tisdag 27 juli 2010

Vill Ni se vad jag funderar på ???

Hej!! Hoppas allt är bra med Er! Vilken tur att vi fått tillbaka sommaren;o) Här hemma håller jag på med allt samtidigt känns det som.....Diskar flaskor både för hand och i maskinen....det var två stora lådor så nu har jag mååååååååååånga!!

Har tänkt använda dom bla till det här!! Så fint att bara ställa på rad med lite sommarblommor i! Det fanns bruna, gröna och ofärgade flaskor så jag har lite att välja på! Några var det ettiketter på oxå!

Ropade in 6 st kardor oxå!! De är så fina som korthållare;o)
.
Betalade bara 50kr för allihop....

En hel hög med ramar blev mina och med dom var det med en gammal rakspegel;o) Det var ingen som bjöd så jag fick dom oxå för 50 kr....gissa om jag var lycklig när jag såg att den här var med....
.
Nu är frågan, ska jag byta glaset, ska jag måla??? Lutar åt att jag behåller den som den är....Skulle vara så fin ihop med järnsängen;o)

Det här är underdelen till ett bokskåp jag ropade in för några månader sen....Har inte kunnat bestämma om jag skulle ha det, sälja det eller måla det....Nu har jag bestämt mig som Ni ser men........
.
Ska hyllplanen vara omålade....Vad tycker Ni? det bryter ju ganska fint.... här i garaget har jag målat många möbler!!

Målade den här oxå när jag ändå var i gång.....

målar några av ramarna i ladan.....

Tog bort de gamla buskarna här igår, ska det bli buxbom???

Här står några fönster putsade och färdiga att sättas upp;o) Känns inte som att jag blir klar med någonting....Hur har Ni det? Dags att fundera vidare alltså.....
Ha det bäst!! Vi ses imorgon igen!!
.
Kram Kram Malin