tisdag 20 juli 2010

Sol & Bad!!

Hej!! Hemma igen efter en vecka i Böda med sol & bad! Kanonväder hela tiden utom i lördags, jisses vad det regnade och åskade.....Vi har varit så många gånger i Böda men återvänder så gärna;o) Sveriges absolut vackraste strand!!

Har blivit mycket sand mellan tårna.....

Utflykt till västra sidan, vy mot Blå Jungfrun!!

Här sitter vi Isabella, jag och min syster!!
Vi ses redan imorgon igen;o) Har inte blivit några större inköp, men hittade något jag blev förtjust i!!! Måste kika in och se vad Ni har haft för Er oxå har missat massor nu....
Ha det bäst Alla och njut Sommaren!
.
Kram Kram Malin

16 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Nyt deilige sommer dager..ser virkelig deilig ut...her regner det er grått og trist...


klemmer )=)

Vita Falkens Lantliv sa...

Välkommen hem igen:)Det ser fantastiskt vackert ut, underbar strand!Ska bli kul att få se vad du har köpt;)
Kram Susanne

Helen sa...

Visst har vi hittills haft en underbar sommar. Jag tycker inte att det känns så jobbigt att börja jobba sen för man känner sig så nöjd. Det där med sand mellan tårna är ju så härligt. Undrar vad du har köpt.
Kram/Helen

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Det låter som ni har haft det skönt på semestern.
Kram Anette

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Ljuvlig strand det där!!..vi hyrde stuga där varje är under 90-talet..så fint..var nästan alltid fint väder där..trots att vi kunde se mörka moln över Kalmars kust!!

Ha det gottis!! Kram Sanne

Skogslyckan sa...

Välkommen hem! Ser underbart ut...
Kram Pia

liven sa...

Så nydelig det ser ut der....og så fint med skikkelig godt sommervær :o)
Her har vi dessverre ikke hatt så mye av det!!

ha fine sommerdager Malin

Lilla Lycksta sa...

Undrade just var du höll hus någonstans, det har varit så tyst ifrån dig. Det är så roligt med inlägg ifrån dig. Välkommen hem. Vad härligt med en vecka vid Böda sand. Ha det gott och njut av sommaren.
Kram Camilla

Ljuva Drömmar sa...

Hej!
Ser ut som du har varit på ett härligt ställe, precis som det ska vara på semestern.

Om du kikar in till mig så kanske du hittar något till dig...:)

Kramar Maria!

Margareta sa...

Hej!
Det var fina sommarbilder!Blått hav,blå himmel och vit sand.Vackert!

Ha det gott !
Kram Margareta

Smultron på ett strå sa...

Vilka härliga sommarbilder du visar! En fortsatt skön juli önskar jag dej!//kram maria

essemia sa...

Jo, nog är det vackert däruppe, men lite långt att åka tycker jag, som inte gillar bilkörning speciellt mycket, haha. Tur man har en gubbe som kör!!

Hoppas du får en bra fortsättning på semestern.
Kram Elzie

LenaS sa...

Åh det är drygt 20 år sedan jag var på Böda, hjälp så gammal jag blivit men vilken underbar plats det är, nångång ska jag åka tillbaka dit ;o)
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Solveig sa...

Dette såg da aldeles deilig ut! Så skjønn en strand! Ligner veldig på strendene rundt Ängelholm der vi har venner som vi besøker av og til:o))
Kose deg masse i ferien.
Klem fra Solveig

No.47 Mia sa...

Vad det ser härligt ut!!

Kram Mia

Vita små hjärtan sa...

Härliga sommarbilder!!!!!!
Kram Agnetha