torsdag 23 september 2010

I min Lilla Matsal!!!

Hej!! Tusen tack för alla råd angående kamera!! Det tål att tänkas på, men det kommer absolut att bli en;o) Många vill ju se helhetsbilder, vilket jag inte är så bra på....Men här kommer iaf ett par bilder från min lilla matsal;o) Tycker möblerna gör sig så mycket bättre mot det vitmålade golvet....Enkel tapet i beige!!
.
Duken är min absoluta favorit, inköpt i Danmark för några år sedan. Design Lene Bjerre, borde ta några riktiga närbilder så Ni får se mönstret....

I linneskåpet förvarar jag mina gardiner, det är fullt nu då jag inte har många uppe under sommarhalvåret. Men snart ska de upp och göra det lite ombonat inför hösten;o) Vi har fortfarande inte fått i alla innanfönstren.....

Skänken är bra till mitt finporslin som sällan används....

Ha en toppendag Ni som kikar in! Nu måste jag ut med en otålig vovve;o)
Kram Kram Malin