onsdag 22 september 2010

Jag behöver rådfråga Er!!!

Hej!! Vad har Ni för kamera?? Då jag blivit superintresserad av att fotografera sen jag blev bloggare har jag nu önskningar om en enklare systemkamera! Min födelsedag närmar sig med stormsteg;o) Är det någon som har erfarenhet av denna kamera, en Canon Eos 1000D? Det är en mycket enkel variant av systemkamera om jag fått rätt uppfattning. Den måste vara enkel och lätt att använda för jag har inget tålamod att stå och rigga kameran innan jag börjar....Har Ni andra förslag? Det går inte att filma med denna men det gör jag aldrig...men det kanske är dumt att inte har möjligheten till det....Bilden har jag lånat från nätet!
.
Några bilder från vardagsrummet, inga detaljbilder idag alltså!!

Dagbädden används flitigt....

Ha en bra torsdag...jag menar ju onsdag så klart.... börjar tidigare idag så jag måste snart rusa;o)
Vi ses imorgon igen!!!
Kram Kram Malin