidningen...*ler*....


Hon hade sex stycken hiiiimla bra!!

Idag ska här bakas tårta!
Ha det bäst Alla och njut av denna fantastiska sommar!!!
Vi ses imorgon igen;o)
.
Kram Kram Malin