lördag 11 september 2010

Min stora Rakspegel!!!

God Morgon!! Idag är det gråmulet och dags för Marknad! Det som gäller för mig är blommorna och det brukar vara några loppisstånd med oxå.....
.Kommer Ni ihåg min stora rakspegel? Den jag fick med i en samling ramar i somras. Vilken auktion, jag önskar så att den hade gått i repris.....

Några av mina kartor med knappar hamnade här;o)

Järnsängen har bytt plats....

Mina trådrulleförpackning är ett favoritfynd;o)

Ha en trevlig lördag;o)
Vi ses i morgon igen med söndagsbilden, berättar då vad jag menar med det!
.
Kram Kram Malin

22 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Ja, den där spegeln är fin och du gjorde rätt som inte målade om den. Jag har inte målat min heller.
Förstår att du är glad i din förpackning med trådrullar. Den är verkligen underbar och jag letar och letar när jag är ute på loppis, men jag har inte lyckats hitta någon - ÄN......
Man får aldrig ge upp *ler*
Ha en fin helg och lycka till med skattjakten vid loppisstånden.
Kram kram Mia

Lille Vildand sa...

Helt herlig♥
Klem, Jannicke

Lissboden sa...

God morgon Malin!
Det låter trevligt med marknad. Jag hoppas att du hittar något fint. Din rakspegel är fin.
Jag har beställt pläden du har i din fina säng men ännu så länge har bara kuddarna kommit. Det ska bli jättekul när den kommer hem.
Ha en fin helg!
Kramar från Maria

elsamarianne sa...

Vad mysigt med marknadsdag. Ganska bra väder för sånt. Gillar inte när det blir för varmt... Rakspegeln är helt underbar. Den ska verkligen se ut så där, och vara i detta sällskapet.
ha en skön helg
elsamarianne

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysigt med marknad.ad uderbara bilder du visar.Rakspegeln ska vara sådär.Bara så fin.Önskar dej en skön lördag Kram Rita ♥

Country Hill sa...

Läckert med de fina tingen på den ljuvliga spegeln.
Hoppas Du hittar något fint på marknaden!
Kram Lena

lottens vita och gröna sa...

guuuu så fint arrangemand där på den fina spegeln mmm malinfint, me like!!!
hittade en stor sån på loppis och var såååååååå gla, hängde den i trappan och då kom klumpig fjårtisson och oooooops var den vackra i kras...det var vällan inget bra ställe rå...hmmm morrar på mig själv!
må bäst sötis, varmkram lotten

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
sååå härliga bilder. Din spegel är guld och det är så läckert med trådrulleförpackningen!

Önskar dig en ljuvlig helg! Kram Monica

Vita huset 28 sa...

Hej hej måste bara säga att jag beundrar din inredningsstil, allt är bara så vackert!!

Din rakspegel är ju så fiiin och sängen likaså :)

Här hemma börjar de bli lugnt på projekt fronten, nu är det bara fix med ljus och annat fint nu när hösten är här.

Ha en skön kväll
Kram Camilla

Vita verandan sa...

Ja den sådan auktioner växer inte på träd. Förstår att det var mycket fint och fick med dig mycket också. Rakspeglar är fina och kul att pynta lite olika på. Du har så mycket fina små saker, det har jag svårt att hitta. Sängen är så fin. Vore kul att se lité helhetsbilder....tycker det är så kul när vi visar det men det kanske jag är ensam om. Har du blivit medlem du också i inspirationsfabriken. Jag anmälde mig i veckan. Får se hur mycket man hänger med.

Ha en mysig lördagseftermiddag och kväll!

Kraaam Anna

Vita verandan sa...

Pratar svenska jättebäst!!! var lite snabb med tangenterna:))

Lyckoslanten sa...

Trevligt att se hur du pysslar om med dina fina fynd! Hoppas marknaden blev lyckad för din del! Ha en skön helg! ♥

Mitt hvite hus sa...

Så fin rakspegel..

herlige bilder du deler =)

nyt helgen =)
Klemmer 0)

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Fin gammal rakspegel och järnsäng och så höstfint du har gjort ute så nu måste jag bara titta vidare på din blogg.
Kram Anette

Skogslyckan sa...

Så fint du gjort vid spegeln... Tror vi är många som är riktigt avundsjuka på din trådrulleförpackning. Har trots alla mina loppis och auktions besök aldrig sett nåt sånt.
Kram Pia

Fröken Fräken sa...

Underbar rakspegel! Du kan verkligen göra fynd!

Maggan sa...

http://www.vindsromantik.blogspot.com/

Fina knappar och rakspegel. Roligt när man har varit på en auktion, som man vill uppleva en gång till.
Var på ett loppis, de hade haft auktion tidigare, men, nu skulle det säljas ut det som var kvar. Jag var inte på auktionen, men kom dit och plockade vad jag ville ha, och det var många saker, för några 20;or.
Jag har inte hunnit lägga ut på bloggen, men det kommer.

Önskar dej en fortsatt skön helg
/Maggan

Strandkullen sa...

vad mysigt med gammla knappar. Rakspegeln är underbar! Kramis semlan

Nilla sa...

Det här måste bara bli en fantastisk dag :) Har hittat massa nya fina bloggar såsom din redan :)

Rakspegeln är så charmig! Och ni har så fint och mysigt hemma.

Hoppas du får en riktigt skön söndag,

Kram Nilla

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fint med spegeln, där över sängen, det ser så inbjudande ut!
Ha en härlig dag!
Kram/LenaS

Nyanser av vitt sa...

Så fint. Gillar verkligen din järnsäng. Hittade du något på marknaden?
kram

MARY PERNULA sa...

Love how you have used the vintage bed! It looks very comfortable. HUGS MARY