fredag 6 augusti 2010

Jag inreder i Uterummet!!!

Hej!! Nu är jag tillbaka från min lilla bloggpaus! Vi har varit i Hällevik och slappat och badat;o) Igår kväll var jag tvungen att sätta i sista fönstren och putsa dom i uterummet, har väntat länge nog.....Äntligen!
.
Nu håller jag på som bästa att inreda och plocka där ute och det är så kul;o)

Ser Ni målade och klara.....

Olivträdet får stå utanför! Håller på att bädda järnsängen och plocka mina pinaler fram & tillbaka.....

Rosen verkar trivas i krukan;o)
.
Kommer att visa massor med bilder när jag är klar;o)
Kanonväder och mysigt att vara ute och plocka idag!!!!
Ha det bäst så ses vi snart igen!
.
Kram Kram Malin

29 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

heisan..

heldige dere som har kanon vær...her er regn og grått..


ser bare så koselig ute hos deg... gleder meg til flere bilder =)

ha en fin helg..

klem Kerstin

Änglarnas hus sa...

Hallojsan1

Såå snyggt det blev..underbart att kunna mysa i järnsängen när vindarna viner utanför glasrutorna!!

ha det gott! Kramis sanne!

Gammelbålsta sa...

Hej!
Uterummet är ju för underbart. Jag väntar på att vi ska sätta fart med vårat uterum, men det går segt här. Har faktiskt också köpt en järnsäng men inte lika fin som din. Ha en underbar helg Kram Aydan

Marita sa...

Åh himmel vad fint!!! Jag vill se mer!!!! Det ser helt underbart ut, så vacker du gör där inne...vill också ha ett uterum att få fixa till och sitta och mysa i! Jag har skissat upp en plan till maken...men han har inte börjat bygga än!!? Undrar varför??! Kanske för att jag bombarderar honom med projekt och ideer...han vet nog inte riktigt vart han ska börja... fniss!!
kram, Marita

liven sa...

Ser så fint ut Malin!! og gleder meg til å se mer herfra!!
Heldig dere med fint vær....(her har det regnet masse)....men værmeldingene ser bra ut for helgen her også :o)

ha en fortsatt fin dag :o)

Lena sa...

Det blev SÅ fint=)

Trevlig helg!


Kram Lena

cat sa...

Mmm vd fint det har blivit, ser fram mot att få se mer.
Ha de gott. Catarina

Mom´s kitchen sa...

Jag tycker väldigt myckeet om ditt uterum!

kram kram

Rosor och Spetsar sa...

Åhh så mysigt det ser ut, Jag kan tänka mig in i hur kul det är att plocka runt på grejerna o inreda där .
Järnsängen är ju såå fin.
Ha en härlig helg o njut i ditt nya rum
Kram
Annelie

Systrarna Hjertén sa...

Ser supermysigt ut, vill gärna se MER!!

Mvh
Frida

essemia sa...

Vilket uterum ni kommer att få. Man blir rent avundsjuk.
Njut du av din semester. Här jobbas det en vecka till, sen är det 12 dagars ledigt. Så skönt!
Kram Elzie

Lilla Lycksta sa...

Oj så fint det är i ditt uterum! Kan förstå att det är underbart att få pyssla till det där. Ha en jättefin helg.
Kram Camilla

Dreams of Clematis sa...

Ska följa detta med spänning!!
Det ser redan kanonfint ut!

Kram Len

Fräulein Klein sa...

Hello,
what a beautiful soda-bottle you have!
Best regards, Yvonne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint du gör, kommer och bli favoritplatsen hos er nu.
Ser fram emot fler bilder.
Kramar
AnnaMaria

Vita verandan sa...

Så fint det ser ut Malin!
Vilket lyft det blev med sängen därinne. Krukan gillade jag med, får man fråga var du har köpt den?
Trevlig helg!
Kram Anna

Country Hill sa...

Wow så fint du gör! Visst är det roligt att gå omkring och pyssla med sina saker. Järnsängen är så fin.
Ha det gott!
Kram Lena

Livet på Vestergård sa...

Ser härligt ut i ditt uterum.Så roligt att få plock och inreda där :)
Ha en skön helg!

promenader på landet sa...

Hej Malin! Åhh vad fint du har det i uterummet, jättefina bilder! Må så gott kram Maria

Margareta sa...

Vilket fint rum.Sängen är ju underbar.Så roligt att få inreda....Tänk vad växterna kommer att trivas.Blir säkert en favoritplats.

ha en fin helg!
Kram Margareta

bakom berget sa...

Så himla fint! Ser fram emot att få se mer.
Ha en fin helg!
Kram Åsa.

Jenny sa...

Hej Malin!
Åh vad fint det blir, ser fram emot fler bilder:)

Trevlig helg!

Kraam Jenny

Vita huset 28 sa...

Men åhhhh så fint det blir, vill bara se mera bilder NUUUU hihi
Ha de bäst
Kram Camilla

Millas hem sa...

Jättefint på verandan! Ser så himla härligt ut i sin grönska! Hällevik, säger du. Bor du i närhetern av hällevik? Kanske finns fler platser i Sverige som heter hällevik
förstås! =))

Kram Camilla

Joyforhome sa...

hejsan Malin :) skönt att du är tillbaka och väääldans fint det blev i uterummet.

Kramar Malin

Strandkullen sa...

åh såååå härligt...kramis semlan

fröken knopp sa...

Så mycket fint Malin!!! Vill bara se mer o mer o mer.... du visar väl massor???

Varmaste Kramarna Elin

LenaS sa...

Åh så fint, vilken underbar oas och så kul att få piffa där, ser fram mot att se det i sin helhet sen!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Fru Inredning sa...

Men å Malin så fint du gjort det i uterummet:)En riktigt mysig och härlig oas man bara vill vara i.

Ha en bra helg.
Kram Kristina