söndag 1 augusti 2010

Min lilla blogg fyller 1 år!!!

Hej!! Hoppas Ni haft en bra söndag! Idag är det 1 år sen jag gjorde mitt första inlägg.....Kan bara inte fatta hur fort det har gått!! Men så kul det har varit;o) Kommer en utlottning framöver, måste bara komma på en trevlig vinst.....
.
Pappas lånade skrivmaskin är så häftig tycker jag, den bor i mitt "bibliotek".....

Måste visa min sjal!! Såååååååå fin, Tack snälla Maria! Hon har en webbutik, kika in till henne HÄR om Ni är sugna på en;o) Finns i flera färger och med fransar eller volanger! Jag fick välja det var inte lätt.....

Det blev en gräddvit med volang!!! Så fin;o)
Nu tar jag en liten bloggpaus på några dagar, har en vecka kvar av semestern! Nu vill jag bara laaaaaaaaata mig och vara med familjen;o)
Ha det bäst!!
.
Kram Kram Malin

45 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till 1 årsdagen!!

Sjalen var underbart fin, ska kika in där och titta:)

Ha en super skön sista semestervecka!!
Kram Susanne

Vita verandan sa...

Grattis till ditt 1 år! Jag har bara följt dig sedan jag började blogga själv (för 7 månader sedan) men din är en favorit. Kul att följa dig och din familj vad ni hittar på. Mycket inspiration också!!
Fina bilder i dag med, jag har också en vecka kvar men det blir nog ingen latarvecka, vi ska graja ute som jag ska vida snart. Då blir det marktjänstgöring för mig:)
Kram Anna

Vita verandan sa...

greja och visa ska det vara såklart hihi.
Anna

anna sa...

Åh! Va ljuvliga bilder.Jag gillar stämningen som bilderna ger.Precis i min smak.Jätte fin sjal!!

kram Anna mylovelythings

anna sa...

ooups,glömde ju! Grattis på 1 års dagen.Mitt företag firar 1 år i dag med!
kram Anna mylovelythings

Lyckoslanten sa...

Grattis till din ettårsdag, så blev det din tur! Jättefina bilder med ljusen! Ha en skön liten paus! ♥

bakom berget sa...

Grattis till ettårsjubileet!
Sjalen är sååå fin. Nu ser jag fram emot din tävling. Ska bli kul att se vad det blir.
Ha det så bra! Kram Åsa.

LenaS sa...

GRATTIS!!!
Underbara bilder som alltid, hade ju lyckan att finna en gammal skrivmaskin förra helgen ;o)
Ha en finfin kväll!
Kramis/LenaS

Livet på Vestergård sa...

Grattis till ett års bloggande!
Vilken charmig skrivmaskin du har fått låna. Den är jättefin!
Sjalen ser också skön ut.Den kommer säkert till användning i sommar och kanske ännu mera när hösten kommer... vilken jag hoppas dröjer :)
Kram Kicki

Mitt hvite hus sa...

Grattis med 1 årsdagen...kos deg og nyt ferie uken.::

klemmer =)

Rummet för välbefinnande sa...

Grattis till ditt år i blogg-landia!
Ja, tiden går fort kan man säga.
Gott för dig med lite ledighet. Själv ska jag också få mig några dagar nu och det ska bli jättehärligt. Önskar att det blir fint väder förstås *ler*
Ha det så bra nu så hörs vi av snart igen.
Kram kram Mia

Marita sa...

Grattis på ett årsdagen!! Vad kul!!
Fin den är din schal, jag virkar likadana själv. Har gjort en hel massa som jag ger bort till vänner och släkt i present. Det har varit uppskattat!
Jag hade en så fin gammal skrivmaskin förr, en Halda. Så vid en av alla mina flyttar bestämde jag mig för att inte släpa runt på den längre så den gav jag bort, inte minns jag till vem heller!! Så dumt! Gissa om jag ångrat mig många gånger!!
Spännande med en utlottning!
kram, Marita

Lindblomman´s hus och hem sa...

Grattis på 1-årsdagen av din mysiga blogg.

Kram Lena

Jenny sa...

Hej Malin!
Stort grattis till ditt första år med bloggen!
Vad mycket vackert o inspirerande du visat oss här:)

Önskar dig en toppenvecka med familjen!

Kraam Jenny

Nordingården sa...

Hipp, hipp, hurra för din bloggs 1-årsdá!
Jag bara älskar den och din stil!!! Mari.

Fräulein Klein sa...

Congratulations for your 1 year!
Have a nice week,
Yvonne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till ett jättefint blogg-år, ser fram emot ett nytt år med din blogg. Jättefin sjal du köpt, fin färg och volang.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Margareta sa...

Grattis på 1-års dagen!!!!
Din blogg är underbar.Inspirerande.Alltid så fina njutbara bilder.

Ha en fin vecka!
Kram Margareta

Joyforhome sa...

Ett stort Grattis Malin till 1 års dagen :) Hoppas att vi får se dig flera år nu framöver
Blir spännande att se vad det blir för vinst :P

Kramar Malin

Designe sa...

Grattis på ettårsdagen!:) Så fint med alla olika ljusstakar i olika höjd! Du har en jättefin blogg och jag blir alltid så inspirerad här! Hoppas du fortsätter blogga som du gjort! Kram :)

fröken knopp sa...

Grattis, Grattis o Grattis!!!

o snart är även jag där, huua vad tiden går fort!! Men vad kul man har haft!!

Hoppas att du får underbara Dagar!!!

Kramar i massor!! Elin

The Secret Garden sa...

Grattis på ettårsdagen! :)
Ska bli roligt att följa din blogg även framöver.
snart är det ettårsdag för min blogg med. Attans vad tiden rusar!

Ha det gott!

NataljaOblonskaja sa...

Grattis på 1-årsdagen.
Kommer att fortsätta kika in till dig:)

Camilla

Lissboden sa...

Grattis Malin till ett fint bloggår och många besökare är vi som tittar in till dig lite nu och då.
Du har alltid så fina loppisfynd att visa och ditt hem är så vackert.
Må så gott denna första augustivecka!
Kramar från Maria

promenader på landet sa...

Grattis på 1-årsdagen fina, fina blogg! Må så gott Malin och vilken tur att du började blogga så vi alla får njuta av den! Kram Maria

liven sa...

Hei min venn:o)
Nå skulle jeg akkurat til å kikke innom eg...så hadde du vært hos meg....vi tenkte nok på hverandre da....fniis!!
Grattis med et års dagen for bloggen....er såååå glad for at du begynte med det!!
Kjempefine loppissaker under her....dette er du så heldig med....alt hva du finner :o)
Har også en ferieuke til...og det blir nok å male og slikt...om ikke det skulle bli strålende sommerdager da....

Ha en fin uke Malin :o)

Ljuva Drömmar sa...

GRATTIS på 1-årsdagen!!!

Hoppas att det blir många år till.

Roligt att du gillade din sjal. Den hänger så fint på din säng. Det kanske är en sån jag behöver när jag fotar, är alltid lite krångligt hur jag ska hänga dem...

Hoppas du får en skön sista semestervecka!
Kramar Maria

Vita huset 28 sa...

Grattis grattis va roligt, ja visst går tiden fort. Kul med utlottning, ser jag fram emot, hihi
Vilken härlig sjal! Ska definitivt titta in där.
Ha de så skönt o lata dig ordentligt.
Kramar Camilla

Sarah Sofia Ganborg sa...

smukke billeder og ting!
hilsen fra Danmark,
Sarah Sofia

Rosor och Spetsar sa...

Grattis på 1 års dagen o så spännande med en utlottning, får hålla utkik
Ha nu en bra sista semestervcka
Jag börjar min semester idag
Kram
Annelie

Creative Momone sa...

Grattis till 1 år!!
Jag är ju ganska ny här, men snart har jag haft 1000 besökare, det är väl något att fira det också. ;) Det är kul och inspirerande att blogga, jag tycker att du har så fina bilder så jag är ofta inne på en titt.
Ha en bra vecka
Marianne ♥

Anonym sa...

GRATTIS på 1-årsdagen Malin!!!!! Ser fram emot fler fina bilder och inspiration från dig! Undrar när jag ska våga börja blogga:)
Jätte söt sjal du fått!
Ha en bra sista semester vecka. Jag har också min sista vecka nu.
Kram Marita i Björkhagen

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Ett stort Grattis på 1-Årsdagen, Hoppas att det blir många bloggår till....Många SommarKramar till dig! Therese

Fröken Fräken sa...

Grattis till bloggen och alla fina inlägg! Hoppas att du bjudit bloggen på lite tårta? ;-D

Lilla Lycksta sa...

Hej Malin!
Stort grattis till ett års bloggande. Ser fram emot utlottningen. Ha det härligt och njut med de dina sista semesterveckan.

Kram på dig Camilla

Solveig sa...

Kjære Malin! Gratulerer så masse med jubileet! Vedlig kjekt at akkurat DU begynte å blogge, for da ble jeg "kjent" med et herlig menneske med et nyyydelig hjem!
Ønsker deg en flott ferie. Her går tiden unna med maling av spisestuemøbler - og det tar tid!
Klem fra Solveig

Strandkullen sa...

ja njuuuut nu sista veckan så syns vi sen igen...kramis semlan

Livet på Berget sa...

Grattis på 1 år dagen:).
Så himla fin sjal, jag bara älskar sjalar. Egentligen älskar jag väldigt många saker nästan alla när jag tänker efter..... :).
Ha de gott!
Kram
/Sara

Country Hill sa...

Grattis till 1.årsdagen!
Ha en härlig semester!
Kram lena

ias corner sa...

Grattis på 1 årsdagen!!
Ta hand om er och kram!

Sjabbig men chic sa...

Hurra för 1 år Malin! Sjalen ser så jätteskön ut. Vet du jag älskar sjalar i alla modejanger har nästan alltid en sjal. Det är så himla skönt för bröstryggen och nacken. Och så finns det ju så många fina också;)

Kramis Lisa

Inspiration i vitt sa...

Hej Malin, stort grattis till dig och din fina ettåriga blogg. Hoppas du fortsätter lång tid framöver. Bloggandet berikar ens värld men det är skönt med lite paus i bland. I morgon är det premiär för vår bok Lev Vackert och jag är såå nervös. Kram på dig/Ingela.

Viola sa...

Ett stort grattis i efterskott, är väl ungefär 1 år vi bloggat..:D hemkommen ifrån Oslo efter tre mkt intensiva men roliga dagar, ha en fin kväll, KRAM

Elsa och Helena sa...

Grattis till 1-årsdagen! Ser fram imot fler vackra bilder:) Ha det skönt och koppla av.

KRAM Helena

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Grattis på 1-års dagen!
Kram Anette