tisdag 24 augusti 2010

Utlottning!!!

Hej!!! Äntligen dags för en liten utlottning;o) Tänkte haft en för att fira när bloggen fyllde 1 år den 1:a augusti....men det blir ju inte alltid som man tänkt sig! Ser att min besöksräknare passerat 45'000 besökare så det passar ju bra nu;o) Vi kör som vanligt Alla är välkomna att vara med nya som "gamla" besökare! Bloggare eller icke bloggare....Lämna en kommentar och länka med översta bilden så får du två lotter, en kommentar en lott!! Tala om att du länkar!! Du som inte har någon blogg är enklast om du mailar mig malin.kronmar@telia.com Skriv gärna ner din adress oxå! Vinsten består av en anteckningsbok från Miljögården, en Rumsspray och en tändsticksask!!!






Gillar mönstret, kanske en bra liten bok att samla sina bästa recept i.....

Lycka till! Utlottningen pågår tom söndagen den 19/9!!!

Avslutar med en liten blomma!!
Ha det bäst så ses vi snart igen;o)
.
Kram Kram Malin

206 kommentarer:

1 – 200 av 206   Nyare›   Senaste»
Anonym sa...

Hej Malin! Alltid lika trevligt att kika in hos dej på din blogg! Klart jag vill vara med i utlottningen :) Ha det så gott! Kram Tilda

Rummet för välbefinnande sa...

Så kul med en tävling!
Fina saker som vanligt hos dig :)
Jag tar och länkar också inne hos mig.
Nu ska jag gå tillbaka till kameran. Håller på att fota nya smyckesmodeller idag....
Ha det fint!
Kram Mia

Vita verandan sa...

Kul Malin, klart jag vill vara med. Supermysiga vinster också.
Grattis till alla besökare också, tänk vad räknarna tickar på ändå.
Jag länkar.
Hoppas du blev nöjd med svaren i går....
Kramis Anna

Mitt hvite hus sa...

Heisan...

jeg vil veldig gjerne være med...
tar ett lodd jeg..

Klemmer 0)

fröken knopp sa...

Vilka ljuvliga vinster!! Klart att jag vill vara med, o länkar gör jag givetvis!!

Kramar Elin

Lena Celine sa...

Så flott en premie!!! Jeg er med, 2 lodd til meg!!!

Klemmer fra Lena

promenader på landet sa...

Hej goa bloggvän! Klart jag vill vara med i din fina tävling!! Ha det gott! Kram Maria

Designe sa...

Åh så söta vinster! Jag vill gärna vara med och tävla om dom! Jag lägger bild med länk hos mig! Kram :)

Fågel Blå sa...

Hejsan!
Klart jag vill vara med i denna utlottning, tar två lotter och länkar i min högerspalt!!!!
Och hoppas på lite tur!
Kram Kathrine

ias corner sa...

Hej Malin!
Klart jag vill vara med och tävla! Länkar så klart!
Du har väl inte missat att jag med har en utlottning?

Hoppas allt är bra med dig!
Kram ia

Kanonska Gården sa...

Hej hej!!

Å så fina vinster:) Vill absolut vara med!!!

Jag länkar givetvis från min blogg!!!

Ha de bra!!

Kramar Gunilla:)

Ljuva Drömmar sa...

Åhhh, vad roligt med en tävling! Jag vill jättegärna ta chansen att vinna de fina sakerna.
Länkar såklart hos mig.

Hoppas du fått en bra start på veckan och att den slutar ännu bättre.
Kramar Maria!

Inspiration i vitt sa...

Stort grattis till din blogg Malin och vad roligt att så många hittar till dig. Jag är gärna med i din fina tävling och länkar med bild såklart. Kram på dig/Ingela.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefin vinst, jag är gärna med och provar lyckan.
Länkar gör jag såklart, och håller tummarna.
Stor kram
AnnaMaria

lyckobo sa...

Hej! Jag vill gärna "köpa" en lott eller två... ;) Har länkat till dig redan tidigare!
Härliga bilder!

Hagagården sa...

Hej
Klart jag vill vara med i utlottningen av dom fina sakerna,jag länkar till dig från mig.
kram
ninni

Landlige Hjem sa...

Grattis Malin på 1 år`s dagen, du har en jättevacker blogg!♥
Klart jag blir med och firar tillsammans med dig!!♥
Jag länkar med bild så klart!♥
Vilken fina bilder :)
En mysig dag önskas dig från mig,
kram Anki

liven sa...

Heisann!!
vil gjerne være med på en utlottning hos deg jeg!!
Linker til den så vil ha to lodd :o)
Er veldig glad for at du startet med blogg....og koser meg med å kikke her hos deg!!
Så koselig dette kokhuset ditt er da....så heldig du er som har et slikt gammelt hus på din eiendom....og blir spennende å følge med når du begynner renovering !!

Ha en fin tirsdagkveld :o)

Anonym sa...

Hej Malin!

Vilka fina saker du lottar ut. Jag vill gärna vara med på utlottningen. Tyvärr har jag ju ingen egen blogg än, så jag kan ju inte länka.Du har alltid så mycket fint att visa. Tittar in varje dag. Vilka ljuvliga blommor. Är det Dahlior?
Kram Marita i Björkhagen

Nordingården sa...

Grattis till ett år!! Har du bara bloggat ett år, och redan så etablerad , du har en toppenblogg och ett toppenhem, så jäkla fint att man baxnar, ditt uterum, man kan bli avis för mindre.....vilka fina vinster du lottar ut och vilken vacker bukett, såg ut som Stjärnflocka! Mari.

Livet på Vestergård sa...

Jag deltar gärna i utlottningen. Länkar från min blogg så jag får två lotter :)
Kram Kicki

Jenny sa...

Hej Malin!
Vilka fina vinster! Jag är gärna med o länkar från mig:)

Ha en trevlig kväll!

Kram Jenny

Vita huset 28 sa...

Hej o grattis till så många besökare, det är för att du har så mycket fina bilder och inspirerar oss andra! Klart jag vill vara med i din utlottning, länkar också så 2 lotter tack.
Håller tummarna.
Kram Camilla

estersinspiration sa...

Jag är gärna med på två lotter! har länkat i sidopanelen på min blogg. :) Kram från ester

Sara sa...

Hej hej!
jag vill gärna vara med i din fina tävling!
Länkar med bild och allt från min blogg.
Hoppas att allt är bra med dig annars.
Kramar ifrån mig =)

Hem ljuva hem sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om de fina vinsterna. Länkar från min blogg..
Kram Anneli

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
Grattis till alla besökare! En ständigt återkommande är jag, du har så fint!

Jag vill självklart ha två lotter så jag har länkar från min blogg.

Kram Monica

Marie sa...

Ett stort GRATTIS till alla besökare Malin! Självklart vill jag vara med i din fina utlottning, jag länkar!

Kram Kram
Marie

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag är med i utlottningen och länkar från mig

Kram

rule sa...

Veldig koselig å besøke deg igjen.... Tusen takk for et lodd i trekningen din!!!! Og gratulerer så masse med stort besøkstall på bloggen din!! Lykke til videre!! Klem

Creative Momone sa...

Hej! Klart man vill vara med!!
Har länkat till min blogg, hoppas på tur.
Marianne

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!!

Jag vill vara med och tävla såklart! Jag tar 2 lotter, alltså länkar såklart.

Kram Susanne

Nina iren sa...

Hei!

jeg vil gjerne bli med å tar 2 lodd.
Ps!!! jeg har også en give away inne hos meg!

nina

Lille vildand sa...

Kjempekjekt med så mange besøkende! Det gjør jo bloggingen enda gøyere!
Deilige bilder!
Klem

Strandkullen sa...

jag vill gärna ha en lott...grattis till jubleumet!kramis semlan

Frøken Jægers Hus sa...

å så glad jeg ble nå for at jeg fant veien inn her til deg! Fantastiske bilder! Har kost meg en god stund og sett på masse innlegg! La meg til som følger jeg, da finner jeg lett veien tilbake:)
Klem, H

poetrywhite sa...

jag vill väldigt gärna vara med i din utlottning! Så fina ting du lottar ut!
Jag länkar till tävlingen hos mig
kram malin

Lyckoslanten sa...

Hej! Så trevligt med utlottning och fina priser. Premiär för i höst och jag länkar! ♥

Fröken Grön sa...

Hej Malin!
Klart jag vill ta chansen att vinna så fina saker!
Länkar naturligtvis från min blogg till din.

/Anna-Karin

LenaS sa...

Åh vilken fin utlottning vill såklart vara med och länkar!
Ha en finfin dag!
Kram/LenaS

willy sa...

Hej Malin Today it is the first time I visit your blog. I enjoy it. Lovely give away. I put a link on my blog and follow you.
If you visit my blog you can also participate to my give away.
Kram Willy

Gammelbålsta sa...

Hej!
Jag är gärna med och provar lyckan i din fina utlottning. Ha det bra kram Aydan

Vita små hjärtan sa...

Å så klart man vill vara med o pröva lyckan!!!!
Kram Agnetha

Solgården Butik och Café sa...

Hej och grattis, både till ett års firandet
och att det flyter på bra på din blogg!!!

45.000 besökare....OJOJOJ
då ligger man verkligen i lä hihi

Hur bär du dig år för att få så många trogna besökare? =)

Jag länkar ialla fall från min blogg!
Välkommen in på en titt :)

Ha det så bra!
Kramelokram/Sofia

Rosor och Spetsar sa...

Grattis grattis ja dubbelt grattis 1 år o så många besökare, härligt.
Klart jag vill vara med o pröva lyckan, länkar naturligtvis
Ha det fint
Kram
Annelie

Tina sa...

Med ett så fint pris vill jag gärna vara med. Och jag länkar förståss.. Och håller tummarna!

Sirpa sa...

Hej och Grattis!
Jag vill gärna vara med i tävlingen och prova på turen! Fina priser!! Länkar från min blogg!
Kram Sirpa

Livet på Berget sa...

Hej Malin
Så klart jag är med och jag länkar.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Maj-Len sa...

Hej Du!
Jag vill också vara med om utlottningen.
Jag saknar blogg.

mlaymark@gmail.com

Elsa och Helena sa...

Hek Malin! Självklart är jag med...vilken vinst du lottar ut...vill bara ha:)
Länkar också! Grattis till reportaget, du måste lova att tala om vilken tidning!!!

KRAM Helena

Mari sa...

Vilken fin blogg du har :) Å jätte fina priser, jag vill absolut vara med å tävla med 1 lott! :)

Nyanser av vitt sa...

GRATTIS till 1 år och till alla besökare. Jag är självklart med och tävlar om dessa underbara vinster.
Länkar hos mig
Kram Agneta

caja sa...

Klart man vill vara med ;-) du har alltid så fina bilder. Undrar bara hur man länkar???? du finns med på min blogglista sen ett tag, men det är inte samma sak va? ja, ursäkta dumma frågor....jag är ny i bloggvärlden sen i juni och hela tiden öppnar sig nya dörrar.
Må väl/caja

Richtsje sa...

hej Malin,
The picture going with your give-away action looks so good! Great how you show it...

Älskade pion sa...

Åhhhhh,vilka fina vinster,dom vill jag vinna.;)Länkar också så klart.Kram Ulrika

The Secret Garden sa...

Åh så fina vinster! Klart att jag också vill vara med på utlottningen. Och grattis till jubileet och alla besökare! :)

Ha det gott!

cat sa...

Klart att jag vill vara med i din utlottning, fina vinster. Jag länkar så klart, kanske ger lite mer tur ;D
Ha de gott. Catarina
http://catspassions.blogspot.com/

Anonym sa...

klart man vill va med älskar dofter!!
ingen blogg men njuter av din!

Kram Katha

Livs Lyst sa...

Jeg vil også gjerne det!

Og for et nydelig hus dere bor i!!!

Liv ;O)

Blåveispiken sa...

Hei! Så flott blogg du har!! Jeg blir gjerne med på trekningen, linker og. så 2 lodd :o) Klemmer

Mom´s kitchen sa...

Jaha... har man chansen nu att vinna? Så fina priser!!! Eller vinster? Eller ting? :)

Jag länkar och tar 2 lottar!

kram

Lantligt i stan sa...

Grattis till alla besökare! Jag är gärna med i din utlottning, länkar från min sida. Jag lägger till dig i blogglistan, hoppas det är okey! Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Anki

Joyforhome sa...

Hej fina malin palin :) är självklart med i din tävling och länkar givetvis ,

Kramar Malin

Annies Blå sa...

Hej! Jag är gärna med i din utlottning. Deltar med 2 lotter och länkar från min blogg :)!
Kram/Annie

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till 1 år med blogg och till alla besökare! Jag är gärna med i utlottningen och länkar också, så 2 lotter för mig.

Jättefina vinster! Ha det bäst!
Kram,
Regina

Skogslyckan sa...

Grattis till dessa otroliga siffror på ett år!!!
Klart jag gärna vill prova lyckan. Fixar länkningen strax.
Kramar Pia

Lena/isis sa...

Oj va´många besökare du har haft. Jag vill gärna vara med i utlottningen av de fina vinsterna. Jag har länkat på min blogg. Lena/isis

Zink & vita ting sa...

Så klart jag vill pröva lyckan! Vilka fina vinster!
Länkar så klart för extra tur!
Kram Mimmi

Anneli sa...

Hejsan.

Vill gärna vara med i din utlottning.

Fina vinster...vet precis vad jag skulle använda boken till om jag nu har turen på min sida!

Länkar inne hos mig.

Ha det gott,
Kram Anneli.

Home By Virginia sa...

Hei hei ☺

Gratulerer med så mange besøkende... ☺
Jeg blir gjerne med og feirer med deg.. Tar 2 lodd og krysser fingrene... ;)

*Ha en fin dag*

Klemmer fra Malin Virginia

ANNIKA sa...

Grattis till 1 år och till alla besök!
Vill vara med i tävlingen och hoppas på lyckan...
ej blogg så jag mejlar...
Kram ANNIKA
gustafsson.57@hotmail.com

Anita sa...

Grattis till alla besök! Så passande utlottning,
känner hur frächt det kan dofta, om man har turen med sig. Inte bara en, utan två får det lov att vara, har länkat... Kramis Anita

Anonym sa...

Hej, kul med tävling! GRATTIS till 1 år och alla besök.

Vilka fina priser! Vill gärna delta i utlottningen om dem med 1 lott.

Ha det gott!

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Annkira sa...

Heihei
Jeg blir med, og tar 2 lodd.
Ha en fin dag videre
Klem :D

Mammasblommor sa...

Grattis till 1 år och så många besökare! Jag vill gärna vara med och tävla om så fina priser, så jag länkar på min blogg och kniper 2 lotter!
Ha det gott!
//Margot

Lina sa...

Vilket fint pris, jag vill gärna vara med och tävla.
Grattis till så många besökare!

/Lina, lina@settern.se

Margareta sa...

hejsan!
Såå fina saker du lottar ut.
Jag vill förstås gärna vara med i utlottningen.
1 lott.(Jag har inte lärt mig hur man länkar,det måste jag göra snarast)

Kram Margareta

Livsnjutaren sa...

Ja vill gärna vara med ,har länkat hit nu;)

Margareta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hem & Drömmar sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om så fina saker. Länkar även till dig på min blogg.

Tulipa sa...

Halloj!
Jag är med, och länkar!!

Kom ju egentligen in för att skriva så fint du gjort på trappan...
Riktigt höstvackert! The way I like it!

Kraam Mariette

Jannemor sa...

Hei
Eg blir gjerne med på denne :)) Nydelig premie !
1 lodd til meg

Mvh
Jannemor

Helen sa...

Vilken fin utlottning du har jag vill hemskt gärna vara med och länkar naturligtvis till min blogg. Ha en fin helg.
Kram/Helen

Solveig sa...

Klart jeg vil være med på utloddning her hos deg!! Jeg linker og skriver og krysser fingerene/holder tommene:o))))) Da blir det vel to lodd,da:o) Måtte lykken stå den kjekke bi!
Fredagsklem fra Solveig

Country Hill sa...

Men jisses har aldrig sett så många kommentarer!
Men inte så konstigt med så fin blogg och så fina priser. Stort GRATTIS till alla besökare inte illa på ett år!
Självklart vill jag också vara med och pröva lyckan, har naturligtvis länkat med bild hos mig och håller tummarna.
Ha en fin helg!
Kram Lena

Gugis Pärlor sa...

Grattis till besöksantalet och din fina blogg! Härliga vinster på spel som man bara inte kan missa! Länkar gör jag också!

Kram Gugi

Boviksmarinan sa...

Hej Malin!!
Jag e BUMS med & tävlar & länkar till min blogg!/Kramis Linda

Bustroll sa...

Hej!

Grattis till så många besökare på bara ett år =) Helt otroligt, fast egentligen inte när du har en sådan underbar blogg med kanonfina bilder!

Jag är gärna med och tävlar om dessa fina vinster och så har jag länkat från min blogg så klart!

//Mia

Loppe sa...

Hej Malin

Jeg deltager gerne, og linker straks !
Tror dog ikke jeg vinder, men håber !!

Helt fantastisk at være her på din blog.
Super postskab, smukke ting, flotte fund
og meget hyggeligt altsammen !!

Kram
Loppe
Danmark

Anonym sa...

hei,
klart jeg vil være med ;-))
veldig flotte gaver.
ønsker deg en super-koselig helg,
mvh Tove
send meg en mail om jeg vinner >:-)
mailadr: dideidem@online.no

Linda i Lönnbacka sa...

Klart jag är med!! :)

Grattis till ditt 1a år, jag hoppas det blir mååånga år framöver också för dina inlägg är alltid så inspirerande och vackra.
Jag länkar och hoppas på tur!

Varma kramar
Linda

Scilla sa...

Hej!
Vilken fin blogg - den är ny för mig! Jag vill absolut vara med i din tävling och länkar med bild från min blogg!

Trevlig helg!

Växthusmadam sa...

Är gärna med och firar! Länkar till dig på min blogg!
Ha en skön helg önskar
Växthusmadam

Lilla Lycksta sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av dina fina vinster. Länkar från mig.

Kram Camilla

Fröken Tindra sa...

Vilken fin blogg du har!
Jag är gärna med i din fina tävling och länkar så klart!
Kram!

Susanne sa...

Hejsan! Klart jag vill vara med i din utlottning och länkar för 2 lotter. Jag har även lagt till mig som följare för hit vill jag återkomma igen o igen o igen... : ) / Susanne

hallkulla sa...

Hej,

Vad roligt att jag hittade till din blogg för här verkar finnas massor av inspiration bilder och idéer!
Grattis till besökantalet och 1 årsdagen! Själv har jag min första blogg tävling just nu på gång med ett anspråklöst besökantal om man jämnför med din blogg, men jag klagar inte jag är nöjd ändå!!
Deltar gärna i din tävling och länkar naturligtvis med bild!
Nu skall jag kika runt lite! :)
Kram
Pi

Amanda sa...

Tror att jag har hittat en ny inspirationsblogg! Vill självklart vara med i tävlingen :)

amanda.fredriksson@gmail.com

Karma sa...

Grattis med så mange besøkende! Vil gjerne være med i feiringen. Legger linkt på siden min:)

Kaja:)

Helena sa...

Jag vill tävla!!!

Jag har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/2010/august/tavla-om-tandsticksask-rumspray-mm.html

Jag håller mina tummar!!!

Pockethexan sa...

Vill jätte gärna vara med i utlottningen av dina fina saker!
Självklart gör jag en länk till dig o din tävling på min bokblogg: http://pockethexorna.blogspot.com/

Kramis från Pockethexan själv!
<;D

..o nu vet du vart du ska kika in när du behöver boktips!

Lisen sa...

Vad fint!
jag är jättegärna med i din utlottning!

Lisen

http://lenalarssons.blogg.se sa...

Hej!! Jag vill jättegärna vara med och tävla :) Länkar även till dig för bättre lycka!!

Kramar Lena (http://lenalarssons.blogg.se/2010/august/jag-tavlar-1.html)

pysseltanten sa...

Huuua va lång kommentarslistan var...:)) Men de förstår man ju att alla vill va med..
Så även lilla moi...=)) Länkar oxå från min blogg...
Kraaamizar Git

Marielisa sa...

Grattis till alla besökare och 1 årsdagen!
Så vackert du har här <3

Vill gärna vara med i utlottning och länkar också.

Hälsningar från Norr Finland,
Mari

Ljuva Magnolia sa...

Är lite sent ute, men jag vill gärna vara med och tävla! Har spanat in anteckningsboken och funderat på att köpa den men nu kan jag ju testa lyckan här först, rumsspray är ju inte heller fel, mumma =)
Två lotter tack, jag länkar..

Kram Catta

The Rustic Victorian sa...

Your blog is so beautiful, Congratulations on your first year, and so many visitors. Some lucky person will be very blessed with your gift.
Marcie
Greetings from USA

Chatrine [C.H.J. Creations] [Hekle Hulen] sa...

Heisann!

Jeg vil gjerne være med på din utlodning:o)

Har lenket utlodningen din på bloggen min, Hekle Hulen:o)

Ölandstok sa...

Vill hemskt gärna vara med i din utlottning. Lägger upp en länk från min blogg =)
Kram från Öland

månestråle sa...

For en nyyydelig blogg du har !!!
Jeg blir gjerne med i trekningen din med
med 1 lodd :)
Kan ikke linke ennå da jeg er ganske så fersk blogger

Klem Anita

Hobbykällaren sa...

Är jättegärna med i utlottningen av dom fina vinsterna. Länkar gör jag också. Ha en bra dag. Kram Anna-Karin.

essemia sa...

Höll ju på att missa din utlottning. Men det är klart jag anmäler mig. Länkar till dig också.
Kram Elzie

Norrfrids Eija sa...

Såklart jag länkar - och håller tummarna, känner mej tursam ikväll!

HegeT sa...

Hei.
Vil veldig gjerne være med på utloddiningen din.
Linker også på siden min.

torsdagshilsen
HegeT

norrgårds sa...

Hej, självklart vill jag vara med i din utlottning, du har SÅ vackra bilder i din blogg.
Varma höst hälsningar från Åland

Tutti - Mamma i flyt sa...

Nydelig premie!! Jeg både kommenterer og linker.

Klem fra Torunn

Anna sa...

Grattis till alla besök på din trevliga blogg! Och vilka fina priser! Jag länkar från min (inte lika fina) blogg och tar chansen att vinna.
http://hemmaihogalid.blogspot.com/

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

men jag höll helt på att missa den ljuvliga tävling! jag vill gärna vara med och länkar hit!!

Kramis Sanne!

Therese sa...

Underbar utlottning och blogg!
Ny för mig, men jag kommer definitivt tillbaka för att få lite inspiration!

http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2010/september/lantliv-19-sept.html#comment

Kram

Anonym sa...

Jeg er ned!Hilsen Anita Lehn.

Made in Persbo...Carina sa...

Halli hallå!
Jag är gärna med i utlottningen *vift, vift*
Länkar med bild från min blogg! :)

Kraaam, Carina

Anonym sa...

Vill så gärna vara med ......så fina saker du lottar ut .
/MG

Hilde sa...

Jeg vil gjerne være med! Jeg linker! 2 lodd til meg! :-) Klem Hilde

Sot & Lintott sa...

Hej hopp!!
Grattis till så många läsare!!
Jag är givetvis med och tävlar:-)
länkar oxå!!
MVH Rita

softgrey sa...

Jaaaaaa, jag vill vara med i utlottningen!

Och så undrar jag vad de vita blommorna heter? Är det dahlior? Vansinnigt snygga!

Ha en go helg

/Anette

Anonym sa...

Hej, såklart jag vill vara med på utlottningen, vilka fina saker...hoppas på tur, din blogg är en av de som jag brukar läsa varje kväll, så himla mysig och så fina saker!
Kram, Bettan
betzyboop_53@hotmail.com

Vaktmästarn sa...

Så vackra saker du lottar ut! Självklart vill jag vara med. Har länkat från http://anvantonytt.blogspot.com/ och håller tummarna.

Kram, Outi

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Underbara saker du lottar ut så självklart vill jag vara med och hoppas såklart på tur :-)
Länkar till dig från min blogg!
Ha en skön helg. /Ingela

Skarvtjärns Greta sa...

Oj vilka fina saker du lottar ut. Hoppas jag vinner. Någon måste ju vinna också, varför inte Jag? Länkar till din blogg http://stickgreta.blogspot.com

Lever Landlig sa...

Hei hei.
Blir gjerne med på give away.
Har linka på min blogg.
Tar 3 lodd då?
Ha ein fortsatt god weekend.
Klem frå Norge :)

Trollmor sa...

Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen din!! :) Nydelig blogg forresten! Jeg trekker 1 lodd og ønsker deg en småvidunderlig dag :)

Ullen sa...

Hej Malin! Hoppas att allt är bra??!! Så himla skoj att reportaget kom med i bästa, bästa tidningen av alla (iallafall enligt mig), dvs Lantliv. Jag vill absolut vara med i utlottningen, brukar inte ha någon tur men man vet ju aldrig. Ska ta tag i vår lilla träff strax, har bara haft lite körigt senaste tiden...Hör snart av mig!
Många Kramar Ullen

Anonym sa...

i would love to be included in the raffle. it is a lovely gift. you have a lovely blog. Bestest,Denise

Lily sa...

Så fina saker du lottar ut!
Det vill jag inte missa...

Jag länkar...

Ha en fin söndag
Kram Lily

Mia sa...

Hejsan! Å viken fin anteckningsbok!! Underbar! Jag försöker mig på att vinna detta och tar två lotter och länkar till dig från min blogg!! Kram kram

Anonym sa...

Hej
Så fina vinster, jag vill gärna vara med i utlottningen! Första besöket här hos dig och det var en mysig blogg!! Jättefin!!
Jag återkommer.
Britt

britt.jonesig@telia.com

Anki sa...

Hejsan
Vilken fin blogg och massor av fina bilder.
Självklart vill jag vara med och tävla :)
mvh Anki

♥ Pia... sa...

Hejsan..såg nyss en fin ask hos någon bloggare..och såg även att det var en utlottning till den asken..nyfiken som man är och att man gärna vill vinna saker..så sklart att jag då måste kika in här..sagt och gjort länkar och tävlar gör jag..ha de gött..
Pia

Primia sa...

Vad mycket inspirerande som fanns här hos dig. Ligger nu bland favoriter med andra ord blir du inte av med mig nu.
Länkar till tävlingen från min blogg.
Kram!

karolina sa...

Hi malin
I visit your blog. I enjoy it. Lovely give away. I put a link on my blog and follow you.
Great from Belgium:)

Drömmar Verklighet sa...

Hej,

jag vill gärna vara med. Har länkat från min lilla blogg.
Du har så fina bilder jämt!

Kram
Cecilia

Jessica sa...

Hej! Jag vill gärna delta i din tävling. Länkar till dig på min blogg. Frejafidili.blogspot.com

Josefine sa...

Hej! Vilken fin vinst! Deltar i utlottningen och länkar till dig på bloggen.

Anna-P sa...

Hej. Jag har länkat med bilden till din blogg och håller tummarna för att jag ska vinna. =)

Anonym sa...

Anonym sa:
jag tittar ofta in på din blogg,tycker den är jättetrevlig.kanske får jag vara med i utlottningen ,fast jag inte har någon egen blogg.
ha det så bra och tack för titten.
häls Inger

Liza! sa...

Klart man vill vara med och "slåss" om så vackra saker! Tack för en toppenblogg & mycket bra inspiration :)

Ellas Hus sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning! Jag länkar på min blogg så två lotter, tack! Grattis till 45 000 besökare och 1 år!
Ha det gott!
Ellinor

hobbyvimsa sa...

Heisann!!Nydelig blogg!!jeg prøver lykken å tar 1 jodd,klem Linda:)

care69 sa...

Jag är gärna med!

har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/09/19-sept-vinn-anteckningsbok-rumsspray.html

care69(at)live.se

Mattias (mr22ga@hotmail.com) sa...

Hej! Jag vill självklart vara med och tar två lotter! Jag länkar givetvis så att fler hittar hit och länken hittar du här: http://villduvinna.blogg.se/2010/september/19-sept-vinn-anteckningsbok-rumsspray-och.html

Nu återstår det bara att hålla tummarna! ha det gott så länge!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

Ada sa...

Dzień Dobry

Wpisuje się Ada,która z e-mailem tutaj wpada.

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Vintage House sa...

Hej
Hade helt missat, men nu är jag med:)
jag länkar till dig
kram
sandra

Spacegirl sa...

Vilken härlig tävling, här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/2010/september/tavling-5.html

Spacegirl_@spray.se

Lockeby Gård sa...

Hej

Vilka fina saker du lottar ut! Jag är gärna med på på utlottningen. :)

Ha det bra!

/J

Maria ( Idekroken ) sa...

Oj! Denne hadde jeg ikke fått med meg :) Klart jeg vil være med. Så fin premie og da :)

Klem

E-B sa...

oj så många som tävlar.
jag är med o har länkat.

TEFROSSA sa...

Åh grattis! Jag vill vara med och givet att jag länkar!
Kram
Lena

Himlen Runt Hörnet! Sala sa...

Hej!
Det är en fröjd att sväva runt här i din blogg!!
Jag är gärna vara med i din utlottning och jag länkar!!!
Jag svävar vidare!
Tack och hej!

Birgit sa...

Jag är gärna med i tävlingen och jag länkar också= 2 lotter
Kram
Birgit

clea sa...

ojoj vilken vinst! självklart är jag med!! :)

clea sa...

oh visst ja! jag länkade i min blogg också!
kram, clea

Malin sa...

Nydelige ting som alltid hos deg;)

Jeg er gjerne med;)

Klemmer og god høst til deg!

Sofie sa...

Men oj vilka fina priser! Jag är gärna med och tävlar! Jag har länkat till tävlingen på min blogg :) Nu håller jag tummarna!

Hälsningar, Sofie

Elmiira sa...

Jag deltar gärna tävlingen:)

Viola sa...

Det här höll jag på att missa, grattis i efterskott, nu tar jag min turlott, kram VUÌOLA

ejmis sa...

Jag är gärna med i din tävling =)

http://ejmis.blogg.se/2010/september/tavling-2.html#comment

Pilo sa...

Jag vill gärna tävla och lägger en länk hos mig. Ha en fin dag!

rustik charm sa...

Hej Malin.
Jag vill gärna vara med och tävla. Länkar i högerspalten på nya bloggen:)

Kram Kristina/fd Fru Inredning

Loo sa...

Hej.
Vill gärna vara med i din fina utlottning!
Hej från Loo

astrid sa...

Hei.
Jeg er med på konkurransen om flotte gaver.
Siden jeg ikke har egen blogg tar jeg ett lodd, og har tro på at det er et lykkenummer.

Mvh astrid.d@gmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar. Jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/september/anteckningsbok-rumsspray-och-tandsticksask-.html

info@annakarlsson.se

Jeanette sa...

Jag är gärna med och tävlar och tar 1 lott.

Sandra sa...

Jag vill vara med och tävla! :)

Min mail är: sandrastomberg@hotmail.com

Emma sa...

Vill gärna vara med i tävlingen =) iceblueeyes_85@hotmail.com

Anonym sa...

Jag har ingen blogg, men vill gärna vara med och tävla.
vitabergenserik@hotmail.com

Ylva sa...

Hej!
Jag vill också vara med i utlottningen. Jag har naturligtvis länkat från min blogg.

Hemlängtan interiör & design sa...

Hej!
Vad roligt att ha hittat till dig! Vilken fin blogg du har.
Jag är gärna med din din utlottning, 2 lotter för mig, jag länkar från mig!

Lilith sa...

Oj vad många som vill vara med i din tävling! Jättefina vinster, vill gärna vara med och tävla jag också. Jag länkar från min sida och hoppas, hoppas, hoppas...
Ha det så bra!

Linda sa...

Hejsan!

Jag vill hemskans gärna vara med!

Ha en underbar dag!

linda.dubeck@yahoo.se

JoHaNNa sa...

oj vilka härliga och fina priser :) jag är verkligen med :) bloggar om tävlingen så jag får 2 chanser, såg att de kan nog behövas för att lyckas vinna den här tävlingen ;)

här är länken: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2010/september/3-vinster.html#comment

Sandra sa...

Wow vilka fina priser,vill verkligen vara med å tävla å hoppas på turen att vinna. Länkar på min sida jag ochså!
Här är länken:
http://sandraalice-jardinsdumonde.blogspot.com/

Tack på förhand!
Mvh.Sandra

Anonym sa...

Hej! Så fina priser, jag vill gärna delta!

Jag har ingen blogg, men jag har mailat mina 5 närmaste vänner om tävlingen.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Malin sa...

Hej!Jag deltar gärna i din utlottning!

Anonym sa...

Jag är med! :) (1 lott) Superfina saker du tävlar ut, jag skulle nog samla just recept i anteckningsboken :)

//Maria (mela_girl87@hotmail.com)

Anne B. sa...

Grattis till antalet besökare. Vilka vackra saker du lottar ut. Tar en lott, tack.

Har ingen blogg, men min e-post finns under sähköposti.

Annica sa...

Hej!

Ja jag vill gärna vara med och tävla om de fina priserna, så jag tar en lott!!

Hösthälsningar Annica

annicaihult@gmail.com

Anonym sa...

Malin H Ja det vore kul att få prova vinna nåt så fint av en riktig inspirationskälla=)

Anonym sa...

Hej Malin! Jag är inne på din blogg var och varannan dag men är sååååå dålig på att skriva kommmentarer. Är ju hur sugen som helst på att besöka er! Får dra med mig fredde någon dag:-) Hur som helst vill jag gärna vara med i utlottningen, kommenterar som anonym men snart kan det va nog slut med det. Är nämligen grymt sugen på att börja blogga och har nog bestämt mig för att satsa lite tid på det:-)
Höstkramar Emma
emma_berg@live.se

Skimrande kristaller sa...

Oj oj oj så många som vill vara med!!☺ JAG VILL OCKSÅ VARA MED!♥ med en lott. Ha det gott. Kram Lenita

Maliva`s verden sa...

Wow....så vakker gave du gir bort...jeg vil også gjerne være med i trekningen;o) Venter spent.
Ha en fin kveld.
Klem fra Maliva

Loella sa...

Ojojoj...190 kommentarer före mig...men det skräms inte, självklart vill jag vara med och tävla...

Hälsar Loella från Loellas hus

evamar sa...

Jag är också gärna med och har länkat hos mig såklart.

http://evamar.blogg.se/2010/september/bok-spray-ask-19-sep.html

No.47 Mia sa...

Hej..
Hade ju missat detta..
Jag vill va med! Och jag länkar till dig..

Kram och grattis!

Mia

Annica sa...

Jag vill vara med. :D


bloodsband@live.se

As sa...

Hei Malin=)
Gratulerer med så mange besøkende=) Nydelige bilder i headingen.
Jeg er gjerne med. Tar 2 lodd, jeg=)

Ønsker deg og dine ei riktig god helg=)

Cathrine sa...

Hej,
jag vill jätte gärna prova min lycka i denna utlottning.
Jag har länkat från min ny startade blogg
Kram Cathrine

Eva i Halmstad sa...

Hej
Så klart att jag vill vara med i din fina utlottning.
Hoppas på tur
Ha en go helg
Eva

Stina sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har och vilka härliga höstbilder! Vill gärna vara med i din utlottning. Jag önskar två lotter tack!
Trevlig helg!
Stina

Agneta sa...

"Man får bara vad man ger, och man ger bara vad man redan fått.
/Karin Boye

Ville ge Dig en liten ordgåva i stället för en text. Jag älskar Din blogg och detta är mitt sätt att visa det. Men jag vill såklart vara med i Din tävling!

Agneta

Hem och Harmoni Marie sa...

Jag är gärna med! Blir nr 200 bland kommentarerna.. :)
Grattis till 1 år med bloggen och alla besökare..(lite i efterskott)..

Kram Marie
PS. Jag länkar från min sida.

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 206   Nyare› Senaste»