fredag 13 augusti 2010

Trevlig fredag!!!

Hej!! Tack för alla kommentarer till Fina Freja!! Nu börjar hon bli varm i kläderna och känna sig hemma, jisses vilken fart det är......Har jobbat min första vecka och haft en massa annat inbokat känns som en tuff början efter semestern....Men nu är jag ledig idag;o) Hoppas att det kanske klarnar upp efter en regning morgon!!!
Rakspegeln i bakgrunden har flyttat runt i hela huset snart, nu står den i ett fönster, svårt att fota...Men tror inte den blir kvar där heller!
.
Mina kardor finns lite överallt nu, alltid bra till ett litet stilleben;o)

Kolla, den här gamla hålslagaren har jag loppat;o) Läcker....

Lite spetsar, tråd hållare och eucalyptus.....
Njut helgen, min är fullspäckad....
.
Kram Kram Malin

14 kommentarer:

Margareta sa...

Vackert stilleben!Dom här "piggsakerna" är ju så fina som korthållare.Hålslagaren ser så rejäl och snygg ut och därtill spets......

Ha en trevlig helg!
Kram Margareta

Lilla Lycksta sa...

Hej Malin!
Så söt lilla Freja är, ett riktigt litet charmtroll kan jag tro. Vacker stileben, gillar kardorna så charmiga. Ha en trevlig helg.
Kram Camilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vissa saker hittar sin plats direkt, och så är det som med din rakspegel vissa som man flyttar runt.
Bra att Freja trivs, hon kommer få det bra hos er.
Trevlig helg
Kramar
AnnaMaria

Vita verandan sa...

Mycket fint, hålslaget var snyggt. Du hittar så mycket fint.
Ha en fin helg du med!
Kram Anna

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej vännen,
så fina bilder. Diggar din hålslagare, den är så cool! Skulle gärna vilja ha en sådan hemma.

Har precis avverkat en promenad i stan under lunchen och det är smällhett och de lovar fint också imorgon, då skall jag njuta på landet.

Önskar dig en fin helg, Monica

fröken knopp sa...

Så mycket fint Malin!!!

Hoppas att du får en härlig helg!!
Kramar Elin

LenaS sa...

Skönt att första veckan är avklarad och att du är ledig idag, hon var himla söt er lilla Freja!
Ha en finfin helg!
Kramis/LenaS

liven sa...

Koselige bilder!!!
Om været blir fint skal det bli en skikkelig avslapningshelg her!!
Ønsker deg en fin helg :o)

Mitt hvite hus sa...

Så vakkert speil Malin..

og dine stilleben er en drøm for øyet...

ønsker deg en fin helg...og kos masse med pusekatten..

klemmer =)

Anonym sa...

Vilken fin hålslag. Du hittar då allt möjligt fint och annorlunda. Du bjuder på fina bilder, som vanligt.
Ha en skön helg.
Kram Marita i Björkhagen

promenader på landet sa...

Hej goa Malin! Önskar dig en skön helg och vilken liten goding Freja är, härligt! Kram Maria

No.47 Mia sa...

Jaa, å vackra stilleben är det!!
Du har så mycket ögongodis malin..
Ha en skön helg min vän..

Kram Mia

Fröken Fräken sa...

Freja var jättesöt! Tyvärr är jag allergisk mot katter men man kan ju njuta av en sötnos på bild! Hoppas att du får en härlig helg utan minsta tanke på jobb!

Hanna sa...

Fina bilder.
Kram
Hanna