torsdag 9 september 2010

Ljungens tid är här!!

Halli Hallå!!! Hur har Ni det? Idag är det soligt och blåsigt här....Ljumma höstvindar skulle jag vilja säga;o) Törs knappt visa mer bilder på mitt uttjatade uterum, men nu har jag planterat lite höstigt utanför....
.
Ljungen hör ju verkligen hösten till!! Mina olivträd står fortfarande ute, de trivs så himla bra!!

Gillar rosa mot zink och vitt mot lite rostigt......

Jag gillar att plantera i gamla kärl och bakformar!! Men visst är det fint med vanliga krukor oxå, lite blandat kanske.....

Vit ljung....

Rosa ljung.....

Flyttade ner ett litet cafèbord från altanen så blommorna kommer upp lite från marken!
.
Köpte två stooooooora kryssbollar på torget i går!! På lördag är det Marknad här och då finns det mycket fina blommor......Blir lite till då;o)

Mina morsdagskrukor.....

Visst är det väl vackert med spetsgardinen bakom;o)
Det var det hela, men Ni måste bara kolla in det HÄR om Ni har tid!! Hunden som äger dansgolvet!! WOW!!!
Vi ses snart igen!
.
Kram Kram Malin