torsdag 23 september 2010

Höstfika!!!

Hej!!! Idag är det min födelsedag....39!!! Åren går alldeles för fort....Det är exakt tre månader till Julafton....*ler*....Jag kan redan längta till tiden innan jul;o) Men nu njuter vi av Hösten!!

Härliga höstdagar fikar vi ute på altanen;o)

Sommarblommorna har gjort sitt, nu njuter vi av ljung och prydnadskål !!!

Muggarna kommer från Green Gate!

Nyloppad kaktång;o)

Frysen är full med bär...så nu bakas det Blåbärsmuffins!!
Ha en riktigt bra Helg!

Kram Kram Malin

37 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Visst njuter vi av hösten men planerandet av julen är i full gång ;o)
Ha en finfin helg!
Kramis/LenaS

Vita huset 28 sa...

Åhh grattis på födelsedagen, Hoppas du får en toppendag med massa kul paket :)

Härligt med nybakat, tar mig en muffins och sjunger 'ja må hon leva' för dig!
Kram Camilla

Norrfrids Eija sa...

Ett stort grattis till dej på din födelsedag! Du har något att se fram mot - livet blir bara bättre och bättre efter fyrtio! Nästa år smäller det!
Från en som redan har fyllt fyrtio....

Mitt hvite hus sa...

GRATTIS Malin... håper du får en fin bursdag =)
Så koselig med høstfika ute...

muffins---mmmm.

Nyt dagen din og helgen =)

Klemmer

Marie sa...

Ett stort GRATTIS Malin, hoppas du får en riktigt fin födelsedag!!!!!

Härliga bilder!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Vita verandan sa...

Ja må hon leva, ja må hon leva!!
Grattis Malin till födelsedagen! Hoppas du får en supertrevlig dag med många som tänker på dig. Visst börjar man längta lite efter julen, mysigt. De Greengatemuggarna står på min önskelista, jag har inte fyllt än. Jag fyller runt 1 advent, det är faktiskt lite mysigt.
Här hemma är jag gräsänkling hela helgen min S har åkt till Italien. Så det blir mys med barnen och kanske någon loppis...
Hoppa du får din kamera:)
Du får kika in hos mig sedan...
Kram Anna

Systrarna Hjertén sa...

Grattis!

Hoppas du får en bra födelseda´!!

Mvh
Frida

Cathrine sa...

Grattis på din födelsedag, hoppas att dagen blir riktigt bra!
Kram Cathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hipp hipp Hurra, ett stort grattis till dig Malin. Hoppas du får en toppendag och blir firad. Så fint du planterat, jag gillar baljan du använt, så snyggt!
Ha nu den bästa av dagar
Varm kram
AnnaMaria

Annelie sa...

"Ja må hon leva,ja må hon leva"..GRATTIS på din stora dag och ha det riktigt mysigt..KRAAAM/Annelie

Prillig sa...

Grattis på Din dag!

Ha en skön helg.

Kram Britt

Tulipa sa...

Grattis Vännen!!

Den där tiden den går för fort, jag håller med dig...

Men man får försöka njuta av varje dag,- och det verkar du göra med dina goda muffins där i solen...mmm..vad mysigt det ser ut med höstblomster och allt!!

Hoppas du får en lika god och fin helg!

Kram Mariette

Skogslyckan sa...

Men stort grattis till dig! Hoppas du får en riktigt skön dag, och blir riktigt ompysslad.
Underbart att sitta ute och fika, nu har ju getingarna slutat invadera oss...
Ha en skön helg!
Kram Pia

Sirpa sa...

Ett stort GRATTIS till dig! Fina koppar och muffinsen ser ju ut så mumsmums, mmmmm!
Tre månader till julen, hmm, vet inte hur ska jag reagera :/
Har en mysig fredag!
Kram Sirpa

Designe sa...

Åh va mysigt det ser ut! Jättefina bilder! Grattis!:) Tack för snabbt svar! Nu har jag tittat på hennes blogg och sett lampan :)
Kram

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
ja visst är det något speciellt med hösten?! Jag får alltid en extrem längtan ut i skogen... Just nu skulle jag vilja vara på landet och såga ned träd och hugga ved och elda och laga mat över öppen eld och bara bli så där underbart trött i hela kroppen... och och..Men, men gubben jobbar och jag och skruttan blir i stan så antagligen så blir det bio och hemmamys!

Som vanligt är dina bilder så mysiga...kopparna är superläckra! Önskar dig en skön helg, kram Monica

Creative Momone sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas du blir ordentligt firad, får massor av fina presenter. ;)
Höstblommorna har också fått plats på vår trappa, man behöver ju nåt som piggar upp i höstmörkret.
Ha det bra!
Marianne

Country Hill sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas Du får en fin dag och att Du fika ute bland allt det vackra Du visar. Paketet är på väg!
Ha en fin dag!
Kram Lena

Elsa och Helena sa...

Srort GRATTIS på din Födelsedag...ha en toppendag:)

KRAM Helena

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen!
Önskar dig en fin dag!
Kram Marita i Björkhagen

fröken knopp sa...

En BamseGrattisKram till dig Malin!!!!!

Hoppas att du får en underbar helg o visst hoppas vi på solsken?!
Kramar Elin

Huset vid ån sa...

Ett stort Grattis på födelsedagen!
Hoppas att du får en fin dag!

Grattiskramar till dig! Therese

Anonym sa...

Massor av kramar på din dag.
Ringer senare.
Kram Anna

Lyckoslanten sa...

Men Grattis unga du! Vilken underbar ålder du befinner dig i! :o) Gillar muggarna och muffins ser väldans god ut!
Njut av kvällen! ♥

essemia sa...

Stort grattis på födelsedagen!!! Hoppas den blir bra. Tur har du ju med solsken, haha.

Önskar dig och de dina en skön helg.
Kram Elzie

Fröken Grön sa...

Grattis på födelsedagen!
1971 är en oslagbar årgång, hehe!

Trevlig helg!

Vita små hjärtan sa...

Grattis på födelsedagen!!!!
Så härliga bilder att njuta av!
Ha en fin helg!
Kram Agnetha

Vita Falkens Lantliv sa...

Åhhh man får gratulera :)))) Så mysiga höst bilder du visar!
Ha nu en super duperbra födelsedag!

Kram Susanne

Hanna sa...

mysiga bilder.
Ha en bra helg!
Kram
Hanna

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis grattis!
Kul att veta, då är vi jämngamla (jag fyller 39 i december fast känner mig som 26 :))

Hoppas du haft en toppenfin dag!
Allt gott,
kram marie

Sussi / Sussinghurst sa...

Tillykke, tillykke. Uhmm de ser lækre ud de muffins. Hurra hurra!

cat sa...

Grattis på födelsedagen! Ha en alldeles underbar helg. Catarina

Margareta sa...

Grattis på din födelsedag även om jag är lite sen.Hoppas du haft en underbar dag!

Ha en fin helg också!
Kram Margareta

♥Franska Liljan♥ sa...

Grattis på födelsedagen! Tänka sig, jag "nyloppade" en likadan kaktång i veckan...Kommer på bild snart :-) Dukar alltid upp med fint pynt vid fikadags :-) Det är ju såååå mysigt!

kram Helena

Vintage House sa...

Ett stort grattis till dig:)
Göteborg låter underbart, jag har aldrig varit på loppis i göteborg men haga och atmosphere låter toppen, har varit på atmosphere..
Vill åka dit i höst...
ha en mysig helg
kram
sandra

No.47 Mia sa...

Hej Malin!!

Nämen GRATTIS!! Så här lite efteråt..
Då blir det ju storkalas nästa år? KUL!!
Vår bästa tid är nu eller hur ,, )
Hoppas du hade en underbar dag.. Vädret var ju med dig iallafall..
Men idag är det höst..

Imorgon är det min födelsedag... 37 blir jag..

Kram på dig!

Mia

lavendel mio sa...

Grattis med overstått dag!
39 år er vel ingen alder;0)
Nydelig bilder av deres høstfika!
Kram Hanne