onsdag 8 september 2010

Apoteksflaskor.....

Hej!! Här kommer mer som stått på min lilla loppislista;o) Apoteksflaskor i olika storlekar, bruna i färgen passar bra nu till hösten!!!!

Blir ett litet stilleben att njuta av, Ni ska inte tro att vårt hus är fullt av stilleben!! Någon dag sen är det dags för något nytt.....Jag tröttnar helt enkelt aldrig på att flytta omkring mina pinaler;o) Kanske för att det ofta kommer nya saker att sprida ut i huset.....

Blommande taklökar (tror jag att det är....) hittade jag längs stenmuren idag....

Passar bra i de höstiga små flaskorna!!!

Kolla, hela gamla kartor med knappar har jag letat efter hur länge som helst....Köpte flera stycken de kommer allt dyka upp med jämna mellanrum här på bloggen;o)

Njut Kvällen nu Ni fina!!!
Vi ses snart igen,o)
.
Kram Kram Malin