onsdag 11 augusti 2010

Välkommen Freja!!

Hej!!! Titta vem som har flyttat hem till oss, Fina Freja!! Ni som följt mig ett tag vet ju att vi mist flera av våra fyrfota vänner.....Nu kändes det som att tiden var mogen för en ny familjemedlem;o)

Hon sitter i järnsängen i uterummet och är bara så söt!!!!

Filip fick välja och det är hans kisse, han är så himla glad!!!

Hoppas att hon kommer att trivas hos oss här i Norregård;o)

Jack är superintresserad och glad, men Freja fräser mest....tror de kommer bli bra kompisar med tiden!


Här sitter hon på plattorna och njuter av lantluften, en riktig bondkatt;o)
Ha det gott så ses vi snart igen!
.
Kram Kram Malin

41 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh så söt hon är, så roligt att lilla Freja flyttat till er. Gissar att det är en glad son som får pyssla om henne lite extra. Jättefina bilder på henne du tagit.
Kramar, och klappa Freja från mig
AnnaMaria

Country Hill sa...

Men jisses vilken liten sötnos!
Kram Lena

Ljuva Lantliv sa...

Åh grattis!! Så ljuvlig hon är!!
KRAM Anna

Livet på Berget sa...

Ooooo hon är ju hysteriskt söt! Jag är övertygad om att hon kommer att trivas vem skulle inte det. Jag skulle helt klart kunna tänka mig att flytta in och ligga i järnsängen och bli kliad. Tyvärr är jag inte lika liten och söt.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Jenny sa...

Hej Vännen!
Men åååh Freja är ju toksöt! En sån näpen liten fröken! Hon kommer få ett underbart liv hos er på Norregård:)

Vi ska skaffa en katt till så småningom (vad nu Gösta säger om det;), då ska vi oxå ha en liten kattfröken. Tindra ska få bestämma namn och hon har redan gjort en lista på över 30st hihi! Ska bli kul att se vilket hon väljer:)

Ha det bra!

kraam Jenny

Vintage House sa...

Hej vännen,
vilken liten söting:)
Hon kommer trivas toppen:)
ha en forsatt ljuvlig nu ska vi äta lite kladdkaka:)
kram
sandra

Vita verandan sa...

Så söt så! Hoppas hon får ett långt och lyckligt kattliv.
Här hemma bestämmer katten Tova också. Det är så det ska vara, tjejerna bestämmer över killarna:))
Ha det så bra!
Kram Anna

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
Åå vilken underbar liten sötnos! Hon kommer garanterat stortrivas i Norregård!

Hälsningar monica

Hannis sa...

Men så söööt!
Vad roligt att ni fått en ny liten medlem till familjen=))
Kan tänka mig att det går undan när hon sätter fart.

Kram Hannis

bakom berget sa...

Åh, en sån liten sötnos! Lycka till med henne!
Kram Åsa.

elsamarianne sa...

Vilken sötnos, hälsar småherrarna Bill och Bull som nu snart ska omskolas till stallkatter innan dom river hela huset..
kram elsamarianne

Anonym sa...

Vilken liten goding ni fått tag på! Hon kommer stortrivas hos er!
Kram Marita i Björkhagen

fröken knopp sa...

Sååå Ljuvlig!!!!

Hoppas att hon ska trivas hos er!!
Varma Kramar Elin

Anonym sa...

Men vilken liten sötnos som har flyttat in i Norregård,hon kommer säkert att trivas bra hos er,hon kan ju inte hamna bättre.Men jag har bestämt för mig att inga djur i den vitbäddade järnsängen(haha),men det finns ju förstås undantag!!!! Kram på er...B

Livet på Vestergård sa...

Oj vilken sötnos ni har fått! Förstår att sonen är glad över henne.
Lycka till med nya familjemedlemmen :)
Kram Kicki

liven sa...

For en liten søtnos denne Freja er!!
Kos deg masse Malin :o)

Vita huset 28 sa...

Grattis till lilla Freja, vad roligt för er. Hon kommer säkert stortrivas hos er.
Så himla söt i järnsängen :)
Kramar till er, camilla

Creative Momone sa...

Vilken gullig liten katt!
Man mår bra av att ha djur hemma, det tycker åtminstone jag med våra två hundar och en katt, alltid nån som är glad. Hoppas Freja kommer att trivas hos er och att hon får växa och må bra.
Kram Marianne ♥

sylvia sa...

hei på deg.
såå nydelig en pus du har fått deg.
jeg elsker katter,har en selv og hund,
vakre bilder av din katt.
ønsker deg en fin kveld,
klem fra sylvia

Nordingården sa...

Nej men oj oj så gullig man kan vara, vilken söt Freja ni har fått hem!!! Och så mysigt det var i järnsängen tyckte hon.... åh vad jag saknar en misse. Vår fick gå till sista vilan för några veckor sedan pga juvertumörer som hon visserligen haft länge men sista veckorna växte de till sig. Hon skulle fyllt 20 år i vinter och hade en egen kudde bredvid min varje natt, då blir det en stor saknad... men vi ska skaffa en ny misse senare också, det går inte leva utan dem!!! Lycka till med godingen! Mari.

Gammelbålsta sa...

Hej!
Vilken liten sötnos. Det är härligt med djur.
Hon verkar trivas i er fina järnsäng... Ha det gott och lycka till med nykomlingen.
Kram

Skogslyckan sa...

Det var en söt liten randig Freja det... Själv har jag en Skrutten och en Tovis.
Kram Pia

Hem ljuva hem sa...

Åh, vilken bedårande sötnos då...Jag blir alldeles till mig av alla kattungar som finns överallt nu..men har ju redan 3 katter så får behärska mig så det inte blir fler. Men visst är de så söta och goa..
Kram Anneli

Margareta sa...

Sååå gullig!Och bästa platsen har hon intagit.Det skulle jag också gjort om jag varit kattunge.

Ha det gott!
Kram Margareta

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh så söt!! Kattungar är ju bara så underbara. All lycka med lilla Freja!

Kram Susanne

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ for en skjønn liten pus dere har fått Malin...

så vakre bilder av sjarmtrollet...

Klemmer 0)

Susanne sa...

Vilken liten goding. Hon kommer säkert att trivas! På lördag hämtar vi vår lilla nya fyrbenta familjemedlem : ) Längtar! Kram / Susanne

Gúa sa...

Åhhh, så vacker hon är! Lilla pluttan!
Jag älskar katter!
Har en liten donna som hälsar på hos oss emellanåt, går runt och låtsas att hon bor här. Och om Lakkrís kommer för nära väser hon åt honom...*thihih*
Nu har jag tittat och tittat härinne, och hunnit ikapp din sommar. Summan är UNDERBART!

Du är så skicklig och jag tycker så mycket om dig.
Stora kramen till dig hjärtat och tusen tack för alla dina varma besök, fina du.

Må bäst...

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Ohh så söt.
Grattis till din lilla kisse.
Kram Anette

Det Ljuvliga i Livet sa...

Fy sjutton så söt hon var/är er lilla Freja!

Therése sa...

Så jättesöt!

Designe sa...

Vilken liten sötnos! Va mysigt med kattunge!:)

Solgården Butik och Café sa...

Åååå jag smälter på direkten!!!!!
nu blir jag sugen på en till kisse :)

Elsa och Helena sa...

Vilken liten sötnos! Hon kommer garanterat att trivas på Norregård:)

KRAM Helena

Chris sa...

Hej!

Nu är hon väl glad när hon får vara ute åxå :-)

//Chris (x-husse till Freja)

Millas hem sa...

Jättesöt är hon!

Kram Camilla

Len sa...

Hon är ju helt magisk!!!

GRATTIS!!!!!

Lissboden sa...

Lilla Freja är ju bara hur söt som helst. Finns det något gulligare än kattungar.
Hon är faktiskt lite lik vår Maja när jag tittar lite närmare.
Må så gott i helgen!
Kram från Maria

No.47 Mia sa...

Hej...

Men halleda Malin!!! Jag dööör!!! Så gosssig....

Kram på er!

Mia

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Vilken liten sötnos..
Våran perser e 8 år och har precis blivit utekatt. Jag e så orolig varje dag...

Ha en fin fredag
MVh madde

Agga sa...

Nu är hon lycklig hos nya husse (Filip). Puss från gamla matte (Agga)