söndag 4 juli 2010

Underbara sol!!!

Hej!! Man tror inte det är sant, varje morgon visar sommaren sig från sin bästa sida!!! Klarblå himmel och alldeles ljummet;o) Medelhavsvärme.....
.
Solen strålar in i vardagsrummet....

Vad vore sommaren utan Mårbacka??

Sifonerna byter ständigt plats..... Vilka härligt breda fönsterhyllor jag har nu när innanfönstren är urplockade....

En liten sommarhälsning till Er!! Ha en jättebra söndag;o) Idag är det dags att ta fram penseln...Och bada lite i poolen förståss.......
Vi ses snart igen!!!
.
Kram Kram Malin

30 kommentarer:

liven sa...

God morgen Malin!!
Herlig med sommer....her er det også fint i dag :o)
Kos deg og nyt dagen!!

Linda i Lönnbacka sa...

Ja vilket toppenväder vi har! :) I varmaste laget kanske men jag vågar inte klaga för det är ju såå vackert, och man kan ju alltid sitta och njuta och lata sig i skuggan. Kvällarna är helt fantastiska!

Vackert blir det ju inne också när ljuset sipprar in.

Ha en skön dag!
Kramar Linda

Skogslyckan sa...

Underbart med sommar! Vi målar i ateljén i värmen, men det går ju ändå som sagt knappt att vara ute annat än i skuggan. Din sifon är så vacker, ljuvlig turkos färg. Och i kombination med mårbackorna så blir det bara sååå fint.
Kramar Pia

Strandkullen sa...

en sommarhälsning till dig med...kramis semlan

LenaS sa...

Ja visst har vi underbara dagar igår var det dock lite väl varmt idag fläktar det lite svagt och då känns det lite drägligare ;o)
Ha en riktigt underbar dag!
Kramis/LenaS

Lilla Lycksta sa...

Hej Malin!
Visst har vi ett underbart väder. Jag min toka måste bara åka på loppis i värmen. Ha det gott vid poolen och målarfärgsburken.
Kramar Camilla

Elsa och Helena sa...

Hoppas det går bra på loppisen! Fär är det också varmt som i sydligare länfer:)
KRAM Helena

Fru Inredning sa...

Hej hej Malin.

Vilket underbart väder vi haft dom senaste dagarna:)Så härligt men det skulle behöva komma lite regn oxå, det skulle allt må bra av. Även jag.

Ha det gott.
Kram Kristina

promenader på landet sa...

Hej goa Malin! Visst är det helt fantastiskt ute nu med all sol och värme, bäst att njuta:) Må så jättebra! Kramar från Maria

Hanna sa...

Ha en fortsatt bra sommarkväll!
Kram
Hanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

En pool är precis vad jag önskar mig nu. Har slutat regna och solen kommer tillbaka här. Du får härliga sommarfönster när innerglaset är nerplockat, jättefint med dom breda fönsterhyllorna.
Ha det gott
Kram till dig
AnnaMaria

Lyckoslanten sa...

Ha det gott med pensel och i pool! ♥

Margareta sa...

Mårbacka, öppna fönster och sol= äkta sommar.Härliga bilder.
Ha en fin sommarkväll!
Kram Margareta

Erika sa...

Ja visst Malin så har vi det fantastiskt underbart väder!
Man blir ju bara så himla glad :)

Nu njuter vi till fullo och jag önskar dig en fortsatt trevlig kväll.

KRAM.
Erika

Vita verandan sa...

Härligt är det nu, man tror nästan inte det är sant! Svensk sommar när det är som bäst.
Kram Anna

Agneta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Agneta sa...

Jag vet inte vad jag skall skriva, svårt att förmedla den genuina sommarfeeling & harmoni som nockar mig, när jag stiger över Din bloggtröskel!!

(Pinsamt stavfel i den borttagna kommentaren!)

Agneta ;)

Sara sa...

Hej hej!
Härliga bilder!
Visst är det härligt med solen som tittar fram varje dag? =)
Fina mårbaka du har!

Ha det så bra.
Kramar sara

Marie sa...

Visst är vädret fantastiskt, sommar när den är som allra bäst!

Härliga bilder!

Ha en bra vecka Malin!
Kram Marie

A House With A View sa...

Vilken fin blogg! Superfin veranda, förstår att ni gärna äter där!!

Kramiz aka

Kanonska Gården sa...

Så fina stolar du hittade på blocket - lycka!!!

O vilka mysiga bilder i förra inlägget - ni har en helt underbar veranda och altan - så himla fint!!!

Ha det bra!!

kram gunilla

Vita Falkens Lantliv sa...

Tack snälla för dina tips om poolen!!!! Vädret är bara så fantastiskt nu:) Bara att njuta och vara!
Ha en bra start på nya veckan!
Kram Susanne

Ljuva Drömmar sa...

Vilket underbart väder, hoppas det håller i sig länge!

Jag förstår att ni tillbringar er tid på altanen ser sååå skönt ut och desssutom en pool när det blir för varmt...

Roligt att du vill var med i min utlottning. önskar dig lycka till!

Hoppas du får en härlig vecka, kramar Maria!

Inspiration i vitt sa...

Ååå så fint du har det Malin, underbara bilder i ditt förra in lägg. Nu njuter vi varje sekund. Kram på dig/INgela.

Joyforhome sa...

Jag håller med dig :) det är så underbart att vakna till detta fantastiska väder :D

Hoppas det håller i sig nu då

Kram Malinpalin

No.47 Mia sa...

Jaa, underbart är det ute nu..
Dom sa det skulle bli svalare idag. Men jag öppnade bakdörren och tyckte det kändes då ingen skillnad..
Jag är såå glad att man har semester med det här underbara vädret..

Pelargonerna blommar så fint nu.. Det ser så härligt ut hos dig när du kan öppna ett fönster och ha den idyllen utanför... Vackert...

Ha en fin dag!

Kram Mia

Livet på Berget sa...

Ja ni har verkligen helt underbart där nere i södern. Men som min mor sa " de är ju lika bra att de där söderut får värme så slipper man höra hur de klagar, de tål ju inte så mycket". :). Alltså det är inte min åsikt, jag är grymt avis, älskar värme så jag bor väl lite fel. Ha de fortsatt gott!
Kram
/Sara

Livet på Vestergård sa...

Det är så härligt att se solen varje morgon och kunna inta frukosten utomhus.Det är det här man längtar till hela vintern!
Ha en fin dag! Kram Kicki

Rummet för välbefinnande sa...

Visst är det helt underbart!
Jag går omkring här som i ett lyckorus och bara känner mig så förnöjd...... Sol, värme, sommar, pelargoner, lavendel, skapande, inspiration, underbara möten med människor! *lycka*
Ha en riktigt fin vecka och njut vidare!
kram kram Mia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag älskar din första bild, ett fönster öppet för att släppa in sommaren. Underbara sommar, som ger oss nordbor energi att klara den mörka delen av året....

Kram,
Regina